Процедура закупівлі оголошена 19.08.2024 11:39. Дата останніх змін - 13.09.2024 10:12
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-08-19-004028-a | |
| ID | b684f934c5014385898c6ea86e109d98 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-08-19-002615-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
80`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 80`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.08.24
Період уточнень
до 26.08.24
Період оскаржень
до 26.08.24
Подання пропозицій
до 29.08.24
Аукціон
30.08.24
Кваліфікація переможця
з 30.08.24
Пропозиції розглянуті
з 02.09.24
Завершена
13.09.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 73`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 365.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 30.08.2024 12:25 - 30.08.2024 12:48 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Офісне устаткування та приладдя різне(Канцелярія та папір)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 508 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД_30190000_8_2024 .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: ffcd0fca5aa44c8e8e893e45c6af0614
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток №1 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: e7ecf23114914fbe9686d88853c219ed
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток №2 до ТД_30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: 9514a7e052cc43929d8c1b5e99149dfa
|
![]() |
Проект договору
Додаток №3 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: b6f721ae67ab4671839a0f68bf9b7ecf
|
![]() |
Кошторис
Додаток №4 до ТД_30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: 688eebcc7a0e432fa27c3628375170e7
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:56
Версія документу від: 20.08.2024 08:56
ID: 061b9323cacc454e90c87d0092ba1c88
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:42
Версія документу від: 19.08.2024 11:42
ID: 061b9323cacc454e90c87d0092ba1c88
|
![]() |
Тендерна документація
ТД_30190000_8_2024 (1).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: e56f850cbeba4d6aa188fa3062dd7faa
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток №1 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: 2422afb1069f462fa4725386c4dfb7a4
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток №2 до ТД_30190000_8_2024 (1).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: 354b0b72adf344589d0dbc68c1ec1561
|
![]() |
Проект договору
Додаток №3 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: 4fe25fede60842c48297c7587269383b
|
![]() |
Кошторис
Додаток №4 до ТД_30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: ce0d7508644241179dc8b39719885dcc
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_b684f934c5014385898c6ea86e109d98_2fad266c28f24e90bf99e29407cd40aa.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.08.2024 12:48
Версія документу від: 30.08.2024 12:48
ID: bd8c4c37b48d4097984bc1a9b34ff013
|
Перебіг аукціону
Лот №2. Офісне устаткування та приладдя різне
код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 7`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 35.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 30.08.2024 12:58 - 30.08.2024 13:27 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Офісне устаткування та приладдя різне (папір) | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Офісне устаткування та приладдя різне
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 37 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД_30190000_8_2024 .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: f2b4c80bc9064b798144bb28e59dc3ea
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток №1 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: 4a0d41a39350494da2a5b417744ced9e
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток №2 до ТД_30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: f222b74c6e54461690c6b977031e519d
|
![]() |
Проект договору
Додаток №3 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: f7e45067819545e2aea5fd1fc09c6934
|
![]() |
Кошторис
Додаток №4 до ТД_30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:39
Версія документу від: 19.08.2024 11:39
ID: 05d2b71e0f574d34a1619b8308706197
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:56
Версія документу від: 20.08.2024 08:56
ID: 061b9323cacc454e90c87d0092ba1c88
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.08.2024 11:42
Версія документу від: 19.08.2024 11:42
ID: 061b9323cacc454e90c87d0092ba1c88
|
![]() |
Тендерна документація
ТД_30190000_8_2024 (1).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: e56f850cbeba4d6aa188fa3062dd7faa
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток №1 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: 2422afb1069f462fa4725386c4dfb7a4
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток №2 до ТД_30190000_8_2024 (1).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: 354b0b72adf344589d0dbc68c1ec1561
|
![]() |
Проект договору
Додаток №3 до ТД _30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: 4fe25fede60842c48297c7587269383b
|
![]() |
Кошторис
Додаток №4 до ТД_30190000_8_2024.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2024 08:50
Версія документу від: 20.08.2024 08:50
ID: ce0d7508644241179dc8b39719885dcc
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_b684f934c5014385898c6ea86e109d98_4088761888c84fabb451c1d49707bb97.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.08.2024 13:27
Версія документу від: 30.08.2024 13:27
ID: 6503002279f140f3bc9a28330852c596
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.08.2024 11:42 | |
| Завершення періоду уточнень | 26.08.2024 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.08.2024 11:39 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 29.08.2024 10:48 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02070855 |
| Юридична адреса | 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 30.08.2024 13:27
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Офісне устаткування та приладдя різне
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
67`100.00
Гривня з ПДВ
Переможець
02.09.2024 10:54
Офісне устаткування та приладдя різне
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
ФОП "ІВАНИЦЬКИЙ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"
Код ЄДРПОУ: 2390003832
67`100.00
Гривня з ПДВ
02.09.2024
10:54
Офісне устаткування та приладдя різне
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Код ЄДРПОУ: 25551379
5`143.00
Гривня з ПДВ
02.09.2024
11:17
Укладені договори
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари та папір)
Номер договору
477
Дата підписання
09.09.2024
Дата початку дії
09.09.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
67`100.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
67`100.00 Гривня
Офісне устаткування та приладдя різне
Номер договору
484
Дата підписання
12.09.2024
Дата початку дії
12.09.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
5`143.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
5`143.00 Гривня
