Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.06.2024 13:35. Дата останніх змін - 08.08.2024 15:25

ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вулиця Будівельників, 34/1 у Дніпровському районі міста Києва -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-27-005741-a  
ID c35e6e507ae44f71a53a9541b2257bad  
Загальна очікувана вартість закупівлі
501`110.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Проззоро» від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі-Особливості). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Особливостях.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 501`110.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.06.24
Період уточнень
до 03.07.24
Подання пропозицій
до 19.07.24
Кваліфікація переможця
з 19.07.24
Пропозиції розглянуті
з 24.07.24
Завершена
08.08.24
28.06.2024, 12:49
дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
- (Додаток 1 до тендерної документації - Розділ ІV. Документи, що вимагаються Замовником та які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). п. 15 ) а саме «Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції, Учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі пропозиції. Ознайомлення з об’єктом Замовника здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з об’єктом Замовника повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом Замовника із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції.» (Додаток 2 технічне завдання та дефектний акт – Розділ Технічне завдання – пункт 10 Вимоги до виконавця – підпункт 7) «7. Акт попереднього огляду об’єкту» Скаржник вбачає у даних вимогах дискримінаційні умови та обмеження конкуренції, що порушує ст. 5, ст. 22, ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має значний досвід виконання робіт з капітального і поточного ремонтів доріг, а також прибудинкових територій. Компанія зареєстрована у 2014 році і з тих пір безперервно веде діяльність з будівництва доріг, код ДКПП 42.11. Досвід виконання аналогічних робіт і надання послу підтверджується зокрема референс-листом (додається) і сканованою копією аналогічних договорів (додається). Предмет даної закупівлі (Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: вулиця Березняківська, 22 у Дніпровському районі м. Києва) не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження. Технологія ремонту описана у Наказі Державного комітету з питань житлово- комунального господарства № 154 від 23.09.2003року в поточній редакції від 01.08.2017 року « Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15#Text. У місцях , де є посилання на ДБН В.2.3-4:2015 умови дорожніх ремонтів також передбачені і цим стандартом. У технічному завданні ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей. Що ще замовник хоче, щоб учасник дослідив і оглянув? Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду, або не прийняти його, не відповідати на дзвінки, затягувати час тощо. Крім того, підписуючи акт огляду у замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи. Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти учасники, які оглянули об’єкт (місце ремонту) і підписали акт огляду у Замовника, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Скаржник просить Замовника виключити з тендерної документації оскаржувані дискримінаційні вимоги. «2.5. Учасник повинен обов’язково підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві, які будуть задіяні під час виконання робіт, не менше 3 осіб асфальтобетонників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1». ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, розділ 2 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0032241-00#Text) містить такі відомості про асфальтобетонників та дорожніх робітників. Асфальтобетонник 4 розряду Завдання та обов'язки. Виконує роботи середньої складності під час улаштовування та ремонту дорожнього покриття з асфальтобетону та матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. Повинен знати: основні вимоги до основ під асфальтобетонні покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; вимоги до якості мастик, емульсій, асфальтових сумішей та сумішей з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; правила улаштовування, ремонту та приймання покриття; правила та прийоми ямкового ремонту асфальтобетонного покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. Дорожній робітник 5 розряду виконує складні роботи під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. Повинен знати: методи оцінки стану дорожнього покриття та штучних споруд; будову та правила застосування геодезичних інструментів; методи боротьби з ерозією ґрунту; способи ліквідації ожеледиці на дорогах. Під час виконання робіт з розмічання дорожнього покриття автомобільних доріг: основні види та властивості фарб, розчинників і термопластичних матеріалів, методи визначення їх в'язкості та текучості; способи нанесення лакофарбових матеріалів; розміри ліній, стріл і написів горизонтальної розмітки; порядок нанесення розмітки у поєднанні з дорожніми позначками або світлофорами; технічні вимоги до дорожньої розмітки; правила нанесення маркірувальних матеріалів у поєднанні із світлоповертальними елементами; будову та принцип дії механізованого інструменту для нанесення термопластичних матеріалів; склад і технологію нанесення двокомпонентних пластичних матеріалів. ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та цілком спроможне виконати послуги по даній закупівлі, зокрема має для цього відповідний кваліфікований персонал у достатній кількості. Разом з тим, наше підприємство не має трьох асфальтобетонників розрядом вище 3 (має лише двох асфальтобетонників та декількох дорожніх робітників). Статтею 16 Закону дозволено Замовникам встановлювати кваліфікаційний критерій наявності в учасників працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Замовником не обґрунтовано, чому саме така кількість асфлаьтобетонників вимагається тендерною документацією та на чому побудована така вимога (потреба). Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають трьох і більше асфальтобетонників, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника. На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 55 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року,
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.07.2024, 15:18)
Доброго дня . Щодо Вашого запитання до закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вулиця Будівельників, 34/1 у Дніпровському районі міста Києва» просимо уточнити адресу у Вашому звернені . А такожі врахувати відповіді , вже надані до звернення по закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) : 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: вулиця Березняківська, 22 у Дніпровському районі м. Києва», адреса якої фігурує у Вашому запитанні.
Окрім вищевикладеного повідомляємо, що встановлені вимоги , розроблені у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, зокрема: дотримано принципи ст. 5 Закону, оскільки учасники знаходяться в рівних умовах, конкуренції, дотримано принцип економії, ефективності та пропорційності, відкритість та прозорість забезпечено дотриманням норм Законодавства, у тому числі щодо публікації відкритих даних та регулювання взаємодії публічного та приватного сектору економіки, встановлені в Оголошенні вимоги є максимально відкритими, прозорими та такими, що унеможливлюють дискримінацію для учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця буде здійснено відповідно до вимог Закону а запобігання корупційним діям та зловживанням забезпечене повним дотриманням Замовником діючого антикорупційного Законодавства; спрощена процедура здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» – розкриття інформації про учасника не відбувається – учасник під час здійснення обстеження не повідомляє дані, що готуються для участі в закупівлі.