Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 12.11.2024 11:28. Дата последнего редактирования мониторинга 27.12.2024 12:14

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2024-11-12-000070  
ID cb9843fb92fe4dcbba7d578a99b33291  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
12.11.24
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 1), ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ», ТОВ «ФАЛЬКОПАК», ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (лот 2), ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (Лот 3), своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів) – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 29.11.2024 16:53  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору(-ів). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – Державний оператор тилу, ДП «ДОТ») від 22.07.2024(зі змінами), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНО-ГРАФ» (далі – ТОВ «ТЕРНО-ГРАФ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ФАЛЬКОПАК» (далі – ТОВ «ФАЛЬКОПАК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ» (далі – ТОВ «ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ «САМ») (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГА-ПОЛІГРАФ» (далі – ТОВ «МЕГА-ПОЛІГРАФ») (Лот 3), вимога про усунення невідповідностей (Лот 2), протоколи від 14.08.2024 № 14.08.2024-1 (дот- 1), 16.08.2024 № 16.08.2024-1, від 28.08.2024 № 28.08.2024-8, від 02.09.2024 № 02.09.2024-1, від 13.09.2024 № 13.09.2024-4-1, від 18.09.2024 № 18.09.2024-2-2 (лот 2), від 14.08.2024 № 14.08.2024-2 (лот 3), повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 345/08-24-РМ (далі – Договір № 345/08-24-РМ), додаткові угоди від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3, від 04.11.2024 № 4 до Договору № 345/08-24-РМ (лот 1), державний контракт (договір) про закупівлю від 08.10.2024 № 366/09-24 (далі – Договір № 366/09-24) додаткова угода від 08.10.2024 №1 до Договору № 366/09-24 (лот 2), державний контракт (договір) про закупівлю від 03.09.2024 № 349/08-24 (далі – Договір № 349/08-24) додаткова угода від 30.09.2024 № 1, від 17.10.2024 № 2, від 29.10.2024 № 3 до Договору № 349/08-24-РМ (Лот 3), пояснення ДП «ДОТ», надані 19.11.2024 через електронну систему закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 29.11.2024 16:53  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2024-07-22-009688-a 22.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 11.11.2024 00:00  
Дата публикации 12.11.2024 14:26  
Дата создания 12.11.2024 14:26  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 12.11.2024 14:26 - 04.12.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 29.11.2024 16:53 - 05.12.2024 00:00