Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 30.08.2024 09:51. Дата останього редагування моніторингу 17.10.2025 11:34

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-08-30-000001  
ID 56be2a5a69654f65abca05476faf2942  

Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
30.08.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абзаца восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпунктів 1 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором про закупівлю товарів від 09.07.2024 № 124 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 26.09.2024 11:42  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кам'янського вищого професійного училища (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-06-19-008315-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.06.2024 № 112-24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОМА СТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.07.2024 № 127-24, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2024, Договір про закупівлю товарів від 09.07.2024 № 124, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 16.09.2024 через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абзаца восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено про заборону здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у тому числі і у громадян Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих у тому числі і відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків якої є у тому числі і Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства у тому числі і Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів та застереження щодо заборони замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів походженням у тому числі з Ісламської Республіки Іран. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що відповідно до вимог таблиці «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ.» для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан-копію аналогічного договору; довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору, дати укладання договору; документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: - не менше одного виконаного аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами; - документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні або листи-відгуки від замовників. Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМА СТ" додано файли «3.1 Додаток 2 - Договір та ВН досвід виконання аналогічних договорів ПРОМА СТ.pdf» та «3 Додаток 2 - Довідка досвід виконання аналогічних договорів ПРОМА СТ.pdf», які визначено як конфіденційні документи, чим порушено вимоги п.40 Особливостей, відповідно до якого конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже, учасником ТОВ "ПРОМА СТ" на порушення вимог Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ.» до тендерної документації Замовника не підтверджено факт виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей. Окрім того, моніторингом цього ж питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ» тендерної документації Замовника та підпункту 12 пункту 47 Особливостей переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРОМА СТ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2024 року. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "ПРОМА СТ" підлягала відхиленню відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір про закупівлю товарів від 09.07.2024 № 124 на суму 1 189 062,00 гривень.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 26.09.2024 11:42  
Документи    

Інформація щодо оскарження у суді

Опис Подано позовну заяву до Дніпропетровського окружного адміністративного суду 08.10.2024р.  
Законодавство Закон України "Про публічні закупівлі" Стаття закону: 8.10 Версія законодавства: 2020-04-19  
Дата публікації 09.10.2024 11:03  
Дата створення 09.10.2024 11:03  
Дата відкриття провадження Інформація відсутня  
Номер відкриття провадження Інформація відсутня  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис Про оприлюднення інформації до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 26 вересня 2024 р. (UA-M-2024-08-30-000001) Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (зі змінами) – протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю товарів від 09.07.2024 №124 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів . Переможець закупівлі ТОВ "ПРОМА СТ" надав необхідні документи згідно тендерної документації. Договір про закупівлю товарів від 09.07.2024 №124 за результатами процедури закупівлі було укладено сторонами з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства. Станом на 01.10.2024 р. сторони договору про закупівлю товарів від 09.07.2024 №124 виконали свої зобов’язання, зокрема Універсальний фрезерний верстат з цифровим вимірюванням у кількості 2 штуки поставлено на адресу замовника: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Гімназичний, буд. 10 (видаткова накладна № 181 від 04 вересня 2024р.) та знаходиться на балансі училища. Здійснення заходів щодо припинення зобов’язань за вищевказаним двостроннім договором не є можливим, призведе до істотного порушення договірних зобов’язань, порушить майнові права і інтереси сторін договору.  
Дата редагування  
Дата створення 02.10.2024 12:32  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 09.09.2024 № 120 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-06-20-000401-a 20.06.2024 Кам'янське вище професійне училище • м. Кам"янське виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 09.09.2024 00:00  
Дата публікації 10.09.2024 16:06  
Дата створення 10.09.2024 16:06  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 56) 722-22-72
khodyrieva.l.n@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 10.09.2024 16:06 - 02.10.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 26.09.2024 11:42 - 11.10.2024 00:00