Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.04.2024 07:45. Дата останніх змін - 01.05.2024 12:37

Жалюзі вертикальні, класифікація за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю - Інформація щодо скасування процедури

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-29-000051-a  
ID eae785b4ba8044148c070bc89a141924  
Очікувана вартість закупівлі
8`736.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради " Обухівська стоматологічна поліклініка"  
Очікувана вартість закупівлі 8`736.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
29.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Торги відмінено
01.05.24
Дата оприлюднення інформації про відміну01.05.2024, 12:16
Причини скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Пояснення причин: При оприлюдненні закупівлі без використання електронної системи закупівлі: Жалюзі вертикальні, класифікація за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-29-000051-a, та ідентифікатор плану:
UA-P-2024-04-29-000058-a, що була оголошена 29.04.2024 року, було допущено помилку котру неможливо виправити через принцип роботи електронного майданчику закупівель та обмежені функціональні можливості його роботи, а саме в полі Учасник було зазначено суму закупівлі 8`736.00 гривня з ПДВ, замість 8`736.00 гривень без ПДВ.
Отже, так як абзацом 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок) затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, яким визначено, що якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Також разом з цим абзацом другим пункту 6 Порядку визначено, що у разі потреби замовник/ ЦЗО/ учасник/ постачальник/ орган оскарження / органи державного фінансового контролю здійснюють свої дії повторно відповідно до вимог та в межах строків, установлених Законом то відповідні дії щодо оприлюднення даного звіту про договір закупівлі, укладеного без використання електронної системи закупівель необхідно здійснити повторно. Тож за результатами даного питання -

ВИРІШИВ:

1. Дану закупівлі без використання електронної системи закупівлі: Жалюзі вертикальні, класифікація за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-29-000051-a, та ідентифікатор плану: UA-P-2024-04-29-000058-a, оголошену 29.04.2024 року відмінити та оголосити повторно із виправленням помилок.
2. Необхідні зміни внести враховуючи підпункт 14 Особливостей до річного плану закупівель.
Виконано
Дата відміни закупівлі01.05.2024, 12:16