Процедура закупівлі оголошена 27.06.2024 13:35. Дата останніх змін - 08.08.2024 15:25
ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вулиця Будівельників, 34/1 у Дніпровському районі міста Києва -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-06-27-005741-a | |
| ID | c35e6e507ae44f71a53a9541b2257bad |
Загальна очікувана вартість закупівлі
501`110.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Проззоро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Особливостях.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 501`110.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.06.24
Період уточнень
до 03.07.24
Подання пропозицій
до 19.07.24
Кваліфікація переможця
з 19.07.24
Пропозиції розглянуті
з 24.07.24
Завершена
08.08.24
28.06.2024, 12:49
дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
- (Додаток 1 до тендерної документації - Розділ ІV. Документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п. 15 ) а саме «Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції, Учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі пропозиції. Ознайомлення з об’єктом Замовника здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з об’єктом Замовника повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом Замовника із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції.» (Додаток 2 технічне завдання та дефектний акт – Розділ Технічне завдання – пункт 10 Вимоги до виконавця – підпункт 7) «7. Акт попереднього огляду об’єкту» Скаржник вбачає у даних вимогах дискримінаційні умови та обмеження конкуренції, що порушує ст. 5, ст. 22, ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має значний досвід виконання робіт з капітального і поточного ремонтів доріг, а також прибудинкових територій. Компанія зареєстрована у 2014 році і з тих пір безперервно веде діяльність з будівництва доріг, код ДКПП 42.11. Досвід виконання аналогічних робіт і надання послу підтверджується зокрема референс-листом (додається) і сканованою копією аналогічних договорів (додається). Предмет даної закупівлі (Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: вулиця Березняківська, 22 у Дніпровському районі м. Києва) не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Технологія ремонту описана у Наказі Державного комітету з питань житлово- комунального господарства № 154 від 23.09.2003року в поточній редакції від 01.08.2017 року « Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15#Text. У місцях , де є посилання на ДБН В.2.3-4:2015 умови дорожніх ремонтів також передбачені і цим стандартом. У технічному завданні ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей. Що ще замовник хоче, щоб учасник дослідив і оглянув? Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду, або не прийняти його, не відповідати на дзвінки, затягувати час тощо. Крім того, підписуючи акт огляду у замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи. Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти учасники, які оглянули об’єкт (місце ремонту) і підписали акт огляду у Замовника, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаржник просить Замовника виключити з тендерної документації оскаржувані дискримінаційні вимоги. «2.5. Учасник повинен обов’язково підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві, які будуть задіяні під час виконання робіт, не менше 3 осіб асфальтобетонників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1». ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, розділ 2 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0032241-00#Text) містить такі відомості про асфальтобетонників та дорожніх робітників. Асфальтобетонник 4 розряду Завдання та обов'язки. Виконує роботи середньої складності під час улаштовування та ремонту дорожнього покриття з асфальтобетону та матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. Повинен знати: основні вимоги до основ під асфальтобетонні покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; вимоги до якості мастик, емульсій, асфальтових сумішей та сумішей з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; правила улаштовування, ремонту та приймання покриття; правила та прийоми ямкового ремонту асфальтобетонного покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. Дорожній робітник 5 розряду виконує складні роботи під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. Повинен знати: методи оцінки стану дорожнього покриття та штучних споруд; будову та правила застосування геодезичних інструментів; методи боротьби з ерозією ґрунту; способи ліквідації ожеледиці на дорогах. Під час виконання робіт з розмічання дорожнього покриття автомобільних доріг: основні види та властивості фарб, розчинників і термопластичних матеріалів, методи визначення їх в'язкості та текучості; способи нанесення лакофарбових матеріалів; розміри ліній, стріл і написів горизонтальної розмітки; порядок нанесення розмітки у поєднанні з дорожніми позначками або світлофорами; технічні вимоги до дорожньої розмітки; правила нанесення маркірувальних матеріалів у поєднанні із світлоповертальними елементами; будову та принцип дії механізованого інструменту для нанесення термопластичних матеріалів; склад і технологію нанесення двокомпонентних пластичних матеріалів. ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та цілком спроможне виконати послуги по даній закупівлі, зокрема має для цього відповідний кваліфікований персонал у достатній кількості. Разом з тим, наше підприємство не має трьох асфальтобетонників розрядом вище 3 (має лише двох асфальтобетонників та декількох дорожніх робітників). Статтею 16 Закону дозволено Замовникам встановлювати кваліфікаційний критерій наявності в учасників працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Замовником не обґрунтовано, чому саме така кількість асфлаьтобетонників вимагається тендерною документацією та на чому побудована така вимога (потреба). Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають трьох і більше асфальтобетонників, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року,
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.07.2024, 15:18)
Доброго дня . Щодо Вашого запитання до закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вулиця Будівельників, 34/1 у Дніпровському районі міста Києва» просимо уточнити адресу у Вашому звернені . А такожі врахувати відповіді , вже надані до звернення по закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) : 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: вулиця Березняківська, 22 у Дніпровському районі м. Києва», адреса якої фігурує у Вашому запитанні.
Окрім вищевикладеного повідомляємо, що встановлені вимоги , розроблені у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, зокрема: дотримано принципи ст. 5 Закону, оскільки учасники знаходяться в рівних умовах, конкуренції, дотримано принцип економії, ефективності та пропорційності, відкритість та прозорість забезпечено дотриманням норм Законодавства, у тому числі щодо публікації відкритих даних та регулювання взаємодії публічного та приватного сектору економіки, встановлені в Оголошенні вимоги є максимально відкритими, прозорими та такими, що унеможливлюють дискримінацію для учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця буде здійснено відповідно до вимог Закону а запобігання корупційним діям та зловживанням забезпечене повним дотриманням Замовником діючого антикорупційного Законодавства; спрощена процедура здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» – розкриття інформації про учасника не відбувається – учасник під час здійснення обстеження не повідомляє дані, що готуються для участі в закупівлі.
Окрім вищевикладеного повідомляємо, що встановлені вимоги , розроблені у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, зокрема: дотримано принципи ст. 5 Закону, оскільки учасники знаходяться в рівних умовах, конкуренції, дотримано принцип економії, ефективності та пропорційності, відкритість та прозорість забезпечено дотриманням норм Законодавства, у тому числі щодо публікації відкритих даних та регулювання взаємодії публічного та приватного сектору економіки, встановлені в Оголошенні вимоги є максимально відкритими, прозорими та такими, що унеможливлюють дискримінацію для учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця буде здійснено відповідно до вимог Закону а запобігання корупційним діям та зловживанням забезпечене повним дотриманням Замовником діючого антикорупційного Законодавства; спрощена процедура здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» – розкриття інформації про учасника не відбувається – учасник під час здійснення обстеження не повідомляє дані, що готуються для участі в закупівлі.