Процедура закупівлі оголошена 14.05.2024 08:09. Дата останніх змін - 14.06.2024 14:55
Телескопічний навантажувач -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-14-000105-a | |
| ID | ffd56c7dba3a44cdb7e41c21cc8a42f2 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
21`750`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 21`750`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 217`500.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
14.05.24
Період уточнень
до 29.05.24
Період оскаржень
до 29.05.24
Подання пропозицій
до 01.06.24
Аукціон
03.06.24
Кваліфікація переможця
з 03.06.24
Пропозиції розглянуті
з 04.06.24
Завершена
14.06.24
15.05.2024, 10:10
Щодо терміну постачання
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! З метою збільшення коло учасників, просимо Вас внести зміни в термін постачання, а саме: до 15.09.24. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 07:41)
Шановний Учасник. Терміни постачання не будуть подовжені, у звязку з нагальною необхідністю забезпечення відповідних служб.
15.05.2024, 10:54
Зміна Технічних вимог до Додатку 1
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, з метою збільшення кількості учасників просимо внести наступні зміни в Додаток 1 до тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
- - дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом, потужністю не менше 70 кВт (95,0 к.с.),
- - двигун має бути європейського виробника
- - висота підйому – не менше 6 900 мм;
- - система телескопічної стріли відкритого типу, зі зносостійкими накладками, що регулюються та змінюються без демонтажу стріли і системою сухого або мокрого змащування;
- - передній і задній мости:
планетарний центральний привід редуктора/міст з керованими колесами, обладнаний диференціалами з пропорційним розподілом моменту, що крутить;
відключення повного приводу (заднього моста) в режим 2WD для економії палива на перегонах або постійний повний привід;
мости виконані для робот в тяжких умовах;
диференціал підвищеного тертя на передньому мості;
- загальна продуктивність гідравлічної системи – не менше 108 літрів за хвилину;
-
Зробивши ці зміни - Ви зможете за ті ж кошти, а можливо й дешевше допустити то участі в тендері навантажувачі європейського виробництва, з більшою на 1 тону вантажопідйомністю (4100 кг), більшим фронтальним вильотом (Виліт стріли на максимально піднятій стрілі (1м проти 0,4 м)), простішим в експлуатації на менш вибагливим до якості палива двигуном та більш збалансованого навантажувача.
Наголошуємо що Ви розпоряджаєтесь не власними коштами, а коштами платників податків і просимо купувати техніку раціонально, а не робити тендерну закупівлю під одного виробника.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
- - дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом, потужністю не менше 70 кВт (95,0 к.с.),
- - двигун має бути європейського виробника
- - висота підйому – не менше 6 900 мм;
- - система телескопічної стріли відкритого типу, зі зносостійкими накладками, що регулюються та змінюються без демонтажу стріли і системою сухого або мокрого змащування;
- - передній і задній мости:
планетарний центральний привід редуктора/міст з керованими колесами, обладнаний диференціалами з пропорційним розподілом моменту, що крутить;
відключення повного приводу (заднього моста) в режим 2WD для економії палива на перегонах або постійний повний привід;
мости виконані для робот в тяжких умовах;
диференціал підвищеного тертя на передньому мості;
- загальна продуктивність гідравлічної системи – не менше 108 літрів за хвилину;
-
Зробивши ці зміни - Ви зможете за ті ж кошти, а можливо й дешевше допустити то участі в тендері навантажувачі європейського виробництва, з більшою на 1 тону вантажопідйомністю (4100 кг), більшим фронтальним вильотом (Виліт стріли на максимально піднятій стрілі (1м проти 0,4 м)), простішим в експлуатації на менш вибагливим до якості палива двигуном та більш збалансованого навантажувача.
Наголошуємо що Ви розпоряджаєтесь не власними коштами, а коштами платників податків і просимо купувати техніку раціонально, а не робити тендерну закупівлю під одного виробника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 15:20)
Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України проводить закупівлю для забезпечення потреб Державної прикордонної служби України відповідно до наказів, розпоряджень чи інших розпорядчих документів Адміністрації Держприкордонслужби. Технічні вимоги (параметри) предмета закупівлі визначені замовником (відповідними службами). Відповідно до Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України у нас відсутні правові підстави щодо внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі визначених замовником. Нами направлено звернення до відповідних служб, щодо можливості внесення змін у технічні вимоги предмету закупівлі. Очікуємо на рішення, остаточна відповідь буде надана у наступній відповіді. Дякуємо за розуміння.
15.05.2024, 15:12
Штучне обмеження конкуренції
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією, було встановлено, що тендерна документація містить умови та положення якої не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені наші права та законні інтереси (як потенційного учасника), що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Ознайомившись зі змістом тендерної документації в цілому та вимогами, які встановлені до учасників торгів, ми дійшли до висновку, що не маємо можливості взяти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно обмежують конкуренцію та не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Зараз технічне завдання Прописане зі штучними умовами на користь констракшн машинері. Еквівалентів, які відповідатимуть всім «штучним вимогам та технічним параметрам» – не існує! (прокладки з технікою, що не відповідає, для підтримки констракшн - не рахуються). Фактично дана закупівля - це зговір та узгоджені спільні дії учасника та Замовника.
Просимо Вас вивчити самостійно ринок представлених аналогічних Товарів в Україні, розширити коло учасників, забезпечити прозору конкуренцію, з заощадженням коштів, щоб не довелося потім скасовувати закупівлю, як в де-яких прикладах інших Замовників, які усвідомили спотворення результату закупівлі вже по завершенню аукціону. Завчасно дякуємо, та сподіваємось на внесення змін та розширення кола учасників. Будемо очікувати Вашого рішення! Якщо Ви не внесете правок ми будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету з проханням Вас зобовязати це зробити! Не одна справа в цьому напрямку вже виграна! І не одне державне замовлення виконано з гарною ціною! Дякуємо За можливісь співпрацювати з Вами!
Ознайомившись із тендерною документацією, було встановлено, що тендерна документація містить умови та положення якої не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені наші права та законні інтереси (як потенційного учасника), що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Ознайомившись зі змістом тендерної документації в цілому та вимогами, які встановлені до учасників торгів, ми дійшли до висновку, що не маємо можливості взяти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно обмежують конкуренцію та не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
Зараз технічне завдання Прописане зі штучними умовами на користь констракшн машинері. Еквівалентів, які відповідатимуть всім «штучним вимогам та технічним параметрам» – не існує! (прокладки з технікою, що не відповідає, для підтримки констракшн - не рахуються). Фактично дана закупівля - це зговір та узгоджені спільні дії учасника та Замовника.
Просимо Вас вивчити самостійно ринок представлених аналогічних Товарів в Україні, розширити коло учасників, забезпечити прозору конкуренцію, з заощадженням коштів, щоб не довелося потім скасовувати закупівлю, як в де-яких прикладах інших Замовників, які усвідомили спотворення результату закупівлі вже по завершенню аукціону. Завчасно дякуємо, та сподіваємось на внесення змін та розширення кола учасників. Будемо очікувати Вашого рішення! Якщо Ви не внесете правок ми будемо вимушені звертатись до Антимонопольного комітету з проханням Вас зобовязати це зробити! Не одна справа в цьому напрямку вже виграна! І не одне державне замовлення виконано з гарною ціною! Дякуємо За можливісь співпрацювати з Вами!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.05.2024, 15:21)
Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України проводить закупівлю для забезпечення потреб Державної прикордонної служби України відповідно до наказів, розпоряджень чи інших розпорядчих документів Адміністрації Держприкордонслужби. Технічні вимоги (параметри) предмета закупівлі визначені замовником (відповідними службами). Відповідно до Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України у нас відсутні правові підстави щодо внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі визначених замовником. Нами направлено звернення до відповідних служб, щодо можливості внесення змін у технічні вимоги предмету закупівлі. Очікуємо на рішення, остаточна відповідь буде надана у наступній відповіді. Дякуємо за розуміння.
17.05.2024, 10:01
Відсутність еквіваленту
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією, було встановлено, що тендерна документація містить умови та положення якої не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
У додатку №1 до тендерної документації в «Технічних вимогах на закупівлю Телескопічного навантажувача» вказано « двигун має бути одного виробника з телескопічним навантажувачем»
Детально проаналізувавши ринок телескопічних навантажувачів які доступні на території України (а це відомі світові виробники навантажувачів : Manitou , Merlo, Magni , Faresin, Massey Ferguson,Bobcat,Dieci,Case,Claass,Liebherr ми дійшли висновку що у всіх вище перелічених навантажувачах встановлені двигуни від відомих іменитих світових виробників , а саме (Perkins , FPT-NEF, Kubota, Volvo, Deutz,Cummins) . Дані виробники двигунів не виготовляють телескопічні навантажувачі.
Також у додатку №1 до тендерної документації в «Технічних вимогах на закупівлю Телескопічного навантажувача» вказано «напівавтоматична трансмісія з гідротрансформатором». Чим саме обумовлений даний показник? Наразі у багатьох світових виробників навантажувачів трансмісія «гідростатична». Це більш сучасна та високопродуктивна трансмісія, яка адаптується під будь яке навантаження. Виходячи з технічних вимог можливості запропонувати еквівалент немає.
Ще нас,як потенційного учасника цікавить параметр «трансмісія – 4 ведучих та 4 поворотних колеса з підкермовим перемикачем швидкостей». Шановний замовник, а якщо перемикання швидкостей буде здійснюватися оператором за допомогою джойстика – це значно зручніше та простіше у використанні, але нажаль можливості запропонувати еквівалент у цьому пункті виходячи з встановлених вимог просто НЕМОЖЛИВО.
Виходячи з усього вище перерахованого доходимо висновку що тільки у телескопічному навантажувачі JCB 531-70 встановлений двигун JCB DIESELMAX а це в свою чергу грубе порушення норм чинного законодавства.
Просимо Вас вказати , які саме Виробники (з вказанням конкретних навантажувачів) були враховані при формуванні технічного завдання ? Оскільки станом на зараз еквіваленту ми не бачимо
Чекаємо на відповідь
Ознайомившись із тендерною документацією, було встановлено, що тендерна документація містить умови та положення якої не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель.
У додатку №1 до тендерної документації в «Технічних вимогах на закупівлю Телескопічного навантажувача» вказано « двигун має бути одного виробника з телескопічним навантажувачем»
Детально проаналізувавши ринок телескопічних навантажувачів які доступні на території України (а це відомі світові виробники навантажувачів : Manitou , Merlo, Magni , Faresin, Massey Ferguson,Bobcat,Dieci,Case,Claass,Liebherr ми дійшли висновку що у всіх вище перелічених навантажувачах встановлені двигуни від відомих іменитих світових виробників , а саме (Perkins , FPT-NEF, Kubota, Volvo, Deutz,Cummins) . Дані виробники двигунів не виготовляють телескопічні навантажувачі.
Також у додатку №1 до тендерної документації в «Технічних вимогах на закупівлю Телескопічного навантажувача» вказано «напівавтоматична трансмісія з гідротрансформатором». Чим саме обумовлений даний показник? Наразі у багатьох світових виробників навантажувачів трансмісія «гідростатична». Це більш сучасна та високопродуктивна трансмісія, яка адаптується під будь яке навантаження. Виходячи з технічних вимог можливості запропонувати еквівалент немає.
Ще нас,як потенційного учасника цікавить параметр «трансмісія – 4 ведучих та 4 поворотних колеса з підкермовим перемикачем швидкостей». Шановний замовник, а якщо перемикання швидкостей буде здійснюватися оператором за допомогою джойстика – це значно зручніше та простіше у використанні, але нажаль можливості запропонувати еквівалент у цьому пункті виходячи з встановлених вимог просто НЕМОЖЛИВО.
Виходячи з усього вище перерахованого доходимо висновку що тільки у телескопічному навантажувачі JCB 531-70 встановлений двигун JCB DIESELMAX а це в свою чергу грубе порушення норм чинного законодавства.
Просимо Вас вказати , які саме Виробники (з вказанням конкретних навантажувачів) були враховані при формуванні технічного завдання ? Оскільки станом на зараз еквіваленту ми не бачимо
Чекаємо на відповідь
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 10:54)
Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України проводить закупівлю для забезпечення потреб Державної прикордонної служби України відповідно до наказів, розпоряджень чи інших розпорядчих документів Адміністрації Держприкордонслужби. Технічні вимоги (параметри) предмета закупівлі визначені замовником (відповідними службами). Відповідно до Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України у нас відсутні правові підстави щодо внесення змін до технічних характеристик предмета закупівлі визначених замовником. Нами направлено звернення до відповідних служб, щодо можливості внесення змін у технічні вимоги предмету закупівлі. Очікуємо на рішення, остаточна відповідь буде надана у наступній відповіді. Дякуємо за розуміння.
17.05.2024, 16:01
Технічні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Шановні Голово та члени тендерного комітету! Вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі ДК 021:2015: 43260000-3. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-14-000105-a, предметом якої є (Телескопічний навантажувач ), для розширення кількості учасників торгів, необхідно внести наступні зміни, які на нашу думку ні в якому разі не спричинять погіршення технічних та експлуатаційних характеристик (телескопічного навантажувача), виклавши їх у наступній редакції, а саме: параметр «дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом, потужністю не менше 74 кВт (100,0 к.с.), робочим об’ємом не більше 4500 см» викласти в наступній редакції «дизельний 4-х циліндровий двигун, з прямим вприском палива, з турбонаддувом, потужністю не менше 70 кВт (95,0 к.с.), робочим об’ємом не більше
4500 см », значення «двигун має бути одного виробника з телескопічним
навантажувачем» - видалити, так як це дискрімінаційна вимога. Параметр «об’єм паливного бака – не менше 140 л» викласти у наступній редакції «об’єм паливного бака – не менше 120 л», параметр «висота підйому – не менше 7 000 мм» викласти у наступній редакції «висота підйому – не менше 6 900 мм». Вимоги «максимальна вантажопідйомність: на повному вильоті вперед – не менше 1 250 кг; на максимальній висоті – не менше 2 400 кг» також являються дискримінаційні, тому що в різних виробників та моделях навантажувачів відрізняється висота підйому та повний виліт в перед, тому просимо зазначити на якій саме висоті та на якому вильоті яка вантажопід’ємність Вам потрібна. Вимогу «система телескопічної стріли відкритого типу, зі зносостійкими накладками, що регулюються та змінюються без демонтажу стріли і системою сухого змащування» видалити як дискримінуючий пункт прописаний під одного виробника. Параметр «розмір шин – не менше 460/70 R24» викласти у наступній редакції «розмір шин – не менше R24», параметр «- передній і задній мости: планетарний центральний привід редуктора/міст з керованими колесами, обладнаний диференціалами з пропорційним розподілом моменту, що крутить; відключення повного приводу (заднього моста) в режим 2WD для економії палива на перегонах; мости виконані для робот в тяжких умовах; диференціал підвищеного тертя на передньому мості» викласти у наступній редакції – «передній і задній мости: планетарний центральний привід редуктора/міст з керованими колесами, обладнаний диференціалами з пропорційним розподілом моменту, що крутить; мости виконані для робот в тяжких умовах», параметр «гідравлічна система: аксіально-поршневий насос, додаткова гідролінія на стрілі» викласти у наступній редакції «гідравлічна система: аксіально-поршневий або шестерінчастий насос, додаткова гідролінія на стрілі», параметр «загальна продуктивність гідравлічної системи – не менше 140 літрів за хвилину» викласти у наступній редакції «загальна продуктивність гідравлічної системи – не менше 100 літрів за хвилину».
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація предмету закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства України та носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до таблиці Додатку № 1 до тендерної документації Технічні вимоги , які викладені в тексті даної вимоги, або надати аргументовану відповідь чому саме ці параметри є визначальними для замовника. У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
4500 см », значення «двигун має бути одного виробника з телескопічним
навантажувачем» - видалити, так як це дискрімінаційна вимога. Параметр «об’єм паливного бака – не менше 140 л» викласти у наступній редакції «об’єм паливного бака – не менше 120 л», параметр «висота підйому – не менше 7 000 мм» викласти у наступній редакції «висота підйому – не менше 6 900 мм». Вимоги «максимальна вантажопідйомність: на повному вильоті вперед – не менше 1 250 кг; на максимальній висоті – не менше 2 400 кг» також являються дискримінаційні, тому що в різних виробників та моделях навантажувачів відрізняється висота підйому та повний виліт в перед, тому просимо зазначити на якій саме висоті та на якому вильоті яка вантажопід’ємність Вам потрібна. Вимогу «система телескопічної стріли відкритого типу, зі зносостійкими накладками, що регулюються та змінюються без демонтажу стріли і системою сухого змащування» видалити як дискримінуючий пункт прописаний під одного виробника. Параметр «розмір шин – не менше 460/70 R24» викласти у наступній редакції «розмір шин – не менше R24», параметр «- передній і задній мости: планетарний центральний привід редуктора/міст з керованими колесами, обладнаний диференціалами з пропорційним розподілом моменту, що крутить; відключення повного приводу (заднього моста) в режим 2WD для економії палива на перегонах; мости виконані для робот в тяжких умовах; диференціал підвищеного тертя на передньому мості» викласти у наступній редакції – «передній і задній мости: планетарний центральний привід редуктора/міст з керованими колесами, обладнаний диференціалами з пропорційним розподілом моменту, що крутить; мости виконані для робот в тяжких умовах», параметр «гідравлічна система: аксіально-поршневий насос, додаткова гідролінія на стрілі» викласти у наступній редакції «гідравлічна система: аксіально-поршневий або шестерінчастий насос, додаткова гідролінія на стрілі», параметр «загальна продуктивність гідравлічної системи – не менше 140 літрів за хвилину» викласти у наступній редакції «загальна продуктивність гідравлічної системи – не менше 100 літрів за хвилину».
Підсумовуючи все викладене вище, наголошуємо на тому, що на даний момент тендерна документація предмету закупівлі не відповідає вимогам чинного законодавства України та носить дискримінаційний характер, у зв’язку з чим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до таблиці Додатку № 1 до тендерної документації Технічні вимоги , які викладені в тексті даної вимоги, або надати аргументовану відповідь чому саме ці параметри є визначальними для замовника. У разі відмови викладення змін, будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.05.2024, 15:27)
До тендерної документації буде внесено зміни до Додатку 1 (технічні вимоги). Очікуємо на рішення.
23.05.2024, 17:16
Строк поставки імпортних Навантажувачів до 15.07.2024 року.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Закупівлею передбачено завершення прийому пропозицій 27.05.2024 року, аукціон, оцінка, кваліфікація, оскарження, підписання договору - можливе приблизно на 16.06.2024 року (в кращому випадку якщо не буде оскаржень). Вимога щодо строку поставки – до 15.07.2024 року. Виходячи з наведеної вище інформації, строк поставки з дати підписання договору складає: 29 календарних днів.
Шановний Замовник, і Ви будете стверджувати, що у Вас відсутні домовленості з заздалегідь обраним учасником? Дякуємо за надані роз’яснення.
Шановний Замовник, і Ви будете стверджувати, що у Вас відсутні домовленості з заздалегідь обраним учасником? Дякуємо за надані роз’яснення.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2024, 07:50)
Шановний Учасник. Термін поставки передбачений річним планом, а також потребами Замовника.
23.05.2024, 17:17
Планування строків поставки та дата оголошення Закупівлі.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! А чи наразі створювати штучні умови обраним учасникам для участі та перемоги, де результат аукціону буде заздалегідь спотвореним та прогнозованим, а відсутність конкуренції – запорука марно витрачених коштів на придбання, через штучні умови та завищення бюджету закупівлі. Чи була у Замовника можливість оголосити закупівлю завчасно, знаючи нагальну потребу поставки до 15.07.2024 року, враховуючи, що планується придбання імпортна техніка, не Європейського походження, що унеможливлює проведення постачання за 30 к.д. від підписання договору, без попередніх домовленостей з обраними учасниками?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2024, 16:22)
Шановний Учасник. Хочемо ще раз зауважити, що термін поставки передбачений річним планом, а також потребами Замовника.
23.05.2024, 17:18
Продовження строку поставки Товару.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Враховуючи, що Товар, який планується до придбання – не Європейського походження, просимо продовжити строки поставки до 100 к.д. з моменту підписання договору. При продовжені строків поставки – Замовник забезпечить виконання ст. 5 Закону України про публічні закупівлі, забезпечить рівне ставлення до учасників, подовженням строку поставки - буде створено умови для прозорої конкуренції, що в свою чергу буде запорукою до заощадження бюджетних коштів з можливістю спрямування таких заощаджень на інші не менш нагальні потреби. Завчасно дякую!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2024, 16:23)
Шановний Учасник. Хочемо ще раз зауважити, що термін поставки передбачений річним планом, а також потребами Замовника.
23.05.2024, 17:18
Кількість швидкостей руху вперед та назад
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Просимо розглянути можливість пропозицій Телескопічних навантажувачів з гідростатичною трансмісією, що буде лише покращенням предмету закупівлі, ніж напівавтоматична трансмісія з гідротрансформатором. Просимо внести зміни. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2024, 16:47)
Шановний Учасник. До системи завнтажено документи з оновленими технічними вимогами.
23.05.2024, 17:20
Технічні характеристики Товару.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! В Додатку 1 Технічні вимоги, наявна вимога: «двигун має бути одного виробника з телескопічним навантажувачем». Запевняємо, що наявність подібних вимог – є сприянням монополізації ринку товарів. Як приклад, Ви придбали телескопічний навантажувач бренду JCB де встановлений двигун JCB, після закінчення гарантійного терміну вам доведеться й надалі утримувати машину. А хто в такому випадку забезпечить поточні ремонти, сервіс, окрім jcb? Тобто Ви такою вимогою обмежили себе в альтернативних пропозиціях щодо ремонту або обслуговування двигуна іншими сторонніми організаціями, таким чином доведеться платити «всі кошти Світу», які вкаже jcb, тому що альтернативних пропозицій не буде, окрім jcb? Для чого так себе обмежувати? А якщо буде двигун відомого світового бренду, наприклад Perkins, Cummins, DEUTZ та інші, адже наведені в прикладі виробники двигунів – не виготовляють Телескопічні навантажувачі, так що ж в такому випадку Вам не підходять такі двигуни? Адже представництва зазначених брендів є в Україні, та Ви можете до них звернутись, не ставлячи себе у залежність до лише виробника спецтехніки, у Вас в такому випадку є порівняння цін не лише від постачальника телескопічного навантажувача, а також інших офіційних представників виробника двигуна, зможете заощаджувати кошти, та гарантовано буде надійна експлуатація, якщо є альтернативні постачальники послуг та запасних частин в Україні. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, та не ставати себе в залежність від постачальника спецтехніки, щодо вартості утримання, сервісного обслуговування та проведення поточних ремонтів. Прошу надати роз’яснення, з чим пов’язана вказана вимога, окрім того, що так зручно окремому учаснику. Завчасно дякую
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2024, 16:55)
Шановний Учасник. До системи завнтажено документи з оновленими технічними вимогами, відповідними службами було внесено зміни на вимогу Учасників. Також хочу зауважити, що один з наведених Вами виробників двигунів таки виготовляє телескопічні навантажувачі.
27.05.2024, 17:07
Небажання Замовника щодо розширення кола учасників, через домовленість з представниками jcb.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Вже є зрозумілим Ваше прагнення – забезпечити штучні умови для учасника, що пропонує техніку саме бренду jcb. Ваша закупівля за поточний місяць, наводимо приклад: Закупівля в системі прозорро № UA-2024-05-01-003434-a. Вказана закупівля проведена Вами монопольно, з штучним обмеженням конкуренції – підписаний договір на 47,5 мільйонів, за пропозицією єдиного учасника, для якого Ви створили монопольну закупівлю без конкуренції, з спотвореним результатом. Проте, на питання учасників, щодо розширення кола учасників – Ви запевняли, що «технічні вимоги – відповідають не менше трьом різним виробникам.», не внесли відповідні зміни, чим обмежили інших потенційних учасників. Питання: якщо Ваша інформація була достовірною: то чому інші виробники або їх представники – не прийняли участь у закупівлі? В даній Закупівлі Ви плануєте продублювати свої наміри, з сприяння монополізації, та обмеження конкуренції? Дякую.
Вже є зрозумілим Ваше прагнення – забезпечити штучні умови для учасника, що пропонує техніку саме бренду jcb. Ваша закупівля за поточний місяць, наводимо приклад: Закупівля в системі прозорро № UA-2024-05-01-003434-a. Вказана закупівля проведена Вами монопольно, з штучним обмеженням конкуренції – підписаний договір на 47,5 мільйонів, за пропозицією єдиного учасника, для якого Ви створили монопольну закупівлю без конкуренції, з спотвореним результатом. Проте, на питання учасників, щодо розширення кола учасників – Ви запевняли, що «технічні вимоги – відповідають не менше трьом різним виробникам.», не внесли відповідні зміни, чим обмежили інших потенційних учасників. Питання: якщо Ваша інформація була достовірною: то чому інші виробники або їх представники – не прийняли участь у закупівлі? В даній Закупівлі Ви плануєте продублювати свої наміри, з сприяння монополізації, та обмеження конкуренції? Дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.05.2024, 15:51)
Доброго дня. Ми не вправі коментувати ті чи інші дії учасників. Дякую.