Процедура закупівлі оголошена 07.06.2024 09:19. Дата останніх змін - 17.06.2024 00:00
Придбання кліше печатки та оснастки для печатки, код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-06-07-000767-a | |
| ID | e4049c5c3cf84eec874418ba9bcb67c3 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
783.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, згідно п. 10 Особливостей.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 783.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
07.06.24
Період уточнень
до 14.06.24
Період оскаржень
до 14.06.24
Подання пропозицій
до 17.06.24
Закупівля не відбулась
17.06.24