Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.06.2024 17:53. Дата останніх змін - 27.06.2024 17:57

Фармацевтична продукція за кодом ДК 021:2015 33600000-6 (Methyldopa) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-14-011064-a  
ID a8b38bea77ae472eba5ae818bd9601d6  
Очікувана вартість закупівлі
9`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачальник гарантує, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом договорів оренди, застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України. Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Поставка товару здійснбється за заявками Замовника, частинами до 31.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Відвантаження Постачальником не вказаних у Специфікації товарів не допускається. Якість Товару, що поставляється , повинна відповідати характеристикам, які встановлені Підприємством-виробником Товару, та вимогам чинного законодавства України, з наданням документів, що підтверджують його якість (сертифікат якості, декларація про відповідність або інші.). Асортимент та комплектність Товару, що поставляється, повинен відповідати умовам Специфікації до Договору. Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів Фінансування здійснюється за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). Строк поставки з Товару становить 5 календарних днів з дати підписання цього Договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом п’яти календарних днів з моменту надходження письмової заявки від замовника. У випадку нагальної необхідності постачання Товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту надходження заявки від замовника. Місце поставки Товару м. Київ, вул. Предславинська, 9.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Очікувана вартість закупівлі 9`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
14.06.24
Подання пропозицій
до 19.06.24
Кваліфікація переможця
з 19.06.24
Пропозиції розглянуті
з 19.06.24
Завершена
27.06.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня