Процедура закупівлі оголошена 16.08.2024 19:12. Дата останніх змін - 05.09.2024 09:54
Папір офісний та канцелярське приладдя -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-08-16-010376-a | |
| ID | d4cb72b8fdec49d1ac8954a188b5090b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
50`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Військова частина А1785 | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 50`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
16.08.24
Період уточнень
до 22.08.24
Подання пропозицій
до 27.08.24
Кваліфікація переможця
з 27.08.24
Пропозиції розглянуті
з 28.08.24
Завершена
05.09.24
22.08.2024, 09:05
Щодо надання еквівалентів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, чи будуть розглядатися еквіваленти запропонованих товарів?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.08.2024, 22:06)
Шановний Учаснику,
Дякуємо за ваше запитання.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до технічних характеристик, зазначених у тендерній документації, еквіваленти запропонованих товарів не розглядаються. Усі товари повинні повністю відповідати вимогам, визначеним у документації.
Дякуємо за ваше запитання.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до технічних характеристик, зазначених у тендерній документації, еквіваленти запропонованих товарів не розглядаються. Усі товари повинні повністю відповідати вимогам, визначеним у документації.