Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.05.2024 18:35. Дата останніх змін - 11.09.2024 00:00

Вугілля кам'яне марки Г(13-100), ДГ (13-100) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-24-011415-a  
ID 259867f32b6e47ccbeed8a7fdd148500  
Загальна очікувана вартість закупівлі
162`437`350.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0175_ВО) 09110000 – 3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки Г(13-100), ДГ (13-100)) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 09111100-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 162 437 350,00 грн. без ПДВ (Сто шістдесят два мільйони чотириста тридцять сiм тисяч триста п'ятдесят гривень 00 копiйок, 194 924 820,00 грн з ПДВ (Сто дев'яносто чотири мiльйони дев'ятсот двадцять чотири тисячi вiсiмсот двадцять гривень 00 копiйок), а саме: Лот №1Г(13-100) – 22 066 800,00грн. без ПДВ(Двадцять два мiльйони шiстдесят шiсть тисяч вiсiмсот гривень 00 копiйок), 26 480 160,00 грн. з ПДВ (Двадцять шiсть мiльйонiв чотириста вiсiмдесят тисяч сто шiстдесят гривень 00 копiйок); Лот №2Г(13-100)– 14 160 050,00 грн. без ПДВ (Чотирнадцять мiльйонiв сто шiстдесят тисяч п'ятдесят гривень 00 копiйок), 16 992 060,00 грн. з ПДВ (Шiстнадцять мiльйонiв дев'ятсот дев'яносто двi тисячi шiстдесят гривень 00 копiйок); Лот №3 ДГ(13-100) – 37 104 100,00 грн. без ПДВ (Тридцять сiм мiльйонiв сто чотири тисячi сто гривень 00 копiйок), 44 524 920,00 грн. з ПДВ (Сорок чотири мiльйони п'ятсот двадцять чотири тисячi дев'ятсот двадцять гривень 00 копiйок); Лот №4 ДГ(13-100) – 42 408 000,00 грн. без ПДВ (Сорок два мiльйони чотириста вiсiм тисяч гривень 00 копiйок), 50 889 600,00 грн. з ПДВ (П'ятдесят мiльйонiв вiсiмсот вiсiмдесят дев'ять тисяч шiстсот гривень 00 копiйок); Лот №5 ДГ(13-100) – 46 698 400,00 грн. без ПДВ (Сорок шiсть мiльйонiв шiстсот дев'яносто вiсiм тисяч чотириста гривень 00 копiйок), 56 038 080,00 грн. з ПДВ (П'ятдесят шiсть мiльйонiв тридцять вiсiм тисяч вiсiмдесят гривень 00 копiйок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.06.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот № 1 – 662 004,00 грн. (Шiстсот шiстдесят двi тисячi чотири гривнi 00 копiйок); Лот № 2 -424 801,50 грн. (Чотириста двадцять чотири тисячi вiсiмсот одна гривня 50 копiйок); Лот № 3 - 1 113 123,00 грн. (Один мiльйон сто тринадцять тисяч сто двадцять три гривнi 00 копiйок); Лот № 4 - 1 272 240,00 грн. (Один мiльйон двiстi сiмдесят двi тисячi двiстi сорок гривень 00 копiйок); Лот № 5 - 1 400 952,00 грн. (Один мiльйон чотириста тисяч дев'ятсот п'ятдесят двi гривнi 00 копiйок). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олександр ДУМА

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 162`437`350.00 Гривня (без ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 4`873`120.50 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
24.05.24
Період уточнень
до 31.05.24
Період оскаржень
до 31.05.24
Подання пропозицій
до 03.06.24
Аукціон
04.06.24
Кваліфікація переможця
з 04.06.24
Пропозиції розглянуті
з 05.09.24
Завершена
11.09.24
27.05.2024, 11:55
Стосовно марки вугілля
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику. Чи можемо ми надати пропозицію по лоту 1 та лоту 2 замість марки Г 13-100 марку ДГ 13-100 або марку Г (Г2) 13-100, як еквівалент, у разі відповідності даниї марок показникам якості?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.05.2024, 16:51)
Шановний учаснику,
1.ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація»не передбачає еквівалентів.
2. Закупівля вугілля марки ДГ(13-100) передбачена лотами 3, 4, 5.
3. У додатку 1 до тендерної документації зазначено, що коливказується марка Г без зазначення групи (Г1 або Г2), то мається на увазі, що замовнику підходять група Г1 та/або Г2.» Дякуємо за запитання.
27.05.2024, 17:42
уточнення
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації, п. 2.3 Якщо учасник не є виробником продукції, надати документ(ти), які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником;
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
г) інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від виробника (в такому разі учасник має надати: договори на купівлю товару або інші належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь ланцюг походження товару у учасника починаючи від виробника).
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання товару та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.
Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника.


Шановний Замовнику, учаснику потрібно надати усі документи чи або а) або б) або в) або г)? ЧИ один з перелічених документів?

Просимо внести зміни так як дана вимога не є однозначною і не надає можливості якісно підготувати свою пропозицію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2024, 10:01)
Шановний учаснику. З метою однозначного розуміння вимоги замовника, до тендерної документації внесено відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
28.05.2024, 17:17
Найменування товару
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, надайте роз'яснення.
Відповідно Додаток 1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", Лот 3 Найменування товару Вугілля ДГ (13-100).
Згідно Додаток 5 до тендерної документації "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ", надається Інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції.
У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації.
Тобто, у пропозиції по ЛОТу 3 потрібно вказати: Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100.
Виходить, що у Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та ЦІНОВІЙ ПРОПОЗИЦІЇ буде зазначено різну назву товару, чи не буде це невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції Учасника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2024, 10:07)
Шановний учаснику.
В колонці 4 цінової пропозиції учасник зазначає найменування товару запропонованого до постачання при цьому назва (назва, тип, вид тощо) має відповідати назві (назва, тип, вид тощо) вказаній в нормативно-технічній документації виробника такого товару та відповідних документах виробника, зокрема документах які будуть надані на вимогу розділу ІІ додатка 1 тендерної документації. Додаток А тендерної документації містить інформацію про необхідні характеристики товару.
Дякуємо за звернення.
29.05.2024, 16:15
пункти договору
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. відповідно до п 1.7. проекту Договору "Партією Товару вважається обсяг Товару, отриманий за одним товаросупровідним документом (залізнична накладна)", що суперечить ДСТУ 4096-2002 "3.2. партія палива - кількість палива, яка вироблена і відвантажена сподивачам за певний проміжок часу, середня якість якого характеризується однією об'єднаною пробою." тобто Партія - це кількість вугілля на яке оформлене 1 посвідчення якості, до неї може входити вугілля оформлене кількома залізничними накладними. це потрібно відкоригувати
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 17:51)
Шановний учаснику.
Визначення «партія палива» в ДСТУ 4096-2002 стосується кількості палива яке вироблене за певний період часу та на яке видано документ що посвідчує якість, така парія палива може постачатись різним покупцям. В проєкті договору визначення «партія товару» вживається в розумінні ДСТУ 3993-2000 та мається на увазі обсяг палива що постачається Замовнику за одним товаросупровідним документом та підлягає оплаті. Вважаємо за недоцільне вносити зміни в проєкт договору.
Дякуємо за звернення.
29.05.2024, 16:20
договір
Загальне запитання щодо оголошення
п. 6.2. проекту договору містить "або дати товарно-транспортної накладної", що передбачає поставку автотранспортом. водночас п. 3.2. передбачає що "ТОВАР постачається партіями, залізничним транспортом". прошу прибрати відсилку до ТТН з тексту договору
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 17:51)
Шановний учаснику.
Відповідно до п. 6.2. проекту договору передплата 100% за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ протягом7 (семи) календарних днів з дати календарного штемпеля станції відправлення (графа 56 залізничної накладної) або дати товарно транспортної накладної, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.4.8. цього Договору. Тобто так як ТОВАР буде постачатися залізничним транспортом, підставою для оплати для ПОКУПЦЯ буде дата календарного штемпеля станції відправлення (графа 56 залізничної накладної).
Дякуємо за звернення.
29.05.2024, 16:25
договір
Загальне запитання щодо оголошення
п. 4.8. проект Договру передбачає надання Акту прийому-передачі ТОВАРУ, водночас п. 3.4 містить посилання і на "видаткові накладні", це згадування "видаткові накладні" потрібно видалити
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 17:51)
Шановний учаснику.
Перелік товаросупровідних документів зазначених вп. 4.8. проєкту договору про закупівлю є обов’язковим, але не вичерпним. За бажанням ПОСТАЧАЛЬНИКА можливе надання додаткових первинних документів, в тому числі «видаткових накладних.
Дякуємо за звернення.
29.05.2024, 16:31
договір
Загальне запитання щодо оголошення
п. 4.10. проекту Договру передбачає що "ПОКУПЕЦЬ зобов’язується впродовж 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання Акту прийому-передачі ТОВАРУ від Кінцевого отримувача передати підписаний та належним чином оформлений зі сторони ПОКУПЦЯ Акт прийому-передачі ПОСТАЧАЛЬНИКУ, або в цей же строк надати свої заперечення до Акту прийому-передачі." термін 15 днів надто тривалий і нічим не обгрунтований, оскільки це прямо впливає на п. 6.5. проекту Договру "Остаточні фінансові взаєморозрахунки Сторони проводять протягом 3 (трьох) робочих днів від дати підписання Акта звірки, який складається і підписується уповноваженими представниками Сторін, за умови наявності документів, визначених п.4.8. цього Договору". Без отримання підписаного з 2 сторін акту неможливо здійснити остаточні розрахунки,

прошу термін у п. 4.10.змінити з 15 на 7 календарних днів, що дзеркально відповідає терміну надання документів Постачальником згідно з п. 4.8 проекту Договору
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 17:52)
Шановний учаснику.
Звертаємо увагу, що проєктом договору передбачена передплата 100% за кожну партію поставленого ТОВАРУ, однак остаточні розрахунки проводяться протягом 3 (трьох) робочих днів від дати підписання Акта звірки. Що стосується терміну підписання Покупцем, повідомляємо наступне, законодавство не обмежує сторони в терміні підписання Актів прийомупередачі, Замовник визначає термін 15 (п'ятнадцять) календарних днів враховуючи свої можливості та внутрішні правила погодження та підписання таких документів. Вважаємо за недоцільне вносити зміни до договору
Дякуємо за звернення.
29.05.2024, 19:43
Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції
Загальне запитання щодо оголошення
Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, згідно Додатку 6 ТД, містять:
За цією гарантією Гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату суми гарантії.
Така оплата здійснюється без необхідності для Бенефіціара обґрунтувати свою вимогу, подавати будь-які інші документи, крім вимоги або виконувати будь-які інші умови. У вимозіБенефіціара повинно бути зазначено, що сума, яка вимагається, має бути сплачена у зв’язку з невиконанням/неналежним виконанням Принципалом зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією.
Тобто,
1. стосовно "подавати будь-які інші документи, крім вимоги "
Гарантія не повинна містити:
Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.?
Чи це не стосується документів про повноваження?
2. стосовно "без необхідності для Бенефіціара обґрунтувати свою вимогу"
Гарантія не повинна містити:
посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією:
-відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними;
-непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
-ненадання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
-ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.?
Чи це не стосується цього переліку?

Банк-гарант повинен перевірити достовірність вимоги, а також те, що вона становить належне представлення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 17:52)
Шановний учаснику.
п. 3.2 розділ 3 тендерної документації (далі - ТД), зокрема передбачає надання забезпечення тендерної пропозиції та вказує, що таке забезпечення має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей» та додатку 6 ТД.
В додатку 6 ТД також наявне посилання на вищевказану вимогу, отже банківська гарантія має відповідати відповідній затвердженій формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, при цьому п. 3 додатка 6 ТД застерігає про необхідність врахування особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі — Особливості) при оформленні банківської гарантії використовуючи вказану вище форму.
Абзаци п. 5 додатка 6 ТД про які зазначено в запитанні та відсутні у вищезгаданій формі несуть виключно інформативно/застережний характер. Суть таких застережень полягає в тому, що банківська гарантія не повинна містити додаткові умови та документи (не передбачені відповідною формою) до Бенефіціара при наданні відповідної вимоги та не повинна містити обмежень по способу оформлення вимоги (не передбачених відповідною формою).
Дякуємо за звернення.
30.05.2024, 18:38
терміни поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, чи можуть бути збільшені зазначені в документації терміни поставки продукції, під час підписання договору, наприклад до жовтня/листопада?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 31.05.2024, 10:46)
Шановний учаснику! Розглянувши уважно Ваше питання повідомляємо наступне: Відповідно п.3.7 Договору: Строк поставки ТОВАРУ визначається в Рознарядці на поставку партії ТОВАРУ в межах кількості ТОВАРУ та термінів поставки ТОВАРУ визначених в Графіку поставок до цього Договору. З метою виконання технологічних процесів філій та регіональних філій АТ «Укрзалізниця», пов҆ язаних з опаленням виробничих приміщень, обробкою металів та опаленням вагонів, передбачено графік постачання ТОВАРУ на липень, серпень, вересень місяці 2024 року.
Дякуємо за звернення