Процедура закупівлі оголошена 07.05.2024 22:27. Дата останніх змін - 28.06.2024 10:45
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-07-010589-a | |
| ID | 60df9cc7591c456fbf52af6d1b9b146e |
Загальна очікувана вартість закупівлі
152`286`490.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 152`286`490.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 761`432.45 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
07.05.24
Період уточнень
до 19.05.24
Період оскаржень
до 19.05.24
Подання пропозицій
до 22.05.24
Аукціон
03.06.24
Кваліфікація переможця
з 03.06.24
Пропозиції розглянуті
з 13.06.24
Завершена
28.06.24
09.05.2024, 21:38
ПОВНА КОШТОРИСНА ВАРТІСТЬ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА ПО ЗВЕДЕНОМУ КОШТОРИСУ НЕ ПОВИННА ПЕРЕВИЩУВАТИ ОГОЛОШЕНОЇ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до пункту 4.1 Додатку 3 до тендерної документації учасник має надати у складі тендерної пропозиції Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту з пояснювальною запискою (З УРАХУВАННЯМ проходження експертизи кошторисної документації, з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%, з урахуванням витрат на авторський нагляд 1%, з урахуванням коштів на утримання служби замовника – 1%, коштів на надання послуг інженера-консультатнта 2,2%, коштів на формування страхового фонду документації); (ПОВНА КОШТОРИСНА ВАРТІСТЬ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА ПО ЗВЕДЕНОМУ КОШТОРИСУ НЕ ПОВИННА ПЕРЕВИЩУВАТИ ОГОЛОШЕНОЇ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ). Надайте будь ласка роз’яснення, чи включає очікувана вартість закупівлі кошти на проходження експертизи кошторисної документації, витрати на технічний нагляд 1,5%, витрати на авторський нагляд 1%, на утримання служби замовника – 1%, на надання послуг інженера-консультатнта 2,2%, на формування страхового фонду документації?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2024, 21:47)
так
17.05.2024, 14:25
Технічна частина
Загальне запитання щодо оголошення
Звертаємось до Замовника з проханням надати детальнішу інформацію щодо Профілі фасонні гарячекатані для шпунтових паль Л4 і Л5, маса 1 м довжини понад 50 до 100 кг включно, сталь, марка 16ХГ, організаційно-технологічну схему щодо кріплення котловану шпунтом
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.05.2024, 16:27)
Уточнююча інформація надана в Додатку № 3 зі змінами
17.05.2024, 14:42
Оплата робіт
Загальне запитання щодо оголошення
Чи передбачено Замовником можливість надання авансу по даній закупівлі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.05.2024, 16:27)
надання авансу неможливе
18.05.2024, 17:45
Відсутня вимога щодо підтвердження ступеня локалізації відповідно до вимог чинного законодавства
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких У СКЛАДІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Автор звернення як потенційний учасник даної закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції для участі у закупівлі виявив, що у цій закупівлі наявні товари, які передбачаються до набуття замовником у власність, вартість яких У СКЛАДІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ПЕРЕВИЩУЄ вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Відповідно до вимог
пункту 2 Приміток Додатку 3 до тендерної документації, у такому випадку учасник повинен надати відповідні документи, що вимагаються Замовником.
При цьому Замовник не врахував інші норми чинного законодавства України щодо документального підтвердження ступеню локалізації товару, вимоги до якого в обов’язковому порядку повинні міститися у тендерній документації, зокрема:
Відповідно до пункту 131 постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Порядок) Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ВИРОБНИКА, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі НА ТАКУ ВИМОГУ ЗАМОВНИКА в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ВИРОБНИКА, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Зазначені положення є імперативними, тобто у будь-якому випадку повинні міститися у тендерній документації, у разі здійснення закупівлі з урахуванням положень, визначених абзацом 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Зважаючи на їх відсутність у тендерній документації Замовником у даному випадку не дотримано вимоги пункту 13¹ Порядку № 861 та, як наслідок, не дотримано вимоги підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 13-2 Порядку Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Зазначене порушення може призвести до застосування з боку Держаудитслужби України зобов’язальних заходів, у тому числі розірвання договору з переможцем закупівлі (наприклад, закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-19-010315-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-26-014437-a, тощо).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо за результатами розгляду даної вимоги привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, зокрема, внести відповідні зміни до тендерної документації або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Автор звернення як потенційний учасник даної закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції для участі у закупівлі виявив, що у цій закупівлі наявні товари, які передбачаються до набуття замовником у власність, вартість яких У СКЛАДІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ПЕРЕВИЩУЄ вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Відповідно до вимог
пункту 2 Приміток Додатку 3 до тендерної документації, у такому випадку учасник повинен надати відповідні документи, що вимагаються Замовником.
При цьому Замовник не врахував інші норми чинного законодавства України щодо документального підтвердження ступеню локалізації товару, вимоги до якого в обов’язковому порядку повинні міститися у тендерній документації, зокрема:
Відповідно до пункту 131 постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» (далі – Порядок) Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ВИРОБНИКА, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі НА ТАКУ ВИМОГУ ЗАМОВНИКА в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ВИРОБНИКА, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Зазначені положення є імперативними, тобто у будь-якому випадку повинні міститися у тендерній документації, у разі здійснення закупівлі з урахуванням положень, визначених абзацом 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Зважаючи на їх відсутність у тендерній документації Замовником у даному випадку не дотримано вимоги пункту 13¹ Порядку № 861 та, як наслідок, не дотримано вимоги підпунктів 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до пункту 13-2 Порядку Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Зазначене порушення може призвести до застосування з боку Держаудитслужби України зобов’язальних заходів, у тому числі розірвання договору з переможцем закупівлі (наприклад, закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-19-010315-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-26-014437-a, тощо).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо за результатами розгляду даної вимоги привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, зокрема, внести відповідні зміни до тендерної документації або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2024, 11:42)
Шановний Учаснику, відповідно до оголошеного предмету закупівлі здійснюється закупівля робіт. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Умовами тендерної документації, у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі, встановлені чіткі вимоги щодо підтвердження локалізації виробництва (у разі наявності в технічному завданні відповідних товарів), які передбачають необхідність надання, серед іншого, інформації про ID товару в переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п. 5 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861 до даного переліку включаються товари, виробники яких, зокрема, мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Таким чином у разі наявності таких товарів та у разі наявності їх в переліку товарів з локалізованим виробництвом на веб-порталі Уповноваженого органу – виробники таких товарів повинні мати відповідні сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництва. Разом з тим предметом закупівлі є роботи, а закупівлею не здійснюється закупівля предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону «Про публічні закупівлі».
18.05.2024, 19:02
ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Загальне запитання щодо оголошення
Шановна Уповноважена особа!
17 травня 2024 о 15:45 ТОВ «Абсолют-Клімат» подало скаргу до органу оскарження через електронну систему закупівель.
17 травня 2024 о 19:39 Ви вносите зміни до тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до чинного законодавства Замовник має право на усунення порушень, зазначених у скарзі, разом з тим, внесення інших змін до тендерної документації, які не направлені на усунення порушень зазначених в скарзі, ЗАБОРОНЕНО Законом.
Надайте обґрунтовані роз’яснення на якій законодавчій підставі Ви вносили зміни до тендерної документації, враховуючи, що відповідно до пункту 67 Особливостей ПІСЛЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ СКАРГИ Замовнику ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВЧИНЯТИ БУДЬ-ЯКІ ДІЇ та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, КРІМ ДІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СКАРЗІ?
17 травня 2024 о 15:45 ТОВ «Абсолют-Клімат» подало скаргу до органу оскарження через електронну систему закупівель.
17 травня 2024 о 19:39 Ви вносите зміни до тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до чинного законодавства Замовник має право на усунення порушень, зазначених у скарзі, разом з тим, внесення інших змін до тендерної документації, які не направлені на усунення порушень зазначених в скарзі, ЗАБОРОНЕНО Законом.
Надайте обґрунтовані роз’яснення на якій законодавчій підставі Ви вносили зміни до тендерної документації, враховуючи, що відповідно до пункту 67 Особливостей ПІСЛЯ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ СКАРГИ Замовнику ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВЧИНЯТИ БУДЬ-ЯКІ ДІЇ та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, КРІМ ДІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СКАРЗІ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2024, 11:46)
Шановний Учаснику, зміни та уточнення до умов тендерної документації планувались заздалегідь, та не залежали від оприлюдненої скарги. Разом з тим зміни до тендерної документації включають в себе усунення порушень, зазначених у скарзі.
18.05.2024, 21:38
запобігання корупційним діям і зловживанням
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши «прозорі» умови закупівлі, постає питання, чим ви керуєтесь коли встановлюєте відсотки % для підтвердження фінансової спроможності учасників?
Ви оголосили три закупівлі:
UA-2024-05-07-010589-a (очікувана вартість 152 286 490,00 грн.) - обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 40% очікувана вартість предмета закупівлі;
UA-2024-05-07-010592-a (очікувана вартість 132 717 925,00 грн.) - обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 70% очікуваної вартості предмета закупівлі
та
UA-2024-05-07-010598-a (очікувана вартість 140 293 500,00 грн.) обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 4% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Чому 4%??? Чому не 5, 10, 40, 70??? Чому відсоток у кожній закупівлі так значно відрізняється??
Слід нагадати вам, відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються, в тому числі, за принципом запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уважно вивчивши «прозорі» умови закупівлі, постає питання, чим ви керуєтесь коли встановлюєте відсотки % для підтвердження фінансової спроможності учасників?
Ви оголосили три закупівлі:
UA-2024-05-07-010589-a (очікувана вартість 152 286 490,00 грн.) - обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 40% очікувана вартість предмета закупівлі;
UA-2024-05-07-010592-a (очікувана вартість 132 717 925,00 грн.) - обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 70% очікуваної вартості предмета закупівлі
та
UA-2024-05-07-010598-a (очікувана вартість 140 293 500,00 грн.) обсяг річного доходу Учасника у розмірі не менше ніж принаймні 4% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Чому 4%??? Чому не 5, 10, 40, 70??? Чому відсоток у кожній закупівлі так значно відрізняється??
Слід нагадати вам, відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються, в тому числі, за принципом запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.05.2024, 11:43)
Шановний Учаснику, в ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обмеження для Замовників щодо використання кваліфікаційного критерію наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тендерна документація не містить жодних вимог, які б суперечили положенням Закону України «Про публічні закупівлі»