Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.04.2024 09:48. Дата останніх змін - 30.04.2024 12:17

Інші завершальні роботи (Експлуатаційні послуги пов’язані з утриманням будинків і споруд (поточний ремонт стелі приміщення адміністративної будівлі Авангардівської селищної ради, за адресою: вул. Добрянського, 26, селище Авангард, Одеській р-н, Одеська область)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-30-001155-a  
ID f558f0d2dbf14e439ce6e22e81ace8fe  
Очікувана вартість закупівлі
10`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Авангардівська селищна рада Одеського району Одеської області  
Очікувана вартість закупівлі 10`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
30.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
30.04.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня