Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.08.2024 17:17. Дата останніх змін - 01.08.2024 17:17

Розроблення генерального плану м. Яворів -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-01-009376-a  
ID 81209b5a29f44db4b6c43b24f0cd94a7  
Очікувана вартість закупівлі
1`274`340.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Яворівська міська рада Львівської області  
Очікувана вартість закупівлі 1`274`340.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава Необхідність захисту прав інтелектуальної власності  
Обгрунтування Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку необхідності захисту прав інтелектуальної власності. Між Яворівською міською радою Львівської області та державним підприємством Державний інститут проектування міст "Містопроект" було укладено генеральний договір №МД/1335-12/134-2016 від 20 жовтня 2016 року на розроблення містобудівної документації «Розроблення генерального плану міста Яворова». Даний договір діяв до 31 грудня 2022 року. Однак у зв’язку з відсутність фінансування даний договір не було виконано в повному обсязі. Відповідно до статті 29 Закону України «Про архітектурну діяльність» об'єктами авторського права в галузі архітектури є твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури. Відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом, Законом України «Про авторське право і суміжні права». В статті 1 Закону України «Про авторське право та суміжні права» визначено термін: «твір архітектури – твір у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень (креслення, ескізи, моделі, збудовані будівлі та споруди, парки, плани населених пунктів тощо)». В пунктах 9, 12 частини 1 статті 8 визначено, що об'єктами авторського права є твори у галузі науки, літератури і мистецтва, а саме: твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва; ілюстрації, карти, плани, креслення, ескізи, пластичні твори, що стосуються географії, геології, топографії, техніки, архітектури та інших сфер діяльності. В частині 2 статті 8 вказано, що охороні за цим Законом підлягають всі твори, зазначені у частині першій, як оприлюднені, так і не оприлюднені, як завершені, так і не завершені. Стаття 433 Цивільного кодексу України в частині 2 також визначає, що твори є об'єктами авторського права без виконання будь-яких формальностей щодо них та незалежно від їх завершеності, призначення, цінності тощо, а також способу чи форми їх вираження. Відповідно до доповідної записки заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради від 14.05.2024 року існує потреба у здійсненні Закупівлі з метою завершення робіт по розробці генерального плану м. Яворів. Проведена робота ДП ДІПМ «Містопроект» є довготривалою та потребувала опрацювання значного обсягу аналітичного матеріалу зібраного на підставі отриманих вихідних даних та відповідно до технічного завдання. Крім того в процесі виконання проектних робіт були запропоновані авторські рішення та розробки, виготовлено велику за обсягом та вартістю містобудівну документацію щодо планування та розвитку населеного пункту. Аналітична інформація, отримана в процесі виконання проектних робіт, зберігається у авторів проекту і може слугувати основою при виготовленні містобудівної документації населеного пункту. Така аналітична інформація та авторські проектні рішення є інтелектуальною власністю відповідних авторів містобудівної документації, які є штатними працівниками проектної організації На сьогоднішній день існує потреба у завершенні робіт по розробці генерального плану міста. Така процедура, крім необхідності забезпечення гарантії сумісності вже напрацьованого генерального плану з доопрацьованою актуальною містобудівною документацією, з врахуванням первинних узгоджених проектних рішень (що максимально можливо забезпечити попередніми розробниками містобудівної документації), створює для замовника певні проблеми юридичного характеру, пов’язані з дотриманням вимог законодавства щодо захисту права інтелектуальної власності. Відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури, як об'єктів авторського права, які є складовою частиною інтелектуальної власності, регулюються главою 35 ЦК України, ЗУ «Про авторське право і суміжні права», «Про архітектурну діяльність», а також іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до абз.7 п.1 ч.1 ст.433 ЦК України, абз.54 ст.1 та п.9 ч.1 ст. 8 ЗУ «Про авторське право та суміжні права», абз.3 ст.1 та ст.29 ЗУ «Про архітектурну діяльність» твори архітектури та містобудування є об’єктами авторського права. Враховуючи вищенаведене та зважаючи на те, що для виконання проектних робіт, передбачених закупівлею, існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, застосовується вищевказане виключення. З огляду на викладене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Відповідно рішення щодо проведення закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства.  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
01.08.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
01.08.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня