Процедура закупівлі оголошена 14.06.2024 17:53. Дата останніх змін - 27.06.2024 17:57
Фармацевтична продукція за кодом ДК 021:2015 33600000-6 (Methyldopa) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-06-14-011064-a | |
| ID | a8b38bea77ae472eba5ae818bd9601d6 |
Очікувана вартість закупівлі
9`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник гарантує, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом договорів оренди, застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Поставка товару здійснбється за заявками Замовника, частинами до 31.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Відвантаження Постачальником не вказаних у Специфікації товарів не допускається. Якість Товару, що поставляється , повинна відповідати характеристикам, які встановлені Підприємством-виробником Товару, та вимогам чинного законодавства України, з наданням документів, що підтверджують його якість (сертифікат якості, декларація про відповідність або інші.). Асортимент та комплектність Товару, що поставляється, повинен відповідати умовам Специфікації до Договору. Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів Фінансування здійснюється за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). Строк поставки з Товару становить 5 календарних днів з дати підписання цього Договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом п’яти календарних днів з моменту надходження письмової заявки від замовника. У випадку нагальної необхідності постачання Товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту надходження заявки від замовника. Місце поставки Товару м. Київ, вул. Предславинська, 9.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
| Очікувана вартість закупівлі | 9`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Закупівля оголошена
14.06.24
Подання пропозицій
до 19.06.24
Кваліфікація переможця
з 19.06.24
Пропозиції розглянуті
з 19.06.24
Завершена
27.06.24