Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.07.2024 08:59. Дата останніх змін - 16.08.2024 17:13

Труби поліетиленові водопровідні та фітинги до водопровідних труб -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-29-000379-a  
ID 5b78a4da555b4b23afdaa2fbc1e780be  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`400`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
29.07.24
Період уточнень
до 03.08.24
Період оскаржень
до 03.08.24
Подання пропозицій
до 06.08.24
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 02.08.24
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
19.08.24
29.07.2024, 10:42
Щодо лабораторії виробника труб
Загальне запитання щодо оголошення
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню Учасників враховуючи наступне: Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі тендерної документації повинен надати: -Документ про право проведення випробувань випробувальної лабораторії виробника труб (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії виробника тощо), та - така лабораторія має бути власністю виробника «випробувальної лабораторії виробника» Згідно Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" відсутні вимоги щодо обов’язкової атестації чи акредитації лабораторій, у тому числі випробувальних лабораторій Абзацом 5 частини 1 статті 1 ЗУ " Про технічні регламенти та оцінку відповідності" визначено, що випробувальна лабораторія - орган з оцінки відповідності, який проводить випробування В свою чергу, випробування - визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою Тією ж частиною статті 1 визначено, що орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; Предмет закупівлі даної процедури закупівлі не підлягає обов’язковій оцінці відповідності, а така оцінка відбувається на добровільних засадах. Частиною 3 статті 24 ЗУ "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" передбачено, що Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом Акцентуємо увагу Замовника на тому, що встановлення вимоги, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є дискримінаційним по відношенню до Виробників, які не мають власної лабораторії, а залучають незалежні (сторонні) лабораторії на підставі договорів надання послуг (проведення випробувань). Більше того, встановлена вимога, що випробувальна лабораторія має бути виключно виробника є прямим втручанням у господарську діяльність Виробників труб ПЕ, які не мають власної випробувальної лабораторії, а здійснюють випробування у незалежних лабораторіях. Отже, всупереч положенням Законів України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", встановлено дискримінаційну умову, яка суперечить чинному законодавству, та така умова унеможливлює участь у процедурі закупівлі Учасників, які пропонують товар виробників труб ПЕ, які не мають власних випробувальних лабораторій, що отримали Документ про право проведення випробувань випробувальної лабораторії виробника труб (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії виробника тощо). Просимо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства, а саме виключити наступну дискримінаційну вимогу: - Документ про право проведення випробувань випробувальної лабораторії виробника труб (свідоцтво про атестацію та галузь атестації випробувальної лабораторії виробника тощо). Або викласти вимогу у наступній редакції : - Документ про право проведення випробувань випробувальної лабораторії . Просимо ознайомитись із рішенням АМКУ ( Рішення від 01.11.2023 № 17549.pdf ) щодо аналогічної вимоги за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-13-005658-a
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.07.2024, 13:23)
Доброго дня!
Буде внесено зміни в Тендерну Документацію
30.07.2024, 14:00
Тех вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник. Вимоги ДСТУ EN 12201-2 не передбачають надання документу на сировину, як прописано у вимогах ТД, а саме: Документ (сертифікат відповідності/паспорт якості/ висновок санітарно-епідеміологічної експертизи тощо) який підтверджує якість та можливість використання композиції сировини у виробництві труб для мереж господарсько-питного водопостачання відповідно до ДСТУ EN 12201-2. Більщше того з 01.10.2022 року втратив чинність Закон яким було передбачено надання Висновків СЕС на будівельну продукцію. Отже прохання видалити з ТД норму, яку НЕМОЖЛИВО виконати. Можливо мова була про паспорт на сировину? Тоді переформулюйте питання, тому що жоден папсорт виробника сировини не буде містити фразу про "можливість використання композиції сировини у виробництві труб для мереж господарсько-питного водопостачання відповідно до ДСТУ EN 12201-2" і це буде приводмо для відхилення прорпозиції Учасника
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 16:10)
Доброго дня!
Буде внесено зміни в Тендерну Документацію.
30.07.2024, 14:24
Просимо внести зміни до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що жоден додаток до тендерної документації та й сама тендерна документація, які завантажені до даної закупівлі, не містять інформацію щодо найменування товару, який буде закуповуватися, та його кількість. Просимо Вас внести зміни до Додатку 2 ТД Технічні вимоги та зазначити перелік товару, який є предметом даної закупівлі, його технічні характеристики та його кількість.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.08.2024, 10:01)
Доброго дня!
Буде внесено зміни в Тендерну Документацію
30.07.2024, 14:55
Щодо документів на композицію сировини
Загальне запитання щодо оголошення
Документ (сертифікат відповідності/паспорт якості/ висновок санітарно-епідеміологічної експертизи тощо) який підтверджує якість та можливість використання композиції сировини у виробництві труб для мереж господарсько-питного водопостачання відповідно до ДСТУ EN 12201-2;

Учасник може надати сертифікат відповідності або паспорт якості або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи , тощо, який підтверджує якість та можливість використання композиції сировини у виробництві труб для мереж господарсько-питного водопостачання ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 16:10)
Доброго дня!
Буде внесено зміни в Тендерну Документацію.
30.07.2024, 15:53
труби PE100RC/ PE100/ PE100 RC
Загальне запитання щодо оголошення
Прохання уточнити колір шарів PE100 та PE100 RC .
Чи можуть бути всі шари чорного кольору, чи шари PE100 RC мають бути синього кольору ( Щоб Замовник чітко бачив 3 шари труби )?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 12:45)
Доброго дня! PE100 RC має бути синього кольору, щоб унеможливити використання вторинної сировини та щоб чітко було видно шари.
30.07.2024, 16:17
Вимога щодо усунення порушення щодо акту обстеження
Загальне запитання щодо оголошення
ВИМОГА Додатку 2 ТД щодо надання Акту обстеження виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного:
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності.
Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
«Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції».
Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000).
Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000).
ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500. Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене вимога щодо надання Акту обстеження виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни у Додаток 2 ТД, а саме - видалити вимогу щодо надання Акту обстеження виробництва та останній звіт передбаченого сертифікатом технічного нагляду за сертифікованою продукцією
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 16:10)
Доброго дня!
Буде внесено зміни в Тендерну Документацію.
31.07.2024, 09:11
Тех. вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шанвоний Змовник. ДСТУ EN 12201 дод. С передбачає виготовлення труби з заЧисним, а не з заХисним шаром. Просимо внести зміни в номенклатуру предмета закупівлі для пожливості надання корреткних технічних документів Учасниками, або прирівняти найменування "зачисний шар" і "захисний шар".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 12:41)
Доброго дня! Буде внесено зміни в Тендерну Документацію
02.08.2024, 10:51
Тех. вимоги
Запитання щодо предмету закупівлі Труби поліетиленові соекструдовані двоша (лот - Труби поліетиленові водопровідні та фіти)
Прохання чітко вказати , чи дана труба виготовляється згідно Додатку В ДСТУ EN 12201-2:2018 ( для напірних двошарових коекструдованих труб з поліетилену типу PE100/PE100RC ) чи Додатку С ДСТУ EN 12201-2:2018 (для напірних труб типу PE100 із захисним покриттям ( шаром ).
Це різні труби за своїми технічними характеристиками, а документацією чітко не ідентифіковано тип труби
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.08.2024, 12:41)
Відповідь Організатора:
01.08.2024 10:01
Доброго дня! Буде внесено зміни в Тендерну Документацію
02.08.2024, 17:11
Щодо дилерських листів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник., Вимога :
- Документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару (дилерські/представницькі листи або дилерські/представницькі сертифікати або чинні договіри/контракти тощо), у разі якщо учасник не є виробником даного товару.
являється дискримінаційною ( прохання ознайомитись позицією та із рішенням АМКУ від 18.10.2023 № 16698 стосовно аналогічної вимоги за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-29-009801-a ).
Прохання вилучити дискримінаційну вимогу.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.08.2024, 09:37)
Доброго дня, буде внесено зміни в Тендерну Документацію