Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.04.2024 16:41. Дата останніх змін - 03.06.2024 11:30

Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-010180-a  
ID c6f6476207c245249e23e3461f2b7218  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-29-012649-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
200`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 200`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
29.04.24
Період уточнень
до 10.05.24
Період оскаржень
до 10.05.24
Подання пропозицій
до 13.05.24
Кваліфікація переможця
з 24.05.24
Пропозиції розглянуті
з 27.05.24
Завершена
03.06.24
03.05.2024, 19:38. ID: UA-2024-04-29-010180-a.c1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ТД "ІФС"
Скарга на умови тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-010180-a, зокрема:
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров`я України, на право здійснення медичної практики;
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника.

Порядковий номер пункту скарги: 1
1. Вилучити із тендерної документації умову щодо яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров`я України, на право здійснення медичної практики;
Опис суті пункту скарги
В Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Додатку 2 до тендерної документації: «Інші документи від Учасника: 4. Копія відповідної ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.» Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару за Кодом за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах). Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару: Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах) код ДК 021:2015 09134200-9 «Дизельне паливо». Варто звернути увагу, що національного стандарту для відповідного предмета закупівлі Дизельного палива, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку наявності ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики. Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право здійснення медичної практики - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині наявності у суб’єктів господарювання, які здійснюють постачання палива, обов’язкової наявності ліцензії, виданої Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики. Скаржник не здійснення надання послуг з медичної практики, а отже не може надати Ліцензію на право здійснення медичної практики. При цьому, Скаржник має ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
1.1. В п. 4 Розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров’я України, на право здійснення медичної практики.:
Класифікація порушення
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-010180-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати ліцензію, видану Учаснику Міністерством охорони здоров`я України, на право здійснення медичної практики;
Доказ Ліцензія Скаржника на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі
Ліцензія Скаржника на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі
Порядковий номер пункту скарги: 2
2. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника.
Опис суті пункту скарги
1.2. В пункті 1.1.. Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника: «В підтвердження наявності мережі АЗС, яка надає можливість здійснювати заправку транспорту підпорядкованих підрозділів Загону, учасник надає довідку в довільній формі про наявність мережі автозаправних станцій, в тому числі, що розташовані на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, з обов’язковим зазначенням адреси розташування станцій. У випадку, якщо учасник планує постачання палива через АЗС, які не є його власністю, учасник надає документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.» В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів. Скаржник не має партнерських відносин з власниками АЗС на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, що знаходяться за наступними адресами: Адреси розташування підпорядкованих підрозділів Загону м Чернігів, вул. Захисників України,4 м Чернігів, вул. Жабинського, 21 м Чернігів, вул. Шевченка, 3 м Чернігів, вул. Підводника Кітицина, 19 смт Городня, вул. 1 Травня, 9 смт Козелець, вул. Соборності, 88А смт Ріпки, вул. Попудренка, 7 смт Михайло-Коцюбинське, вул. Миру, 23 смт Седнів, вул. Якова Лизогуба, 1 смт Олишівка, вул. Шкільна, 5 м Остер, вул. Низова, 3А , а отже умова щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, є дискримінаційна та обмежувальна. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта та Авіас з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження (на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, що знаходяться за наступними адресами:), за наступними адресами: Адреси розташування підпорядкованих підрозділів Загону Адреси розташування АЗС м Чернігів, вул. Захисників України,4 м. Чернігів, вул. 77 Гвардійської дивізії, 1, -2,9 км до Замовника АЗС «БРСМ -НАФТА» м Чернігів, вул. Жабинського, 21 м. Чернігів вул. Мазепи, 55Д, -2,5 км до Замовника АЗС «БРСМ -НАФТА» м Чернігів, вул. Шевченка, 3 м. Чернігів вул. Кільцева, 8, Чернігів -2,9 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА» м Чернігів, вул. Підводника Кітицина, 19 м. Чернігів вул. Глібова, 98, -2,8 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА» смт Городня, вул. 1 Травня, 9 с.Хрипівка вул.1-го Травня, 2а – 3км до Замовника АЗС «ANP» смт Козелець, вул. Соборності, 88А Чернігівська область с.Гарбузин вул.Київська, 53 – 5 км до Замовника АЗС «ANP» смт Ріпки, вул. Попудренка, 7 Чернігівська область смт. Ріпки вул. Шевченка, 185а -1,6 км до Замовника АЗС «АВІАС» смт Михайло-Коцюбинське, вул. Миру, 23 Чернігівська область траса Київ-Чернігів-Нові Яриловичі 148км, Чернігівська область-9,3 КМ ДО Замовника АЗС «УКРНАФТА» смт Седнів, вул. Якова Лизогуба, 1 Чернігівська область Новоселівка вул. Шевченка, 21А, -17,7 км до Замовника АЗС «УКРНАФТА» смт Олишівка, вул. Шкільна, 5 Е95, Чернігівська область, Ягідне -19,2 км до Замовника - АЗС «УКРНАФТА» м Остер, вул. Низова, 3А Чернігівська область м. Остер вул. Незалежності, 142 – 4,4 км до Замовника АЗС «ANP» Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС Укрнафта та АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. Але, при цьому такий договір не передбачає ознаки договору користування. Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Також варто зазначити, що Партнер Скаржника не Власник АЗС, а компанія емітент талонів. Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо надання документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, оскільки такою вимога нівелює можливість взяти участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів. Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Укрнафта та АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих Партнером, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.2. В пункті 1.1.. Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника: «В підтвердження наявності мережі АЗС, яка надає можливість здійснювати заправку транспорту підпорядкованих підрозділів Загону, учасник надає довідку в довільній формі про наявність мережі автозаправних станцій, в тому числі, що розташовані на відстані не більше 20 км від місця розташування підпорядкованих підрозділів Загону, з обов’язковим зазначенням адреси розташування станцій. У випадку, якщо учасник планує постачання палива через АЗС, які не є його власністю, учасник надає документальне підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників.»
Класифікація порушення
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників. Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - 1 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернігівській області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Код за ЄЗС ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти Дизельне паливо (в пластикових картках, скретч-картках або талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-29-010180-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації умову щодо надання документального підтвердження права користування автозаправними станціями інших власників, у випадку, якщо АЗС не знаходяться у власності учасника.
Доказ Партнерський договір
Партнерський договір
Доказ Зразки талонів
Зразки талонів
Доказ Партнерський договір
Партнерський договір
Доказ Зразки талонів
Зразки талонів
Дата розгляду скарги15.05.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиЗамовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Розгляд зупинено
24.05.2024 10:56