| Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кам'янського вищого професійного училища (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-06-19-008315-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.06.2024 № 112-24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОМА СТ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.07.2024 № 127-24, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2024, Договір про закупівлю товарів від 09.07.2024 № 124, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 16.09.2024 через електронну систему закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та абзаца восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено про заборону здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у тому числі і у громадян Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих у тому числі і відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків якої є у тому числі і Ісламська Республіка Іран, громадянин Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства у тому числі і Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів та застереження щодо заборони замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів походженням у тому числі з Ісламської Республіки Іран.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що відповідно до вимог таблиці «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ.» для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан-копію аналогічного договору; довідку в довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням назви підприємства (організації, установи), коду ЄДРПОУ, предмету закупівлі, номеру договору, вартості договору, дати укладання договору; документи, копії яких надаються учасником процедури закупівлі, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці: - не менше одного виконаного аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами; - документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні або листи-відгуки від замовників.
Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМА СТ" додано файли «3.1 Додаток 2 - Договір та ВН досвід виконання аналогічних договорів ПРОМА СТ.pdf» та «3 Додаток 2 - Довідка досвід виконання аналогічних договорів ПРОМА СТ.pdf», які визначено як конфіденційні документи, чим порушено вимоги п.40 Особливостей, відповідно до якого конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей.
Отже, учасником ТОВ "ПРОМА СТ" на порушення вимог Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, ПІДСТАВИ, ВИЗНАЧЕНІ ПУНКТОМ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ.» до тендерної документації Замовника не підтверджено факт виконання аналогічних робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Окрім того, моніторингом цього ж питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 47 ОСОБЛИВОСТЕЙ» тендерної документації Замовника та підпункту 12 пункту 47 Особливостей переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРОМА СТ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 03.07.2024 року.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "ПРОМА СТ" підлягала відхиленню відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір про закупівлю товарів від 09.07.2024 № 124 на суму 1 189 062,00 гривень. |
|