Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.04.2024 17:27. Дата останніх змін - 29.04.2024 17:30

Офісне устаткування та приладдя різне

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-010717-a  
ID 3b109bd6e2da43afaf0a836e0b59af05  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-26-013961-a  
Очікувана вартість закупівлі
3`250.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Кулика і Гудачека, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ  
Очікувана вартість закупівлі 3`250.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
29.04.24

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Джерело фінансування закупівлі-кошти державного бюджету за рахунок спеціального фонду.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
конверти С6 (114х162мм) з підказом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.04.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 штука
2)
конверти С5 (162х229мм) білий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.04.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 штука
3)
конверти С4 (229х324мм) з підказом
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26.04.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.04.2024 17:24
Версія документу від: 29.04.2024 17:24
ID: b7d77a97680f42d7bc57dc8acd494fa1
Повідомлення про закупівлю
звіт 3019-7.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.04.2024 17:25
Версія документу від: 29.04.2024 17:25
ID: e87dd21aae834123805bd1b858ef7819

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00703747  
Юридична адреса 33010, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Кулика і Гудачека, буд. 12  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`250.00
Гривня з ПДВ
Переможець
29.04.2024 17:27

Укладені договори

Номер договору
105
Дата підписання
26.04.2024
Дата початку дії
26.04.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
3`250.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
2`708.33 Гривня