Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Увага, підключення до ЦБД відсутнє. Більшість функцій наразі недоступні
Процедура закупівлі оголошена 08.05.2018 17:32. Дата останніх змін - 15.05.2018 18:02

Закупівля виробів медичного призначення -

Ідентифікатор закупівлі R-UA-2018-05-08-000058  
ID 2fca876ea975401282b215a7bb5f510f  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля виробів медичного призначення для здійснення проектної діяльності. Постачальник повинен бути ознайомлений із Кодексом поведінки постачальників http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf Постачальник зобов'язаний поставити товар без ПДВ відповідно до п.26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 року №284 та Рамкової угоди між Урядом України та ЄС від 12.12.2006р. (картка проекту №3201). У разі, якщо потенційний учасник є платником ПДВ - він може пройти процедуру звільнення від ПДВ товарів/робіт/послуг, що постачаються в рамках проектів Глобального Фонду, а також проектів міжнародної технічної допомоги. Наразі, для відшкодування ПДВ використовується наступна процедура: 1. Постачальник товарів та послуг для підтвердження звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання товарів та послуг, здійснених відповідно до договору, не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду, в якому здійснювалися такі операції, подає МОЗ (кожна сторінка повинна завірятися підписом та печаткою): а) заяву про видачу довідки-підтвердження, що товари та послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, які виконуються відповідно до Закону України “Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні”, за формою згідно з додатком 1; б) завірені в установленому законодавством порядку копії: • договору між постачальником і основним реципієнтом (субреципієнтом); • довідки про включення постачальника товарів та послуг до ЄДРПОУ (для постійного представництва нерезидента); • податкових накладних, виданих постачальником товарів та послуг у звітному (податковому) періоді, у межах виконання договору між постачальником і основним реципієнтом (субреципієнтом) без урахування податку на додану вартість. Відповідно до п. 10 Наказу Мінфіну від 01.11.2011 N 1379 «Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної» податкова накладна має містити посилання на підставу звільнення від ПДВ, яка зазначається у примітці (останній рядок податкової накладної): «п. 26 підрозділу 2, розділу ХХ Податкового кодексу України». в) копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Повністю готовий до подання в МОЗ пакет має виглядати наступним чином: - заявка, оформлена окремим аркушем; - решта документів – пронумеровані і зшиті. У заяві зазначається кількість аркушів, які містить пакет документів, що до неї додається, але без урахування заяви. Тобто кількість абсолютно всіх аркушів, окрім самої заяви. Заява на титульній сторінці вверху має містити вихідний номер і дату реєстрації згідно журналу реєстрації кореспонденції постачальника. 2. МОЗ протягом п’яти робочих днів з дати отримання документів, видає довідку-підтвердження, що товари та послуги оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, які виконуються відповідно до Закону України “Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні”, за формою згідно з додатком 2 або надсилає обґрунтовану відмову у письмовій формі. Довідка-підтвердження оформляється у трьох примірниках, підписується уповноваженою особою МОЗ та скріплюється гербовою печаткою. Два примірники довідки-підтвердження видаються постачальникові товарів та послуг, один з яких подається органам податкової служби, другий - залишається у постачальника. Третій примірник довідки-підтвердження залишається у МОЗ, який веде журнал видачі довідок. 3. Постачальник товарів та послуг подає довідку-підтвердження до органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку як платник податків, не пізніше ніж через 10 робочих днів після настання останнього дня строку подання податкової декларації з податку на додану вартість за відповідний звітний (податковий) період. Адреса МОЗ: 01021, м. Київ, вул. Грушевського 7, тел. (044) 253-61-94 (канцелярія). Контактна особа у МОЗ: Левченко Валентина Юріївна: (044) 253-83-05 або (050) 108-49-71. Організація залишає за собою право визначити переможця. Організація залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру рекомендувати переможцю збільшити або зменшити на 15% обсяг товарів/робіт/послуг з відповідною зміною ціни або інших умов тендерної пропозиції. Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань. УВАГА: під словосполученням "або аналог" мається на увазі пропозиція еквівалентна запитуваній або краща (наприклад аналогічна по якості та більша по масі). Подані пропозиції, які будуть мати кращі характеристики, але меншу масу чи кількість в упаковці - не відповідають запитуваним. УВАГА: під словосполученням "або аналог" мається на увазі пропозиція еквівалентна запитуваній або краща (наприклад аналогічна по якості та більша по масі). Подані пропозиції, які будуть мати кращі характеристики, але меншу масу чи кількість в упаковці - не відповідають запитуваним.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЧЕРНІВЕЦЬКЕ БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД""  
Очікувана вартість закупівлі не визначено замовником  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 50.00 Гривня  
Процедура закупівлі Проста комерційна закупівля RIALTO  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.05.18
Період уточнень
до 11.05.18
Подання пропозицій
до 15.05.18
Закупівля не відбулась
15.05.18
Наразі немає жодного запитання від учасників