Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 14.05.2024 11:48. Дата останніх змін - 29.05.2024 09:16

35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигази 35814000-3) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-14-001912-a  
ID be78d576e38446f28f36098058474df5  
Загальна очікувана вартість закупівлі
948`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Протигаз фільтруючий у складі (панорамна маска до протигазу з сумкою до протигазу, фільтрувально-поглинальна коробка до протигазу універсальна)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 948`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
14.05.24
Період уточнень
до 19.05.24
Період оскаржень
до 19.05.24
Подання пропозицій
до 22.05.24
Кваліфікація переможця
з 22.05.24
Пропозиції розглянуті
з 23.05.24
Завершена
29.05.24
14.05.2024, 13:41
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Загальне запитання щодо оголошення
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, сертифікати експертизи зразка в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. В переважній більшості, дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України.
Водночас повідомляємо Вам, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-9 (ІЗОД-3) – ТУ 7821-099-00149392-2007 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-9 (ІЗОД-3) був розроблений за завданням Міністерству Оборони рф в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-9 (ІЗОД-3) мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації (https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-9 (ІЗОД-3) та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-9 (ІЗОД-3) та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б виготовленням протигазових масок (методом лиття гуми під тиском в прес-форму або методом прямого формування або будь-яким іншим методом), виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора.
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.05.2024, 13:47)
Дякуємо за Ваше змістовне звернення
14.05.2024, 13:46
тип SX
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, згідно пункту 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 тип SX - застосовний проти спеціально позначених газів і парів, визначених виробником. У Додатку №2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Ви зазначаєте, що під типом SX виробник фільтру маркує бойові отруйні речовини (зарин, зоман, іприт, фосген, дифосген, синильна кислота та інші).
Оскільки в маркуванні присутній тип SX і різні товаровиробники під маркуванням SX можуть позначати різні речовини, з різним захисними властивостями, тому просимо Замовника, з метою надання еквіваленту заявленого Вами фільтра:
1. Зазначити допустиму концентрацію у повітрі для речовин під якими маркують SX (згідно вимог ДСТУ EN 14387:2017);
2. Згідно пункту 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 зазначити час захисної дії для речовин під якими маркують SX;
3. Зазначити просококову концентрацію для речовин під якими маркують SX.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.05.2024, 11:07)
Доброго дня! В тендерній документації додатком №2 чітко зазначено, яким вимогам повинен відповідати протигаз (маска, фільтр, сумка), а саме:
1. СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Класифікація й загальні технічні вимоги».
2. Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771
Головною вимогою цих стандартів є відповідність товару (або його еквіваленту) відповідному ДСТУ EN 14387-2017 (фільтр) та ДСТУ EN 136:2003 (маска), пропонуємо уважно ознайомитись з цими стандартами та прийняти участь у закупівлі з відповідним до технічної специфікації предметом закупівлі.
14.05.2024, 13:49
Несумісність складових частин Протигазу цивільного ІЗОД-3 (з фільтром СBRN)
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Згідно з Додатком №2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", Протигаз фільтрувальний має відповідати міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що Протигаз цивільний ІЗОД-3 з фільтром СBRN виготовлений відповідно до ТУ 7821-099-00149392-2007 (належать Міністерству Оборони рф ), де Лицьова частина ІЗОД-3 (МП "Патріот") відповідає стандарту ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Протигазових масок МП "Патріот" з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - ЕНПО «Неорганика», АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Фільтрувально-поглинальна коробка SIGMA CBRN OF-02 A2B2E2K2SXP3DR (або фільтр TRAYAL CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD), як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі її комплектації з такою маскою МП "Патріот", призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.05.2024, 14:05)
Дякуємо за звернення. Приймемо до уваги.
14.05.2024, 13:51
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, в Додатку №2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Ви зазначаєте, що під типом SX виробник фільтру маркує бойові отруйні речовини (зарин, зоман, іприт, фосген, дифосген, синильна кислота та інші). Просимо Вас уточнити, яким саме документом Учасники даної закупівлі мають підтвердити захисні властивості фільтрувально-поглинаючої коробки від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА фільтрувально-поглинаючої коробки чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.05.2024, 14:59)
Дякуємо за звернення. Згідно вимог ТД для підтвердження якісних характеристик товару вимагається надання сертифікату єкспертизи та декларації відповідності ДСТУ EN 14387. Наявність цих документів підтверджує відповідність фільтру ДСТУ EN 14387.
14.05.2024, 13:53
дата виготовлення продукції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, якщо Ви зазначаєте, що Маски та Фільтрувально-поглинальні коробки повинні бути 2023-2024 років випуску з терміном зберігання (придатності) не менше 10 років, тобто допускається виготовлення в межах 2023 року, то це значить, що Ви готові приймати продукцію, що була виготовлена в січні-лютому 2023 року! На момент поставки 29 черв. 2024 – 30 серп. 2024 (зважаючи на всі процедурні моменти і Ваші вимоги щодо термінів) це може становити 1,5 роки від дати виготовлення, при гарантійному терміні зберігання - 10 років! Тобто виставляючи таку вимогу (в межах 2023-2024 років) Ви готові втратити 1,5 роки із 10 затребуваних років!? Таким чином реальний термін зберігання на момент поставки на Ваш склад може становити 8,5 років, що є вкрай нераціональним з точки зору використання коштів, а також створює ризик що Вам відвантажать певну партію застарілої продукції, яка залежалась на складі Постачальника, ще з січня-лютого 2023 р.! Враховуючи все вищесказане, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію зазначивши "дата виготовлення не раніше грудня 2023 року".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.05.2024, 13:56)
Дякуємо за питання. Приймемо до уваги.
14.05.2024, 16:35
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що наявність сертифікату експертизи типу та декларації відповідності дійсно зможе Вам підтвердити відповідність фільтру ДСТУ EN 14387:2017 (тобто захист від небезпечних промислових речовин), але НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші! В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману.
Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо Вас додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.05.2024, 11:10)
Дякуємо за питання. Виробник фільтру повинен маркувати (маркує) фільтр згідно вимог ДСТУ EN 14387. Маркування відображає захисні властивості фільтру і повинно відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі та підтверджуватись відповідними документами, що зазначені в тендерній документації.
15.05.2024, 12:57
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.05.2024, 13:45)
Дякуємо за Ваше звернення
15.05.2024, 13:34
тип SX
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, оскільки з Ваших слів, головною вимогою тендерної документації серед іншого є дотримання державного стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)", то пропонуємо Вам уважно з ним ознайомитись та неухильно його дотримуватись!
Оскільки в маркуванні типу затребуваного Вами фільтру присутній тип SX (різні товаровиробники під маркуванням SX можуть позначати різні речовини, з різним захисними властивостями), а ми як Учасник плануємо надати еквівалент заявленого Вами фільтра, тому просимо Замовника, все ж таки надати уточнення :
1. Згідно вимог ДСТУ EN 14387:2017 зазначити допустиму концентрацію у повітрі для речовин під якими маркують SX (згідно Вашої тендерної документації для зарину, зоману, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інші);
2. Згідно пункту 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 зазначити час захисної дії для речовин під якими маркують SX (згідно Вашої тендерної документації для зарину, зоману, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інші);
3. Зазначити просококову концентрацію для речовин під якими маркують SX (згідно Вашої тендерної документації для зарину, зоману, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інші).
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначене прохання щодо уточнення, це не наша примха, а обов'язкова вимога державного стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)" для надання еквіваленту фільтру з типом SX.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.05.2024, 16:48)
Дякуємо за Ваше питання. Відповідь на нього вже була надана вище. Запрошуємо Вас прийняти участь у закупівлі.
15.05.2024, 16:34
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, Ви все абсолютно вірно зазначаєте, що "...виробник фільтру повинен маркувати фільтр згідно вимог ДСТУ EN 14387. Маркування має відображати захисні властивості фільтру...", але надайте будь-ласка роз'яснення, яким чином Ви на етапі кваліфікації, не маючи жодних реальних підтверджуючих документів, не бачивши в живу продукції, можете пересвідчитись, що запропонований Вам фільтр дійсно захищає від бойових отруйних речовин, а саме: зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших !?
Наголошуємо Вам ще раз, затребуваний Вами перелік документів Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазу від БОР (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману.
Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!).
Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.05.2024, 11:26)
Дякуємо за питання. Перелік документів, необхідних для визначення якісних характеристик товару (предмету закупівлі), зазначено у додатку №2 до тендерної документації. Запрошуємо Вас взяти участь у закупівлі.
16.05.2024, 18:04
Щодо наявності корупційних ризиків
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, свідоме ігнорування Вами зауважень щодо невідповідностей тендерної документації нормам чинного законодавства у сфері цивільного захисту (ДСТУ EN 14387:2017 в частині маркуванні типу SX, СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010), а також факту контрафактного походження Протигазів ГП-9 (ІЗОД-3), свідчить про наявність корупційних ризиків відповідальних осіб Замовника, а також не зацікавленості Замовника в результаті торгів отримати якісну продукцію!
Звертаємо Вашу увагу на те, що уникнення Вами відповідей на питання по суті, а також свідоме ігнорування обґрунтованих зауважень свідчить про створення сприятливих умов для маніпуляцій «потрібними компаніями», через електронну систему закупівель ПРОЗОРРО, але водночас є публічними для широкого загалу, в тому числі для контролюючих органів. Тому просимо Вас врахувати всі наведені факти ризиків і озвучені зауваження та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.05.2024, 19:25)
Дякуємо за звернення. Замовником на виконання вимог ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) складений додаток №2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ). При цьому дотримані вимоги ст. 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Вся необхідна інформація (у тому числі документи, що підтверджують якість товару - сертифікати, технічні умови, регламенти тощо) для визначення якісних характеристик товару (предмету закупівлі), викладена у додатку №2 до тендерної документації. Крім того, наголошуємо, що відповідно додатку №2 до тендерної документації фільтр скомбінований, як частина предмету закупівлі, окрім БОР (які не є основною небезпекою в зазначеній закупівлі), має захищати від радіоактивного пилу, аерозолів, бактерій та вірусів, повинен забезпечувати 2 клас захисту для кожного типу речовини (АВЕК), а також забезпечувати захист від оксидів азоту (NO). Запрошуємо Вас прийняти участь у закупівлі разом з іншими учасниками.
18.05.2024, 22:54
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка на основі чого Ви собі вирішили, що фільтр скомбінований, як частина предмету закупівлі, із захистом від БОР не є основною небезпекою в зазначеній закупівлі !? Повідомляємо Вам, що закупляючи протигази для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом Ваш орган державної влади має дотримуватись норм чинного законодавства у сфері цивільного захисту, під час формування технічних вимог до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування. В першу чергу обов’язковими до виконання є Постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова), а також СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» (Далі - СОУ).
Відповідно до вимог пункту 2 Загальної частини Постанови на випадок загрози застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового ураження проти України в умовах воєнного стану працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту завчасно забезпечуються такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – працівники центральних органів виконавчої влади та інших державних органів (забезпечення здійснюється центральними органами виконавчої влади, іншими державними органами за рахунок коштів державного бюджету). Таким чином протигази, які Ви плануєте закупити, мають захищати від Бойових отруйних речовин (далі – БОР).
Окрім цього у пункті 1.1. СОУ, чітко вказано що: "Цeй cтaндapт уcтaнoвлює клacифiкaцiю й зaгaльнi тexнiчнi вимoги дo фiльтpувaльниx зacoбiв iндивiдуaльнoгo зaxиcту opгaнiв диxaння нaceлeння тa ocoбoвoгo складу нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь i дiтeй вiкoм дo 1,5 poку (дaлi – ЗIЗOД) вiд впливу БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин в умoвax нaдзвичaйниx cитуaцiй (дaлi – HC) тa пiд чac лiквiдувaння ïx нacлiдкiв У МИPНИЙ I ВOЄННИЙ ЧAC.". Пункт 1.3 СОУ регламентує що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж OPГAНИ ВИКOНAВЧOÏ ВЛAДИ, OPГAНИ МICЦEВOГO CAМOВPЯДУВAННЯ, IНШI ДEPЖAВНI OPГAНИ, організації та підприємства, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.1 та 6.1.1.22 СОУ відповідно вимагається що: "Фiльтpувaльнi ЗIЗOД пoвиннi зaбeзпeчити oчищeння пoвiтpя, щo вдиxуєтьcя, вiд БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин, кoнцeнтpaцiя якиx у пoвiтpi пepeвищує гpaничнo дoпуcтимi piвнi." "ЗIЗOД пoвинeн зaxищaти вiд пapи типу ЗAPИН, ЗOМAН, V-ГAЗИ ТA IПPИТУ у paзi впливу пpoтягoм 6 гoдин дoзи, щo cтaнoвить 3 мг нa xв/л." Таким чином, вимога щодо захисту протигазу від Бойових отруйних речовин є обов'язковою вимогою чинного законодавства у сфері цивільного захисту в сучасних умовах воєнного стану, а тому пропозиція щодо підтвердження захисних властивостей фільтру Сертифікатом якості виробника фільтру є об'єктивною та обгрунтованою.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.05.2024, 10:06)
Дякуємо за звернення. Шановний учаснику, Ви читаєте керівні документи вибірково, з прицілом на БОР (бойові отруйні речовини). Але ЗІЗОД (засоби індивідуального захисту органів дихання) мають захищати не тільки від БОР. Якби предметом закупівлі були фільтри з захистом тільки від БОР, то ми б не прописували в технічній специфікації "фільтр комбінований". Будь ласка, приймайте участь у закупівлі та бажаємо Вам успіхів!
18.05.2024, 23:11
Незабезпечення фільтром CBRN (А2В2Е2К2NOSXP3RD) захисту від Бойових отруйних речовин
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, хочемо Вам повідомити, що комбінований фільтр CBRN (A2B2E2K2NOSXP3DR) виробництва компанії TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія), який вибраний Вами в якості еталону, являється суто промисловим, оскільки не забезпечує захист від БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН. Даний висновок можна зробити, виходячи із його захисних властивостей, які описані у сертифікатах відповідності, сертифікатах перевірки типу, сертифікаті про експертизу зразка, декларації про відповідність технічним регламентам, рекламному буклеті на фільтр CBRN, інструкціях та інших документах що надавались для багатьох держзакупівель компанією ТОВ «НВП «Захист України», що являється офіційним представником компанії TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія) на українському ринку. Даний фільтр серед переліку небезпечних промислових речовин, захищає від Отруйних речовин (ОР) Загальноотруйної (синильної кислоти, хлороціану, фосфіну) та Задушливої дії (хлору, фосгену), які можна синтезувати промисловим шляхом та широко використовуються у хімічній промисловості (у виробництві хімічних волокон, пластмас, каучуку, органічного скла, гербіцидів, пестицидів, хлорорганічних інсектицидів, барвників, ліків, стимуляторів росту рослин, безводневих оксидів металів та чистих металів, для знезараження води та ін). Окрім цього хочемо Вам повідомити, що наявність у назві фільтру CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD абревіатури «CBRN», яка розшифровується як Хімічний, Біологічний, Радіологічний та Ядерний захист (Chemical, Biological, Radiological and Nuclear) – це ще не доказ його захисту від Бойових отруйних речовин, а всього лиш маркетинговий хід, який не підтверджений протоколами випробувань на БОР типу зарин, зоман, іприт, VX гази. Ні в Україні, ні в світі немає жодного стандарту чи нормативного документу в якому було б сказано, що фільтри із захистом від БОР маркують абревіатурою CBRN. Проаналізувавши всі держзакупівлі, де фігурує фільтр CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD, можна з впевненістю стверджувати, що виробник фільтрів TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія) немає жодного документу (ні протоколу випробувань, ні сертифікату якості) із зазначеним ЧАСОМ ЗАХИСНОЇ ДІЇ (!) фільтру CBRN (А2В2Е2К2NOSXP3RD) від зарину, зоману, табуну, VX газів, іприту, люїзиту, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів Бойових отруйних речовин (БОР), а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії.
Щоб підтвердити захист від вищезгаданих речовин необхідно надати Сертифікат якості на фільтр CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD від виробника – компанії TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія) із зазначенням часу захисної дії від БОР типу зарин, зоман, іприт, VX гази та ін.! Даний документ може бути оформлений виробником фільтру, лише у випадку позитивних результатів випробувань на БОР, які проводились в одній із «Визначених лабораторій Організацією із заборони хімічної зброї» (OPCW Designated Laboratories), яка акредитована ОЗХЗ та має всі необхідні дозволи та доступ до оригінальних БОР (зарин, зоман, іприт, VX гази та ін.) для проведення такого роду випробувань. Повідомляємо Вам, що згідно із інформацією офіційного сайту Організації із заборони хімічної зброї станом на 5 вересня 2023 р. таких лабораторій всього 26 у 21 державі світу, з них ЖОДНОЇ в Україні та Сербії!
Документ в якому «описуються» ТТХ на фільтр CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD від БОР, але немає завіреного підпису та печатки виробника TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія), являється всього лиш рекламним буклетом, який постачальник ТОВ «НВП «Захист України» оформив власноруч, вводячи в оману потенційних замовників, не маючи жодних протоколів випробувань на БОР.
Додатковим підтвердженням того, що фільтр CBRN А2В2Е2К2NOSXP3RD являється виключно промисловим є те, що він захищає від викидів оксидів азоту (NO2, NO2, N2O3), найбільшим джерелом якого є процеси спалювання викопного палива (будь які види нафти, мазуту, вугілля та особливо - біомаси, містять сполуки азоту, які при згоранні перетворюються на оксиди). Саме тому, такого типу фільтр активно використовується на підприємствах теплової енергетики, а також металургійного комплексу, де в технологічному процесі використовуються доменні печі.
Невідповідність фільтру CBRN (А2В2Е2К2NOSXP3RD) (виробництва TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія)) затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.05.2024, 09:03)
Дякуємо за звернення. Шановний учаснику, по-перше: а чого Ви собі вирішили, що в технічній специфікації (додаток №2 до тендерної документації) ми вказуємо саме комбінований фільтр CBRN (A2B2E2K2NOSXP3DR) виробництва компанії TRAYAL CORPORATION A.D. (Сербія), жодного посилання на виробника в нашій тендерній документації не згадується і це не можна робити згідно законодавства з публічних закупівель; по друге: під час участі в закупівлі Вам ніхто не забороняє разом з Вашою тендерною пропозицією надавати будь-які документи щодо якості Вашого товару (сертифікати, протоколи випробувань тощо), Вас в ЦЬОМУ НІХТО НЕ ОБМЕЖУЄ. Приймайте участь у закупівлі разом з іншими учасниками закупівлі.
18.05.2024, 23:37
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Загальне запитання щодо оголошення
Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі! Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат!
Окрім цього, повідомляємо Вам, що що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!).
Єдине пояснення того, чому з Вашої сторони така сильна протидія додати в тендерну документацію Сертифікат якості виробника фільтру із зазначенням часу захисної дії від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.) це якщо Замовник чітко знаєте, що "наперед обраний Вами постачальник" не надасть Вам такий досить простий документ від виробника фільтру, бо він (комбінований фільтр) не проходив таких випробувань.
Прийміть до уваги, що свідоме ігнорування обґрунтованих зауважень свідчить про не зацікавленість Замовника в результаті торгів отримати якісну продукцію, про створення сприятливих умов для маніпуляцій «потрібними компаніями» внаслідок можливої наявності корупційних ризиків відповідальних осіб Замовника. Але водночас такий підхід Замовника в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО, є публічними для широкого загалу, в тому числі для контролюючих органів.
Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника все ж таки додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші"
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.05.2024, 09:16)
Дякуємо за звернення. Шановний учаснику, Замовник має право формувати технічну специфікацію до тендерної документації, виходячи із потреб закупівлі товару з зазначеними технічними характеристиками. Саме Замовник визначає, що йому потрібно закупити для своїх потреб (в тому числі для виконання завдань цивільного захисту у мирний та воєнний час). Замовник може визначати один або декілька кваліфікаційних критерії до учасників закупівлі тощо. Не спекулюйте, будь ласка, поняттями "корупції" та не лякайте нас бойовими отруйними речовинами. Окрім БОР є безліч небезпек мирного та воєнного характеру, які більш актуальні на думку Замовника. Будь ласка, приймайте участь у закупівлі разом з іншими учасниками.