Процедура закупівлі оголошена 16.05.2024 12:48. Дата останніх змін - 21.06.2024 00:01
Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів лікарні) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-16-005382-a | |
| ID | f1b2504a69c146deab0273a28cd04af8 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
870`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КНП "Центральна міська клінічна лікарня" Ужгородської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 870`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
16.05.24
Період уточнень
до 13.06.24
Період оскаржень
до 13.06.24
Подання пропозицій
до 16.06.24
Торги відмінено
21.06.24
16.05.2024, 17:04
Наявність зброї
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Охоронники мають мати на посту охорони пневматичну зброю?
Охоронники мають мати на посту охорони пневматичну зброю?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 09:48)
Охоронникам на посту не потрібно мати при собі пневматичної зброї.
16.05.2024, 17:05
ПЦС
Загальне запитання щодо оголошення
Чи потрібно встановлення тривожної кнопки чи перепідключення на власний ПЦС ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 09:49)
Так. Потрібно встановлення тривожної кнопки та перепідключення на власний ПЦС.
17.05.2024, 17:00
Вимога про виключення дискримінаційної вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська клінічна лікарня Ужгородської міської ради» було оголошено процедуру закупівлі Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів лікарні). Ідентифікатор в системі Prozorro UA-2024-05-16-005382-a.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
Згідно з п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається « Довідка у довільній формі про наявність приміщення, офісу, тощо в межах міста Ужгород із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, зазначену у п.1.1. цього розділу, а саме: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо)».
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які здійснюють провадження господарської діяльності на території м. Ужгород. Наявність в тендерній документації вказаної дискримінаційної вимоги, позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тими учасниками, які надають охоронні послуги по всій території України з розміщенням офісу на території певного міста відмінного від Ужгород.
Замовник, встановивши в тендерій документації умови про необхідність обов'язкового здійснення господарської діяльності на території міста Ужгорода, порушує принцип здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Також інформуємо, що вищезазначена вимога, яка є дискримінаційною, неодноразово була оскаржена в АМКУ, (ідентифікатори в сиcтемі Рrozorro UA-2023-12-12-013918-a та UA-2023-12-13-014512-a) де були позитивні рішення АМКУ та Замовник був змушений виключити дані вимоги з тендерної документації. Вимагаємо привести документацію у відповідність до Законодавства, шляхом виключення з неї дискримінаційних вимог. Дякуємо.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
Згідно з п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається « Довідка у довільній формі про наявність приміщення, офісу, тощо в межах міста Ужгород із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, зазначену у п.1.1. цього розділу, а саме: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо)».
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які здійснюють провадження господарської діяльності на території м. Ужгород. Наявність в тендерній документації вказаної дискримінаційної вимоги, позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тими учасниками, які надають охоронні послуги по всій території України з розміщенням офісу на території певного міста відмінного від Ужгород.
Замовник, встановивши в тендерій документації умови про необхідність обов'язкового здійснення господарської діяльності на території міста Ужгорода, порушує принцип здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Також інформуємо, що вищезазначена вимога, яка є дискримінаційною, неодноразово була оскаржена в АМКУ, (ідентифікатори в сиcтемі Рrozorro UA-2023-12-12-013918-a та UA-2023-12-13-014512-a) де були позитивні рішення АМКУ та Замовник був змушений виключити дані вимоги з тендерної документації. Вимагаємо привести документацію у відповідність до Законодавства, шляхом виключення з неї дискримінаційних вимог. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 09:46)
Шановний учасник!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктом 1. підпунктом 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м.Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на приміщення.
Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктом 1. підпунктом 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м.Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на приміщення.
Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
20.05.2024, 09:32
Обов₴язковость власного автотранспорту-дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
В п.1.2. Додатку 1 тендерної документації Вами вимагається, зокрема: "...наявності у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність»," Разом з тим в частині 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено:"Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт / послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. " Транспорт реагування, може бути орендованим або залученим у співвиконавців, які є суб'єктами охоронної діяльності, як й заначено в Законі України "про охоронну діяльність", а саме Стаття 1 : "транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; ((! Власність суб'єкта охоронної діяльності - не учасника!)". Шановний Замовнику!, не треба трактувати Законодавство на свою користь. За Вашою вимогою, в цієї закупівлі можуть взяти участь лише учасники які мають власний транспорт реагування (не менше 2-х (двох). Ми маємо як орендований та і залучений спеціалізований транспорт реагування в кількості 5 одиниць, зокрема в м. Ужгород, де охороняємо 2 дежавних об'єти. Вимога про власний транспорт реагування повинна бути виключена з Вашої ТД , як дискримінаційна. Є позитивний досвід оскарження в АМКУ щодо цього питання. З повагою. Учасник.
В п.1.2. Додатку 1 тендерної документації Вами вимагається, зокрема: "...наявності у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність»," Разом з тим в частині 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено:"Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт / послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. " Транспорт реагування, може бути орендованим або залученим у співвиконавців, які є суб'єктами охоронної діяльності, як й заначено в Законі України "про охоронну діяльність", а саме Стаття 1 : "транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони; ((! Власність суб'єкта охоронної діяльності - не учасника!)". Шановний Замовнику!, не треба трактувати Законодавство на свою користь. За Вашою вимогою, в цієї закупівлі можуть взяти участь лише учасники які мають власний транспорт реагування (не менше 2-х (двох). Ми маємо як орендований та і залучений спеціалізований транспорт реагування в кількості 5 одиниць, зокрема в м. Ужгород, де охороняємо 2 дежавних об'єти. Вимога про власний транспорт реагування повинна бути виключена з Вашої ТД , як дискримінаційна. Є позитивний досвід оскарження в АМКУ щодо цього питання. З повагою. Учасник.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 12:59)
Шановний Учаснику. Замовником в пункті 1.2.Додатку № 1 тендерної документації висунуто вимогу про надання Учасниками довідки, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням наявності у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування та дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що транспорт реагування, це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Таким чином рахуємо, що Замовником вищезазначену вимогу висунуто на законних підставах у відповідності до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» і жодним чином дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до Учасників.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що транспорт реагування, це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Таким чином рахуємо, що Замовником вищезазначену вимогу висунуто на законних підставах у відповідності до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» і жодним чином дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до Учасників.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
20.05.2024, 13:15
Транспорт
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Встановлюючи вимогу щодо транспорту реагування , що знаходиться у власності учасника вашої процедури, ви дискриминуєте учасників, які правомірно використовують орендований/залучений транспорт реагування, якій є власністю суб'єктів охоронної діяльності, тобто є спеціальним, про що є відмітка в технічному паспорті та має дозвіл на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Приберіть вимогу щодо власності спеціального транспорту у Учасників. Або, подаємо скаргу до АМКУ.
Встановлюючи вимогу щодо транспорту реагування , що знаходиться у власності учасника вашої процедури, ви дискриминуєте учасників, які правомірно використовують орендований/залучений транспорт реагування, якій є власністю суб'єктів охоронної діяльності, тобто є спеціальним, про що є відмітка в технічному паспорті та має дозвіл на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Приберіть вимогу щодо власності спеціального транспорту у Учасників. Або, подаємо скаргу до АМКУ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 10.06.2024, 15:51)
Встановлюючи вимогу щодо спеціального транспорту, Замовник мав за мету акцент на технічних, якісних показниках щодо транспорту. В будь якому разі, Замовник взяв до уваги Ваше питання і буде намагатися його виконати позитивно.