Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.04.2024 16:17. Дата останніх змін - 12.06.2024 13:29

послуги з нанесення розмітки фарбою, послуги з нанесення розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику, послуги з улаштування горизонтальної дорожньої розмітки дорожніми розмічальними вставками (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-009669-a  
ID 6973fa0c97964490ac4dad1455f264ac  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`285`401.24 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`285`401.24 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
29.04.24
Період уточнень
до 10.05.24
Період оскаржень
до 10.05.24
Подання пропозицій
до 13.05.24
Аукціон
13.05.24
Кваліфікація переможця
з 13.05.24
Пропозиції розглянуті
з 28.05.24
Завершена
12.06.24
02.05.2024, 09:23
Уточнення тех частини
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, просимо надати уточнення стосовно того чи передбачено застосування сколсери для розмітки фарбою та пластиком.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.05.2024, 10:14)
Доброго дня! Склокульки не застосовуються. Сколсери теж...
02.05.2024, 09:27
Додаток 1
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Звертаємо Вашу увагу на невідповідність у тендерній документації. Так, предметом закупівлі є закупівля послуг з нанесення розмітки, однак у Додатку 1 зазначено "Заявка-пропозиція на закупіівлю товару". Крім того, у самому тексті форми завки міститься пункт "Строк поставки товару". Виправте невідповідності
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 12:58)
Внесено зміни до тендерної документації.
02.05.2024, 09:28
Загальне питання
Загальне запитання щодо оголошення
Добрицй день, посимо надати роз'яснення стосовно того чи потрібно учасникам при подачі своєї пропозиції подавати кошторис чи достатньо буде тільки зачвки-пропозиції (Додаток 1) ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 12:59)
Подача кошторисного розрахунку необхідна. Внесено зміни до тендерної документації.
02.05.2024, 09:31
Загальне питання
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, підкажіть, будь ласка, чи потрібно переможцю надавати кошторис? Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 12:59)
Подача кошторисного розрахунку для переможця необхідна. Внесено зміни до тендерної документації.
02.05.2024, 09:49
Проект договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на наступні неточності, виявлені нами при вивченні тендерної документації: додаток 3 до тендерної документації містить три таблиці з переліком та обсягами послуг з нанесення розмітки, а саме таблицю 3.1. -розмітка фарбою, таблицю 3.2 - розмітка пластиком, таблицю 3.3 - улаштування розмітки розмічальними вставками. Однак, якщо взяти проект договору, то він містить лише обсяги розмітки фарбою та обсяги розмітки пластиком, обсягів розмітки ВРД не передбачено. Виправте невідповідності. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 13:00)
Внесено зміни до тендерної документації.
02.05.2024, 10:11
Проект договору
Загальне запитання щодо оголошення
доброго дня, шановний Замовник. Пункт 2.2 проекту договору містить положення про те, що виконавець повинен приступити до надання послуг з нанесення розмітки з наступного дня після укладання договору. Усталена практика надання послуг з нанесення розмітки склалася так, що договорами про надання послуг з нанесення розмітки передбачають, що виконавець приступає до надання послуг з нанесення розмітки на підставі отриманої заяки від замовника. Така заявка містить конкретну вказівку об’єкту, об’єми та типи ліній, які необхідно нанести в першу чергу. Нанесення розмітки на підставі заявки також дає можливість чітко зафіксувати день, з якого починається відлік строку виконання зобов’язань. Запропонований Замовником у проекті договору варіант є не зовсім раціональним, оскільки з його формулювання незрозумілий алгоритм дії виконавця: яку розмітку наносити першою – пластиком чи фарбою, в яких об’ємах, де саме мають бути вставки розмічувальні, тощо. Таким чином, підписання договору у тому варіанті, що пропонується замовником , у подальшому може призвести до непорозумінь між сторонами та сповільнити строки нанесення розмітки, передбачені договором. Тому, пропонуємо замовнику внести зміни до проекту договору та передбачити виконання робіт з нанесення розмітки на підставі заявок замовника. Дякуємо.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 13:01)
Внесено зміни до тендерної документації.
02.05.2024, 10:57
ст 16
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, відповідно до додатку 2 серед працівників робочих професій обов’язкова наявність не менше 3-х машиністів маркірувальних машин та не менше 2-х дорожніх робітників. Така вимога є дискримінаційною та суперечить закону з наступних причин: тендерна документація не містить вимоги щодо кількості маркірувальних машин, якими буде наноситись розмітка, таким чином у замовника відсутні об’єктивні причини вимагати наявність в учасника не менше 3-х машиністів маркірувальної машини. Крім того, дорожні робітники, залежно вій їх розряду також виконують роботи з нанесення дорожньої розмітки. Таким чином замовник вимагає наявність 5 осіб здатних наносити розмітку, при цьому не надає обгрунтування щодо необхідності саме такої кількості персоналу. Частиною четвертою ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують положення статті 5 та частини 4 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. З цими твердженнями погоджується і АМКУ. Пропонуємо замовнику ознайомитись з Рішенням № 14091-р/пк-пз від 21.007.2020р. Враховуючи усе вище вказане, вимагаємо внести до тендерної документації зміни та прибрати незаконну вимогу про наявність певної кількості працівників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 13:01)
Внесено зміни до тендерної документації.
02.05.2024, 18:58
Проект договору
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Просимо надати роз’яснення щодо п.14.3 проекту договору. Вказаний пункт стосується порядку дій у випадку виявлення недоліків та дефектів нанесеної виконавцем розмітки. Так, відповідно до п.14.3 Договору у разі виявлення дефектів чи невідповідностей замовник створює комісію , яка складає акт виявлених недоліків та дефектів. Разом з тим, вказаний пункт містить наступне положення: «У разі потреби щодо зміни організації дорожнього руху, роботи з демаркування існуючої дорожньої розмітки проводяться Виконавцем за його рахунок». Із вказаного формулювання не зрозуміло чого саме стосується положення про демаркування. Логічно було б припустити, що оскільки положення про демаркування міститься у п.14.3., то демаркування стосується виключно розмітки, яку виконавець наніс з дефектами або недоліками. Однак, з того формулювання, яке наведене замовником, цього чітко не видно. Більше того, виходить, що у випадку прийняття рішення компетентними органами про зміну схеми організації руху, виконавець зобов’язаний власним коштом демаркувати існуючу розмітку, хоч його вини у цьому не має. При цьому обсяги такого демаркування можуть бути значними, а це додаткові витрати, не передбачені договірною ціною. Таке положення ставить виконавця у заздалегідь невигідне становище, оскільки демаркування (ручне чи тим більше машинне) потребує залучення додаткових ресурсів, а, отже і витрат. Слід також зазначити, що демаркування не входить в перелік видів послуг, перелічених в таблицях 3.1, 3.2 та 3.3. додатку 3.
Враховуючи все вище зазначене, просимо замовника внести зміни до проекту договору та, або прибрати з п. 14.3. договору положення про демаркування, або ж викласти його у коректній редакції. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 13:05)
Наведений пункт зазначено у зв'язку з можливістю нанесення Виконавцем розмітки не у відповідності до наданої Замовником Схеми ОДР або не у відповідності до передбаченого Замовником обсягу робіт.
04.05.2024, 22:25
Строк виконання послуг
Загальне запитання щодо оголошення
Вітаю. Замовником було внесено зміни до тендерної документації. Відповідно до п. 3.4. тендерної документації, а також відповідно до заявки-пропозиції та п.2.2 проекту договору строк надання послуг - з дати укладання договору протягом 1 дня з моменту заявки. У той же час відповідно до п. 6 розділу 3 додатка 2 учасник має надати лист-гарантію, яким зобов'язується надати послуги протягом 72 годин з моменту направлення заявки. Виправте невідності
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.05.2024, 12:37)
Внесено зміни до тендерної документації
08.05.2024, 09:25
Кошторис
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник, добрий день. Пункти 9 та 10 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації містять вимогу про те, що учасник та переможець повинні надати кошторисний розрахунок вартості послуг у форматі imd|/ibd. Просимо пояснити чи потрібно до файлу imd|/ibd додавати також роздруковані та відскановані файли договірної ціни, зведеного кошторису, поянювальної записки тощо, оскільки пункти 9 та 10 у запропонованій Замовником редакції можна трактувати по-різному. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 08.05.2024, 09:43)
Доброго дня! Так, необхідно!