Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 07.06.2024 09:19. Дата останніх змін - 17.06.2024 00:00

Придбання кліше печатки та оснастки для печатки, код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-07-000767-a  
ID e4049c5c3cf84eec874418ba9bcb67c3  
Загальна очікувана вартість закупівлі
783.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, згідно п. 10 Особливостей.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 783.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
07.06.24
Період уточнень
до 14.06.24
Період оскаржень
до 14.06.24
Подання пропозицій
до 17.06.24
Закупівля не відбулась
17.06.24