Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 12.11.2024 11:28. Дата останього редагування моніторингу 27.12.2024 12:14

Дані автоматичних індикаторів ризиків

ID моніторингу UA-M-2024-11-12-000070  
ID cb9843fb92fe4dcbba7d578a99b33291  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
12.11.24
Завершено

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 1), ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ», ТОВ «ФАЛЬКОПАК», ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (лот 2), ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 3), своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів) – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення Інформація відсутня  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель -  
Дата публікації 29.11.2024 16:53  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Державний оператор тилу, ДП «ДОТ») від 22.07.2024(зі змінами), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» (далі – ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАЛЬКОПАК» (далі – ТОВ «ФАЛЬКОПАК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (далі – ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 3), вимога про усунення невідповідностей (Лот 2), протоколи від 14.08.2024 № 14.08.2024-1 (дот- 1), 16.08.2024 № 16.08.2024-1, від 28.08.2024 № 28.08.2024-8, від 02.09.2024 № 02.09.2024-1, від 13.09.2024 № 13.09.2024-4-1, від 18.09.2024 № 18.09.2024-2-2 (лот 2), від 14.08.2024 № 14.08.2024-2 (лот 3), повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 345/08-24-РМ (далі – Договір № 345/08-24-РМ), додаткові угоди від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3, від 04.11.2024 № 4 до Договору № 345/08-24-РМ (лот 1), державний контракт (договір) про закупівлю від 08.10.2024 № 366/09-24 (далі – Договір № 366/09-24) додаткова угода від 08.10.2024 №1 до Договору № 366/09-24 (лот 2), державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 349/08-24 (далі – Договір № 349/08-24) додаткова угода від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3 до Договору № 349/08-24-РМ (Лот 3), пояснення ДП «ДОТ», надані 19.11.2024 через електронну систему закупівель.  
Виявлено порушення (так/ні) ПОРУШЕННЯ НЕ ВИЯВЛЕНІ  
Дата створення 29.11.2024 16:53  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2024-07-22-009688-a 22.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 11.11.2024 00:00  
Дата публікації 12.11.2024 14:26  
Дата створення 12.11.2024 14:26  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40165856  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua 

Дати та терміни

Період моніторингу 12.11.2024 14:26 - 04.12.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 29.11.2024 16:53 - 05.12.2024 00:00