Процедура закупівлі оголошена 06.05.2024 18:34. Дата останніх змін - 01.07.2024 00:02
Побудова, створення та впровадження системи та засобів оповіщення населення сигналами цивільної оборони на території Новодонецької селищної територіальної громади Краматорського району Донецької області -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-06-007067-a | |
| ID | 3a60830fe5f745cd826b6b532162ec8d |
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`701`087.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 3`701`087.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
06.05.24
Період уточнень
до 16.06.24
Період оскаржень
до 16.06.24
Подання пропозицій
до 19.06.24
Аукціон
20.06.24
Кваліфікація переможця
з 20.06.24
Торги відмінено
01.07.24
07.05.2024, 13:54
загальне питання
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Відповідно до постанови КМУ №270 від 08.03.2024 " Про внесення змін до Положення про єдину державну систему цивільного захисту і Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту " п. 4 внесена зміна до п. 10 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 та викладена в наступній редакції: "Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС" п. 8 внесена зміна до п.19 постанови КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 та викладена в наступній редакції: “Тривалість попереджувального звукового сигналу становить три - п’ять хвилин.” Таким чином постанова КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733 була змінена і технічне завдання на створення (модернізацію) МАСЦО повинно бути погодженно з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Просимо Вас, надати погодження технічного завдання на створення МАСЦО з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту ОДА та територіальним органом ДСНС відповідно до п.10 постанови КМУ №733 від 27.09.2017 р., зі змінами Постанови КМУ від 08.03.2024 №270,
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.05.2024, 15:21)
Шановний Учасник, дякую за запитання. На теперішній час технічне завдання на побудову, створення та впровадження МАСЦО знаходиться на погоджені з структурним підрозділом з питань цивільного захисту облдержадміністрації та територіальним органом ДСНС. Найближчим часом (близько 5 робочих днів) на майданчику буде викладено або лист погодження данного технічного завдання, або погоджене ехнічне завдання.
10.05.2024, 07:45
Загальне питання
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник! Надайте відповідь щодо підтвердження відповідності розділу 2 наказу МВС від 08.02.2019 № 93, яке саме підтвердження відповідності вимагається і ким воно повинно бути видане?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2024, 15:57)
Підтвердження надається технічною документацією, паспортами на обладнання та паспортом на систему в яких зазначені характеристики що відповідають розділу 2 наказу МВС від 08.02.2019 № 93.
10.05.2024, 07:57
Дискримінаційна вимога ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! В п. 2 розділ 3, додатка 3 ТД ви вимагаєте надання учасником закупівлі Копії сертифікатів відповідності вимогам технічних регламентів (Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067, технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355). Згідно з технічним регламентом з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 п. 3 його дія « не поширюється на:
1) обладнання, на яке поширюється дія Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 45, ст. 1396);». По даному пункту некоректна вимога: не має сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту електромагнітної сумісності та низьковольтного обладнання. Є декларація про відповідність цим регламентам. Якщо мова йде про сертифікат, то тільки про електромагнітну сумісність та сертифікат типу експертизи. Якщо у своєму складі обладнання має бездротові технології, то це Постанова КМУ 355. По цій Постанові КМУ за результатами робіт реєструється сертифікат типу, декларації що складається виробником/уповноваженим представником. Обладнання, яке підпадає під дію Постанови КМУ 355, не підпадає під дію Постанов КМУ 1067 та 1077. Таким чином неможливо одночасно надати сертифікат відповідності на обладнання , якій б відповідав вимогам п2, розділ 3, додатка 3 ТД. Вимагаємо внести зміни в п. 2 розділа 3, додатка 3 ТД з метою усунення протиріччя, тому що вимога є по суті дискримінаційною
1) обладнання, на яке поширюється дія Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 45, ст. 1396);». По даному пункту некоректна вимога: не має сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту електромагнітної сумісності та низьковольтного обладнання. Є декларація про відповідність цим регламентам. Якщо мова йде про сертифікат, то тільки про електромагнітну сумісність та сертифікат типу експертизи. Якщо у своєму складі обладнання має бездротові технології, то це Постанова КМУ 355. По цій Постанові КМУ за результатами робіт реєструється сертифікат типу, декларації що складається виробником/уповноваженим представником. Обладнання, яке підпадає під дію Постанови КМУ 355, не підпадає під дію Постанов КМУ 1067 та 1077. Таким чином неможливо одночасно надати сертифікат відповідності на обладнання , якій б відповідав вимогам п2, розділ 3, додатка 3 ТД. Вимагаємо внести зміни в п. 2 розділа 3, додатка 3 ТД з метою усунення протиріччя, тому що вимога є по суті дискримінаційною
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2024, 15:59)
Вимагається один з наведених сертифікатів в залежності від виробника та типу обладнання.
10.05.2024, 12:26
Дискримінаційна вимога ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник! В додатку 3 та 2 ТД є ряд дискримінаційних вимог:
1) Проектна документація пройшла експертизу. У разі, якщо учасник пропонує «еквівалент» обладнання то він повинен погодити його з розробником проекту, пройти за свій рахунок повторну експертизу до моменту укладання Договору про закупівлю. Надати гарантійний лист.
Розробник проекту є приватною особою, він може з власних інтересів не погоджувати зміни в проектній документації, замовник не має права вимагати від імені інших організацій, підприємств і т.д. погоджувати зміни в проектній документації з розробником проекту, так як це суперечить статті 5 Закону України Про Публічні Закупівлі, а саме частині 1) Добросовісна конкуренція серед учасників, та частині 4) Недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так як досвід з проектування та еквівалент обладнання є у багатьох учасників, дана вимога від Замовника є дискримінаційною, такою що спаплюжує принципи здійснення публічних закупівель, та тим самим обмежує коло учасників.
2) Копії сертифікатів відповідності вимогам технічних регламентів (Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067, технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355);
Відповідно до пункту 3 Постанови КМУ № 355 від 24 травня 2017 р., дія цього Технічного регламенту затвердженого не поширюється на радіообладнання, яке використовується виключно з метою забезпечення громадської безпеки, оборони та безпеки держави, захисту державного кордону, кримінально-процесуальної діяльності, функціонування об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України.
Відповідно до пункту 4 Постанови КМУ № 355 від 24 травня 2017 р., на радіообладнання, на яке поширюється дія цього Технічного регламенту, не поширюється дія:
Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 102, ст. 3526), за винятком випадків, викладених в абзаці другому пункту 6 цього Технічного регламенту;
Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 2, ст. 72), за винятком випадків, викладених в абзаці третьому пункту 6 цього Технічного регламенту.
Таким чином Замовник не вправі вимагати копії сертифікатів відповідності вимогам трьом технічним регламентам які затверджені постановами КМУ від 24 травня 2017 р. № 355, від 16 грудня 2015 р. № 1077 та України від 16 грудня 2015 р. № 1067, так як обладнання, яке підпадає під дію постанови КМУ 355, не підпадає під дію ПКМУ 1067 та 1077.
3) ЧИННА Інформаційна довідка акт/карта умов праці тощо, щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка акт/карта умов праці тощо, повинна містити інформацію щодо робочого місця ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА.
Згідно постанови КМУ № 442 від 1 серпня 1992 р. «Про Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
Дана вимога є дискримінаційною, так як обладнання може бути виготовлене закордоном, де законом не передбачено дану норму, прописавши дану вимогу ви обмежуєте право на участь у закупівлі учасників (дистриб'юторів, дилерів, ритейлерів, офіційних представників і т.д.) з імпортним обладнанням, тим самим обмежуючи коло учасників. Що стосується працівників та їх робочих місць «ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА» так як будівельно-монтажні роботи будуть виконуватись на об’єкті будівництва, а обладнання виготовляється закордоном, такі документи недоцільно вимагати Замовником, ми не можемо надати ці документи, що є дискримінацією учасників.
Вимагаємо від Замовника внести зміни в додаток 3 та додаток 2 тендерної документації.
1) Проектна документація пройшла експертизу. У разі, якщо учасник пропонує «еквівалент» обладнання то він повинен погодити його з розробником проекту, пройти за свій рахунок повторну експертизу до моменту укладання Договору про закупівлю. Надати гарантійний лист.
Розробник проекту є приватною особою, він може з власних інтересів не погоджувати зміни в проектній документації, замовник не має права вимагати від імені інших організацій, підприємств і т.д. погоджувати зміни в проектній документації з розробником проекту, так як це суперечить статті 5 Закону України Про Публічні Закупівлі, а саме частині 1) Добросовісна конкуренція серед учасників, та частині 4) Недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так як досвід з проектування та еквівалент обладнання є у багатьох учасників, дана вимога від Замовника є дискримінаційною, такою що спаплюжує принципи здійснення публічних закупівель, та тим самим обмежує коло учасників.
2) Копії сертифікатів відповідності вимогам технічних регламентів (Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077, технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067, технічний регламент радіообладнання, затверджений постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355);
Відповідно до пункту 3 Постанови КМУ № 355 від 24 травня 2017 р., дія цього Технічного регламенту затвердженого не поширюється на радіообладнання, яке використовується виключно з метою забезпечення громадської безпеки, оборони та безпеки держави, захисту державного кордону, кримінально-процесуальної діяльності, функціонування об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України.
Відповідно до пункту 4 Постанови КМУ № 355 від 24 травня 2017 р., на радіообладнання, на яке поширюється дія цього Технічного регламенту, не поширюється дія:
Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 102, ст. 3526), за винятком випадків, викладених в абзаці другому пункту 6 цього Технічного регламенту;
Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 2, ст. 72), за винятком випадків, викладених в абзаці третьому пункту 6 цього Технічного регламенту.
Таким чином Замовник не вправі вимагати копії сертифікатів відповідності вимогам трьом технічним регламентам які затверджені постановами КМУ від 24 травня 2017 р. № 355, від 16 грудня 2015 р. № 1077 та України від 16 грудня 2015 р. № 1067, так як обладнання, яке підпадає під дію постанови КМУ 355, не підпадає під дію ПКМУ 1067 та 1077.
3) ЧИННА Інформаційна довідка акт/карта умов праці тощо, щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, виданий організації управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). (довідка акт/карта умов праці тощо, повинна містити інформацію щодо робочого місця ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА.
Згідно постанови КМУ № 442 від 1 серпня 1992 р. «Про Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
Дана вимога є дискримінаційною, так як обладнання може бути виготовлене закордоном, де законом не передбачено дану норму, прописавши дану вимогу ви обмежуєте право на участь у закупівлі учасників (дистриб'юторів, дилерів, ритейлерів, офіційних представників і т.д.) з імпортним обладнанням, тим самим обмежуючи коло учасників. Що стосується працівників та їх робочих місць «ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА» так як будівельно-монтажні роботи будуть виконуватись на об’єкті будівництва, а обладнання виготовляється закордоном, такі документи недоцільно вимагати Замовником, ми не можемо надати ці документи, що є дискримінацією учасників.
Вимагаємо від Замовника внести зміни в додаток 3 та додаток 2 тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.05.2024, 08:55)
Відповідь на першу частину запитання: Розробник проекту відповідає за працездатність системи та відповідність нормам діючого законодавства, в тому числі керуючись ДБН а 2.2.3:2004 тож, якщо змінюється обладнання то саме розробник проекту і лише він має вирішувати в комплексі чи залишиться система працездатною з "еквівалентом" обладнання. Тому до статті 5 Закону України Про Публічні Закупівлі це не має відношення.
Відповідь на другу частину запитання: Вимагається один з наведених сертифікатів в залежності від виробника та типу обладнання. Вимога враховує можливість застосувати "еквівалент" обладнання.
Відповідь на третю частину запитання: Відповідно до Постанови КМУ від 31 травня 2017 №373, Мінекономіки України, затверджено професійні стандарти на ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА, в яких зазначено, що шкідливими та небезпечними умовами праці для даних професій, зокрема є: робота на висоті, підвищена напруга в електричному полі, підвищений рівень статистичної електрики, підвищена напруженість електричного поля, перебування у вимушеній робочій позі (на колінах, навпочіпки тощо).
Відповідно до чинного законодавства України на дані професії необхідна атестація робочих місць. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно встановлена дана вимога.
Відповідь на другу частину запитання: Вимагається один з наведених сертифікатів в залежності від виробника та типу обладнання. Вимога враховує можливість застосувати "еквівалент" обладнання.
Відповідь на третю частину запитання: Відповідно до Постанови КМУ від 31 травня 2017 №373, Мінекономіки України, затверджено професійні стандарти на ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА, в яких зазначено, що шкідливими та небезпечними умовами праці для даних професій, зокрема є: робота на висоті, підвищена напруга в електричному полі, підвищений рівень статистичної електрики, підвищена напруженість електричного поля, перебування у вимушеній робочій позі (на колінах, навпочіпки тощо).
Відповідно до чинного законодавства України на дані професії необхідна атестація робочих місць. Враховуючи зазначене, Замовником правомірно встановлена дана вимога.
14.05.2024, 13:43
Загальне питання.
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! 07.05. 2024 нами була поставлена вимога, щодо надання погодженого технічного завдання на створення МАСЦО з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту ОДА та територіальним органом ДСНС відповідно до п.10 постанови КМУ №733 від 27.09.2017 р., зі змінами Постанови КМУ від 08.03.2024 №270, З Вашої відповіді 09.05.2024 зрозуміло, що на даний час такого погодження у вас нема. Ви наголосили, що на майданчику буде викладено або лист погодження даного технічного завдання, або погоджене технічне завдання. На даний час цього не виконано, Таким чином закупівля проводиться на підставі ТД ,яка не відповідає законодавству ,а саме п.10 постанови КМУ №733 від 27.09.2017 р. Повторно вимагаємо надати в ТД погоджене технічне завдання на створення МАСЦО з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту ОДА та територіальним органом ДСНС.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 07:22)
На момент розробки проектрно-кошторисної документації та проходження (позитивної) експертної оцінки 27.12.2023р. вимоги про погодження технічного завдання на створення МАСЦО з відповідним структурним підрозділом ОДА та територіальним органом ДСНС не вимагалось згідно чинного законодавства, а саме постанови КМУ №733 від 27.09.2017р. Данна вимога з'явилась лише після внесення змін №270 від 08.03.02024р. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи...". Також звертаємо увагу що дана вимого стосується розробки проєктроно-кошторисної (яка фактично вже розроблена та має позитивну експертну оцінку), а не процедури закупівлі.
14.05.2024, 14:36
Зауваження до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Просимо Вас надати лист погодження від розробника ТАСЦО, управління цивільного захисту ОВА, що обладнання МАСЦО, яке планується залучити має можливість інтегруватися в діюче сучасне ТАСЦО.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 07:28)
Дана вимога стосується етапу проєктування системи МАСЦО. Проект розроблено та пройдена позитивна експертна оцінка у 2023р. На даний момент діючої ТАСЦО не існує, і вона знаходиться на стадії проектування, всі необхідні запити відправлено тому теоретично погодження не може бути.
14.05.2024, 14:48
Зауваження до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Просимо Вас, надати підтвердження, що обладнання МАСЦО гарантовано забезпечує час доведення попереджувального звукового сигналу “Увага всім” у межах дії автоматизованої системи оповіщення до населення і не перевищує п’ять хвилин із моменту виникнення надзвичайної ситуації або отримання черговою службою команди від відповідного органу управління цивільного захисту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 07:40)
Виконання цієї вимоги повинен забезпечити виконавець у складі тендерної пропозиції у вигляді сертифікатів на систему, які відповідають постанові КМУ від 27.09.2017, а точніше - п.19. Там вказано про час увімкнення сигналу до 5 хвилин.
15.05.2024, 12:30
Вимога до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
В додатку 2 до тендерної документації, пункт 2.5 (довідка акт/ карта умов праці тощо , повинна містити інформацію щодо робочого місця ЕЛЕКТРОМОНТЕРА, ЕЛЕКТРОМОНТЕРА З РЕМОНТУ ТА МОНТАЖУ КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЙ, ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, ІНЖЕНЕРА).
Не зрозуміло за якими професіями та роботами потрібно надати довідку акт/карту умов праці, по одному із переліку чи за всіма. За класифікатором професій ЕЛЕКТРОМОНТЕРА та ІНЖЕНЕРА З ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ не існує. Шановний замовник, некоректна прописана тендерна документація, тим самим Ви збільшуєте свою можливість дискваліфікувати інших учасників.
Внесіть зміни в додаток 2 до тендерної документації.
А також, в додатку 3 до тендерної документації, під № 6 прописано так: копії сертифікатів відповідності вимогам технічних регламентів, а не один із перерахованих.
Внесіть зміни в додаток 3 до тендерної документації.
Не зрозуміло за якими професіями та роботами потрібно надати довідку акт/карту умов праці, по одному із переліку чи за всіма. За класифікатором професій ЕЛЕКТРОМОНТЕРА та ІНЖЕНЕРА З ОХОРОННО-ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ не існує. Шановний замовник, некоректна прописана тендерна документація, тим самим Ви збільшуєте свою можливість дискваліфікувати інших учасників.
Внесіть зміни в додаток 2 до тендерної документації.
А також, в додатку 3 до тендерної документації, під № 6 прописано так: копії сертифікатів відповідності вимогам технічних регламентів, а не один із перерахованих.
Внесіть зміни в додаток 3 до тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 08:04)
в додаток 2 внесені зміни
17.05.2024, 12:06
Вимога до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! В додатку 3 до ТД у формі пропозиції про залучення субпідрядника вимагається надання підтвердження досвіду субпідрядником виконання аналогічних робіт/послуг. Наразі така вимога відсутня в кваліфікаційних вимогах до безпосереднього учасника закупівлі. Відсутні роз'яснення, що саме вважається досвідом виконання аналогічних робіт/послуг, а саме за кодом ДК , або створення автоматизованої систем оповіщення, або ще щось. Вимагаємо додати в ТД та внести в кваліфікаційні вимоги до учасника щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менш ніж один. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно з конкретною назвою (повністю чи частково) або кодом ДК
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 08:06)
данна умова є вимогою замовника
17.05.2024, 13:45
Зміни до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Вимагаємо доповнити ТД вимогою , щодо надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір з надання послуг з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва)
1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір з надання послуг з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва)
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 08:06)
данна умова є вимогою замовника
17.05.2024, 14:14
Загальне питання до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Прошу надати відповідь ,як формувалася очікувана вартість. Враховуючи проведення тендеру в Андріївській сільській раді краматорського району UA-2023-11-10-002235-a , де кількість систем становила 5, а ціна була 1.85 млн грн. ? Як вбачається ,що обладнання в обох випадках одного виробника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 08:13)
очікувана вартість формувалась на підставі позитивної експертної оцінки затвердженої 27 грудня 2023 року
17.05.2024, 16:40
Вимога до ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! Вимагаємо доповнити ТД вимогою , щодо надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідки в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір з побудови, створенню та впровадженню автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 08:15)
всі вимоги замовника прописані в ТД
17.05.2024, 19:02
Дискримінаційна вимога ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику! В п. 11 додатка 3 до ТД учасник повинен надати «Підтвердження відповідності вимогам розділу ІІ наказу МВС від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкція щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, затверджена», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.04.2019 за № 418/33389».. Також просимо надати роз'яснення в який саме формі вимагається підтвердження ? На даний час відсутня методика перевірки на відповідність обладнання вимогам наказу МВС від 08.02.2019 № 93, тому акредитовані лабораторії не можуть провести сертифікацію по всім вимогам розділу ІІ наказу МВС від 08.02.2019 № 93 і надати такий сертифікат. Таким чином вимога є по суті дискримінаційною. Вимагаємо вилучити з ТД п.11 додатка 3 «Підтвердження відповідності вимогам розділу ІІ наказу МВС від 08.02.2019 № 93 «Про затвердження Інструкція щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення, затверджена», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.04.2019 за № 418/33389».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.05.2024, 08:16)
всі вимоги замовника прописані в ТД