Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.05.2024 17:23. Дата останніх змін - 17.05.2024 12:41

Медичні тести в асортименті

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-010632-a  
ID bbbce4e7bcda40358a12f0b912a3e32e  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-10-012831-a  
Очікувана вартість закупівлі
666`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

* Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці  
Очікувана вартість закупівлі 666`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.05.24
Подання пропозицій
до 15.05.24
Кваліфікація переможця
з 15.05.24
Пропозиції розглянуті
з 15.05.24
Завершена
17.05.24

Специфікація закупівлі

1)
1. (HBsAg) Одноступеневий ультра тест на поверхневий антиген гепатиту В. Інформація про характеристики товару: 1.1. Метод аналізу – ІХА; 1.2. Матеріал дослідження - цільна кров; 1.3. Кількість одиниць в пакуванні - 25; 1.4. Специфічність, % - 99,7; 1.5. Призначення - виявлення вірусу гепатиту B; 1.6. Чутливість, % - 99,3; 1.7. Формат тесту - тест-касета.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штуки
2)
2. (HCV) Одноступеневий тест на вірус гепатиту С. Інформація про характеристики товару: 2.1. Кількість одиниць в пакуванні - 25; 2.2. Призначення - виявлення вірусу гепатиту C; 2.3. Формат тесту - тест-касета; 2.4. Чутливість, % - 99,5; 2.5. Метод аналізу – ІХА; 2.6. Матеріал дослідження - цільна кров; 2.7. Специфічність, % - 99,5.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 штуки
3)
3. Швидкий тест на антиген COVID-19 (20 шт). Інформація про характеристики товару: 3.1. Чутливість, % - 99; 3.2. Розрахунок тестів на людей, шт. - 1; 3.3. Кількість розчинників (буферів), шт. - 1; 3.4. Швидкість тесту, хвилина - 15; 3.5. Метод аналізу - ІХА (антиген); 3.6. Кількість касет та піпеток, шт. - 1; 3.7. Матеріал дослідження - слиз; 3.8. Специфічність, % - 99.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 паковання
4)
4. Тест на антиген грипу A+B, 25 т/наб. Інформація про характеристики товару: 4.1. Кількість одиниць в пакуванні - 25; 4.2. Матеріал дослідження - мазок з носа; 4.3. Призначення - визначення антигенів збудника вірусів грипу А; 4.4. Формат тесту - тест-касета; 4.5. Метод аналізу - ІХА; 4.6. Чутливість, % - 99,2; 4.7. Специфічність, % - 99,6.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штуки
5)
5. ВІЛ 1/2 Швидкий тест (цільна кров/сироватка/плазма). Інформація про характеристики товару: 5.1. Метод аналізу - ІХА; 5.2. Специфічність, % - 99; 5.3. Призначення - виявлення ВІЛ 1 та 2 типів; 5.4. Формат тесту - тест-касета; 5.5. Чутливість, % - 99; 5.6. Матеріал дослідження - цільна кров; 5.7. Кількість одиниць в пакуванні - 25.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 350 штуки
6)
6. ВІЛ 1/2 швидкий тест (з p24 антигеном). Інформація про характеристики товару: 6.1. Формат тесту - тест-касета; 6.2. Метод аналізу - ІХА; 6.3. Призначення - тест для визначення антитіл до ВІЛ 1 та 2 типів; 6.4. Кількість одиниць в пакуванні - 25; 6.5. Специфічність - 99,8; 6.6. Матеріал дослідження - цільна кров/сироватка/плазма; 6.7. Чутливість, % - 100.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штуки
7)
7. Швидкий тест на Тропонін І 0,5 нг/мл AllTest. Інформація про характеристики товару: 7.1. Метод аналізу - ІХА; 7.2. Матеріал дослідження - плазма, сироватка, цільна кров; 7.3. Специфічність, % - 99; 7.4. Чутливість, % - 97; 7.5. Формат тесту - тест-касета; 7.6. Призначення - визначення тропоніну I.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 800 штуки
8)
8. Швидкий тест на Тропонін T «AllTest». Інформація про характеристики товару: 8.1. Чутливість, % - 98,6; 8.2. Формат тесту - тест-касета; 8.3. Кардіомаркер - тропонін (TnI); 8.4. Специфічність, % - 99,5; 8.5. Метод аналізу - ІХА; 8.6. Кількість одиниць в пакуванні - 1; 8.7. Матеріал дослідження - сироватка, цільна кров, плазма.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штуки
9)
9. Швидкий тест на вагітність ALL TEST. Інформація про характеристики товару: 9.1. Метод аналізу - ІХА; 9.2. Специфічність, % - 99; 9.3. Призначення - визначення вагітності; 9.4. Чутливість, % - 99; 9.5. Формат тесту - тест-смужка; 9.6. Матеріал дослідження - сеча; 9.7. Поріг виявлення ХГ/ЛГ - 10 мМО/мл; 9.8. Кількість одиниць в пакуванні - 1.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 паковання
10)
10. Тест-смужки EasyTouch для вимірювання рівня холестерину в крові № 25. Інформація про характеристики товару: 10.1. Вимірюваня ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) – ні; 10.2. Бренд - Допомога-1; 10.3. Вимірюваня ліпопротеїнів невисокої щільності (ЛПНВЩ) - ні; 10.4. Вимірюваня загального холестирину (ЗХ) - ні; 10.5. Кількість штук в пакуванні - 25; 10.6. Вимірюваня тригліцеридів (ТГ) - ні; 10.7. Виробник - «Bioptik»; 10.8. Вимірюваня ліпопротеїнів високої щільності (ЛПВЩ) - ні.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 паковання
11)
11. Тест-смужки Longevita для глюкометра, 50 штук. Інформація про характеристики товару: 11.1. Час визначення, секунд - 10; 11.2. Вимірювання показників - глюкоза; 11.3. Серія/Лінійка - «Longevita»; 11.4. Об’єм зразка, мкл - 1; 11.5. Кількість штук в пакуванні - 50; 11.6. Бренд - «Longevita»; 11.7. Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль - 1,1-33,3 ммоль/л; 11.8. Кодування - ні.
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: * Примітка: уточнювальний код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 33124131-2 Індикаторні смужки. Враховуючи потребу пацієнтів саме у такому асортименті та попередній кількості медичних фармацевтичних препаратів, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2024 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. Відповідно до пункту 2 частини 2 "Порядку визначення предмета закупівлі", затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника заповнений з його боку договір.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 штуки

Тендерна документація

Проект договору
Договір швидкі тести-2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.05.2024 17:21
Версія документу від: 10.05.2024 17:21
ID: 87ed069d64374840a6c2be7223ae83fa
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.05.2024 17:22
Версія документу від: 10.05.2024 17:22
ID: e5b93afdb6534860a739ca4d10615ace

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Критерій відноситься до предмету закупівлі 6. ВІЛ 1/2 швидкий тест (з p24 антигеном
Технічні характеристики
Матеріал дослідження
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Чутливість Мінімальне значення: 100 %
Формат тесту
Призначення
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Критерій відноситься до предмету закупівлі 5. ВІЛ 1/2 Швидкий тест (цільна кров/сир
Технічні характеристики
Формат тесту
Матеріал дослідження
Призначення
Чутливість Мінімальне значення: 99 %
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест-смужки до глюкометра
Критерій відноситься до предмету закупівлі 11. Тест-смужки Longevita для глюкометра
Технічні характеристики
Серія/Лінійка
Час визначення, секунд Мінімальне значення: 10 секунда
Вимірювання показників
Об’єм зразка, мкл Мінімальне значення: 1
Бренд
Кодування
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Критерій відноситься до предмету закупівлі 7. Швидкий тест на Тропонін І 0,5 нг/мл
Технічні характеристики
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Формат тесту
Матеріал дослідження
Чутливість Мінімальне значення: 97 %
Призначення
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест смужки EasyTouch для вимірювання рівня холестерину в крові, №25
Критерій відноситься до предмету закупівлі 10. Тест-смужки EasyTouch для вимірюванн
Технічні характеристики
Вимірюваня ліпопротеїнів високої щільності (ЛПВЩ) Очікуване значення: Ні
Вимірюваня тригліцеридів (ТГ) Очікуване значення: Ні
Кількість штук в упаковці Очікуване значення: 25
Бренд Очікуване значення: ДОПОМОГА-1
Виробник Очікуване значення: Bioptik
Вимірюваня ліпопротеїнів невисокої щільності (ЛПНВЩ) Очікуване значення: Ні
Вимірюваня ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ) Очікуване значення: Ні
Вимірюваня загального холестирину (ЗХ) Очікуване значення: Ні
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Критерій відноситься до предмету закупівлі 4. Тест на антиген грипу A+B, 25 т/наб.
Технічні характеристики
Матеріал дослідження
Чутливість Мінімальне значення: 99.2 %
Призначення
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Формат тесту
Технічні характеристики предмета закупівлі
Швидкий ІХА для визначення вагітності в сечі, № 1
Критерій відноситься до предмету закупівлі 9. Швидкий тест на вагітність ALL TEST.
Технічні характеристики
Чутливість Мінімальне значення: 99 %
Специфічність Мінімальне значення: 99 %
Кількість одиниць в упаковці Очікуване значення: 1
Матеріал дослідження Очікуване значення: Сеча
Формат тесту
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Поріг виявлення ХГ/ЛГ
Призначення Очікуване значення: Визначення вагітності
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Критерій відноситься до предмету закупівлі 1. (HBsAg) Одноступеневий ультра тест на
Технічні характеристики
Формат тесту
Матеріал дослідження
Чутливість Мінімальне значення: 99.3 %
Призначення
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тест для визначення тропоніну I
Критерій відноситься до предмету закупівлі 8. Швидкий тест на Тропонін T «AllTest».
Технічні характеристики
Матеріал дослідження
Кардіомаркер
Специфічність Мінімальне значення: 80 %
Метод аналізу
Кількість одиниць в упаковці Мінімальне значення: 1
Формат тесту
Чутливість Мінімальне значення: 80 %
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Критерій відноситься до предмету закупівлі 2. (HCV) Одноступеневий тест на вірус ге
Технічні характеристики
Призначення
Формат тесту
Матеріал дослідження
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА
Чутливість Мінімальне значення: 99.5 %
Технічні характеристики предмета закупівлі
Швидкі (експрес) тести для діагностики коронавірусу COVID-19 методом ІХА (антиген), чутливістю від 90% до 99,9% та специфічністю від 90%, №1 (для 1 особи)
Критерій відноситься до предмету закупівлі 3. Швидкий тест на антиген COVID-19 (20
Технічні характеристики
Специфічність Мінімальне значення: 90 %
Метод аналізу Очікуване значення: ІХА (антиген)
Чутливість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 90 - 99.9 %
Швидкість тесту Максимальне значення: 30 хвилина
Матеріал дослідження
Розрахунок тестів на людей Очікуване значення: 1 шт
Кількість розчинників (буферів) Максимальне значення: 1 шт.
Кількість касет та піпеток Очікуване значення: 1 шт

Дати та строки

Дата публікації 10.05.2024 17:23  
Початок періоду прийому пропозицій 10.05.2024 17:23  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.05.2024 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26244596  
Юридична адреса 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 15.05.2024 00:03
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "АЛЬБАМЕД"
ID: 75be91d66620498fa25bff6070e281bc
661`919.30
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
661`919.30
Гривня з ПДВ
Переможець
15.05.2024 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "АЛЬБАМЕД"
Код ЄДРПОУ: 41424340
661`919.30
Гривня з ПДВ
15.05.2024
10:32

Укладені договори

Номер договору
Д-24/340/123
Дата підписання
16.05.2024
Дата початку дії
15.05.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
661`919.30 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
618`616.17 Гривня