Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.08.2024 14:45. Дата останніх змін - 21.08.2024 14:45

ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Аварійно – відновлювальні роботи з відновлення працездатності ліфта (капітального характеру) за адресою: м. Київ, вулиця Солов'яненка, 16, під.6).

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-007451-a  
ID f09f2b48128244d89ef30a5da46b57ac  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-08-21-008967-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`374.72 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"  
Очікувана вартість закупівлі 3`374.72 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу  
Обгрунтування ОБҐРУНТУВАННЯ Підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ‒ найменування замовника: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва»; ‒ місцезнаходження замовника: Україна, 02002, м. Київ, вул. Пантелеймона Куліша, 9-г. ‒ ідентифікаційний код замовника: 39606435 1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності ): ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Аварійно – відновлювальні роботи з відновлення працездатності ліфта (капітального характеру) за адресою: м. Київ, вулиця Анатолія Солов’яненка, 16, під.6) 2. Розмір бюджетного призначення: 3374,72 гривень з ПДВ. 3.Обсяг закупівлі послуги: : 1 Робота. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка документально підтверджена замовником. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.11.2024 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до службова записка від 21 серпня 2024 року начальника інженерно-технічного відділу Панова В.В. , існує потреба у здійсненні Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): ‒ Доповідні записки від 21 серпня 2024 року начальника інженерно-технічного відділу – В.Панова. ‒ Протокол №34 від 21.08.2024 (протокольне рішення уповноваженої особи)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
21.08.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
21.08.24

Специфікація закупівлі

1)
ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Аварійно – відновлювальні роботи з відновлення працездатності ліфта (капітального характеру) за адресою: м. Київ, вулиця Солов'яненка, 16, під.6).
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21.08.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Нетипізований документ
Обгрунтування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.08.2024 14:37
Версія документу від: 21.08.2024 14:37
ID: df6bafccf4e146dea379d07be5ab8b29
Нетипізований документ
Протокол №34.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.08.2024 14:37
Версія документу від: 21.08.2024 14:37
ID: 7af70c4373a24568826478fd4b0c731d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.08.2024 14:45
Версія документу від: 21.08.2024 14:45
ID: 0eda0a53aabd4e048ada427b637abf31

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39606435  
Юридична адреса 02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Укладені договори

Номер договору
7-230
Дата підписання
21.08.2024
Дата початку дії
21.08.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
3`374.72 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`812.27 Гривня