Процедура закупівлі оголошена 24.05.2024 14:12. Дата останніх змін - 04.06.2024 14:21
Індивідуальне обмундирування(Протигази) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-24-007783-a | |
| ID | aa45b5088e3241b6bd0ef5bdd1e4896c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
634`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 634`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.05.24
Період уточнень
до 01.06.24
Період оскаржень
до 01.06.24
Подання пропозицій
до 04.06.24
Закупівля не відбулась
04.06.24
27.05.2024, 18:51
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Загальне запитання щодо оголошення
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності (експертизи типу), в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України.
Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання.
Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання.
Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:22)
Доброго дня! Дякуємо за запитання, наш заклад вживатиме всіх необхідних заходів щодо недопущення закупівлі засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження протигазів виробництва рашистської федерації.
Дякуємо за піклування про інтереси нашої установи.
Дякуємо за піклування про інтереси нашої установи.
27.05.2024, 18:52
Щодо призначення протигазів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:23)
Протигази закупляються для потреб передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200
27.05.2024, 18:54
Щодо різьбового з'єднання Протигазу
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання Протигазу цивільного (маски, фільтру) має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:24)
3. Шановний учасник хочемо зауважити, що стандарти рашиської федерації в тендерній документації ВІДСУТНІ. Розмір різьбового з`єднання протигазу має відповідати нормативним документам згідно яких виготовляється протигаз. Окрім того, як зазначено у тендерній документації предметом закупівлі є комплект, відповідно його, частини мають бути сумісними.
27.05.2024, 19:01
дата виготовлення продукції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівл" Ви зазначаєте, що "Дата виготовлення: 2022-2023рік.", а "Гарантійний термін зберігання протигазів в упаковці заводу - виробника, не менше 12 років", тобто допускається виготовлення в межах 2022 року, то це значить, що Ви готові приймати продукцію, що була виготовлена в січні-лютому 2022 року! На момент поставки до 31 грудня 2024 (зважаючи на всі процедурні моменти і Ваші вимоги щодо термінів) це може становити від 2,5 років до 3 років від дати виготовлення, при терміні зберігання - 12 років! Тобто виставляючи таку вимогу (не пізніше 2022-2023 року) Ви готові втратити 2,5-3 роки із 12 затребуваних років!? Таким чином реальний термін зберігання на момент поставки на Ваш склад може становити 9,5 років, що є вкрай нераціональним з точки зору використання коштів, а також створює ризик що Вам відвантажать певну партію застарілої продукції, яка залежалась на складі Постачальника, ще з січня-лютого 2022 року! Враховуючи все вищесказане, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію зазначивши "дата виготовлення не раніше грудня 2023 року"
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:25)
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання.
Замовником визначено рік виготовлення – не раніше 2022 -2023р. Тобто, Замовник буде приймати протигази, які виготовлені в 2022, 2023, 2024 роках. Термін придатності протигазу не більше 10років. Гарантійний строк зберігання в пакуванні підприємства-виробника – 12 років з моменту виготовлення-Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені.
Замовником визначено рік виготовлення – не раніше 2022 -2023р. Тобто, Замовник буде приймати протигази, які виготовлені в 2022, 2023, 2024 роках. Термін придатності протигазу не більше 10років. Гарантійний строк зберігання в пакуванні підприємства-виробника – 12 років з моменту виготовлення-Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені.
27.05.2024, 19:05
Щодо відповідності державним стандартам ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021 р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Протигази фільтрувальні, які складаються із Захисних протигазових масок та Фільтрів протигазових (та/або скомбінованих). Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", а Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані – ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)". Таким чином просимо Вас до Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівл" внести зміни зазначивши у вимогах відповідність протигазу стандарту ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:26)
Дане питання буде розглянуте відповідними фахівцями та у разі узгодження будуть внесені відповідні зміни.
27.05.2024, 19:08
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засобів індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту. Таким чином просимо Вас внести зміни у тендерну документації зазначивши перелік загальнообов'язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі, а саме: - Сертифікат експертизи зразка; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:27)
Згідно Додатку 2 на підтвердження якісних та технічних характеристик Замовник вимагає: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи,декларацію виробника,сертифікати якості та інші документи передбачені чинним законодавством України.
27.05.2024, 19:10
Щодо поставки контрафактного продукту
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, оголошуючи закупівлю на маски МГП, чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту (масок протигазових з «перебитими» клеймами, що були списані на утилізацію) або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерасії держави-агресора.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:29)
Ми плануємо саме співпрацю з українськими виробниками, які налагодили виробництво за участю європейських компаній згідно зі стандартами України та ЄС. Поставка контрафактного товару умовами закупівлі не передбачається.
27.05.2024, 19:30
Дискримінація українського виробника
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, згідно Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" Ви зазначаєте, що коробка фільтрувально – поглинаюча металева ГП-7. Слід зауважити, що виробництво корпусів фільтрів з металу було розробкою радянського союзу (вважалось що для арктичного регіону ссср – пластик не підходить). Компанії виробники рашиської федерації (країни агресора) до цих пір продовжують виробництво корпусів фільтрів виключно з металу. Натомість, усі імениті європейські виробники (окрім сербської та італійської компаній які є виробниками фільтрів в металевому корпусі та являються негласними дочірніми підприємствами компаній з рашиської федерації) виробляють корпуси фільтрів з ABS пластику. Сусідство рашиської федерації дозволяло широко збувати контрафактну та підроблену продукцію. Найчастіше було розповсюджена підробка дати виготовлення на металевому корпусі (фізична зміна дати виготовлення) та підробка етикетки на корпусі, що давало змогу стверджувати що це європейська продукція. Таким чином розповсюджувалась продукція з рашиської федерації, яка у більшості випадків була не в робочому стані. Широко відомо про нещасні випадки які трапились на шахтах коли працівники при аваріях використовували ці підробки, які призвели до загибелі працівників. З початком агресії рашиської федерації у 2014 році, усі українські виробники почали переходити на виробництво корпусів фільтрів з ABS пластику, щоб унеможливити поставку продукції з рашиської федерації та прибрати контрафактну та підробну продукцію з ринку України. Згідно ДСТУ EN 148-1:2004 та ДСТУ EN 14387:2017, корпус фільтра може бути виготовлений з ABS пластику. З огляду на вище сказане, вважаємо вимогу про металевий корпус - дискримінацією українського виробника та вимагаємо прибрати з технічних вимог на предмет закупівлі фразу – металевий корпус, та замінити на – матеріал корпуса фільтра ABS пластик.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:30)
Згідно технічної специфікації, що є додатком 2 до тендерної документації, повідомляємо, що Нами як Замовником було зазначено найменування товару Протигаз ГП-7 (к-т поставки маска з фільтруючим елементом, додатковою фільтрувально-поглинальна коробка А2В2Е2К2Р3). Дане питання буде розглянуте відповідними фахівцями та у разі узгодження будуть внесені відповідні зміни.
27.05.2024, 19:33
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі" Ви зазначаєте, що плануєте закупити фільтрувальну коробку з фільтрувальними елементами для захисту від бойових отруйних речови. Просимо Вас уточнити, яким саме документом Учасники даної закупівлі мають підтвердити захисні властивості фільтрувально-поглинаючої коробки від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів та отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА фільтрувально-поглинаючої коробки чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 30.05.2024, 13:31)
Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги діючих стандартів. Бойові отруйні речовини є узагальнена назва яка і передбачає, що має захищати від УСІХ речовин, що відносяться до БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ, а не від якогось переліку таких, чи їх частини.