Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.04.2024 20:25. Дата останніх змін - 28.05.2024 16:10

Монокуляри нічного бачення PVS-14 виробництва компанії N-Vision Optics (США) (або еквівалент) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-011571-a  
ID 97687afe9aa54f0c85c7399702896023  
Загальна очікувана вартість закупівлі
10`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Чернігівської обласної державної адміністрації  
Загальна очікувана вартість закупівлі 10`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.04.24
Період уточнень
до 11.05.24
Період оскаржень
до 11.05.24
Подання пропозицій
до 14.05.24
Аукціон
15.05.24
Кваліфікація переможця
з 15.05.24
Пропозиції розглянуті
з 27.05.24
29.04.2024, 10:58
security
Загальне запитання щодо оголошення
Dear Buyer,

You have terms in your contract which state: "We will pay if we want. If we will not pay, we have no responsibility". Do you think any mentally healthy seller will accept that? Do you understand that no matter of contract you will get the goods only when you show your money deposited for this procurement?

The words: "та при наявності виділених асигнувань, а саме: отримання Замовником бюджетних призначень згідно Бюджетного кодексу України. До моменту виділення асигнувань з бюджету Замовник не несе відповідальності за відсутність наявності коштів." must be excluded. You MUST have a budget allocation BEFORE you even announce the tender as it is a budget commitment for your side. Finish this voluntarism finally. Is it not enough support for Ukraine provided worldwide?

Sincerely,
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 01.05.2024, 10:06)
Повідомляємо, шо додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору) відповідає вимогам законодавства України.
30.04.2024, 11:58
Сертифікат кінцевого споживача
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник.
1, Предмет закупівлі: Монокуляри нічного бачення PVS-14 виробництва компанії N-Vision Optics (США) (або еквівалент) ДК 021:2015 код 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади є товаром військового призначення. Тому просимо Вас внести в розділ 6. «Права та обов'язки сторін» Договору на закупівлю/поставку товару наступний пункт:
- Замовник зобов'язаний: надати оригінал сертифікату кінцевого споживача, у підтвердженні того, що кінцевим отримувачем товару відповідно до сертифіката кінцевого споживача визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України ті інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України.
2. Згідно Додатку2 до Тендерної документації у розділі «Технічна специфікація» зазначено:
- Монокуляр нічного бачення PVS-14 виробництва компанії N-Vision Optics (США);
- тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen3+.
Згідно з правилами експортного контролю Державного Департаменту США експорт товарів військового призначення, а саме: приладів нічного бачення, у країни, які не є членами НАТО ( у тому числі Україна) дозволено з максимальними характеристиками Gen3 FOM1600.
Згідно з правилами експортного контролю Європейських країн експорт товарів військового (подвійного) призначення, а саме: приладів нічного бачення або ЕОП-ів (електронно-оптичних перетворювачів), у країни, які не є членами НАТО ( у тому числі Україна) дозволено з максимальними характеристиками Gen2+ FOM2000.
Просимо Вас розглянути можливість закупівлі еквіваленту - монокулярів нічного бачення від українського виробника з ЕОП-ами FOTONIS 4G FOM2000, роздільна здатність 64 штр/мм, які не поступаються по своїм тактико-технічним характеристикам приладам Gen3 FOM1600.
Видалити з Додатку2 до Тендерної документації пункти:
Також Учасник обов’язково має надати:
- довідку у довільній формі з інформацією про наявність у виробника та учасника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО;
- сумісність аксесуарів та комплектуючих - з усіма приладами NATO standart AN/PVS-14;
- відповідність приладу вимогам військових стандартів - MIL-PRF-A3256342, MIL-PRF-49324, MIL-PRF-4942B.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 22:26)
Інформуємо:
щодо п.1. Замовником буде внесено зміни до дадатку 3 тендерної документації (проєкт Договору) стосовно наданя оригіналу сертифікату кінцевого споживача.
щодо п. 2. Враховуючи, що запропоновані пропозиції призведуть до погіршення технічних характеристик предмету закупівлі, зміни до додатку 2 тендерної закупівлі вноситися не будуть.
01.05.2024, 11:18
your answer
Загальне запитання щодо оголошення
No, it is tricky and seems either fraudulent or set for corruption. We cannot involve reputable factories in such doubtful business.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 21:56)
Повідомляємо, шо додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору) відповідає вимогам законодавства України.
02.05.2024, 15:15
Технічні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації, а саме замість " - довідка у довільній формі з інформацією про наявність у виробника та учасника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО. " викласти в редакції " - довідка у довільній формі з інформацією про наявність у виробника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО. ", так як немає сенсу учаснику мати код NCAGE, так як це стосується виробника. Дякуємо
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 07.05.2024, 21:00)
Наявність у учасника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО підтверджує той факт, що учасник є постачальником товарів військового призначення. Оскільки замовником здійснюється закупівля товару військового призначення, в пропозиції щодо внесення змін до додатку 2 тендерної документації відмовлено.
06.05.2024, 12:47
Технічна специфікація
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник.
Згідно Додатку2 до Тендерної документації у розділі «Технічна специфікація» зазначено:
- тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen3+.
Згідно з правилами експортного контролю Державного Департаменту США експорт товарів військового призначення, а саме: приладів нічного бачення, у країни, які не є членами НАТО ( у тому числі Україна) дозволено з максимальними характеристиками Gen3 FOM1600, постачання приладів з ЄОП-ами Gen3+ не можливе.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити:
- тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen3 FOM1600.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.05.2024, 19:36)
Інформуємо, що закупівля товару здійснюється на замовлення та за технічними характеристиками, визначеними військовою частиною. Крім того, представники військової частини підтверджують те, що Збройні Сили України протягом останнього часу закуповували монокуляри за технічними характеристиками, зазначеними у тендерній документації замовника.
Враховуючи вищезазначене в пропозиції щодо внесення змін до додатку 2 тендерної документації відмовлено.
06.05.2024, 16:17
Невідповідність технічних характеристик та дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня Шановний замовник!
В Тендерній документації на закупівлю «Монокуляри нічного бачення PVS-14 виробництва компанії N-Vision Optics (США) (або еквівалент)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-011571-a є невідповідності, а саме
1. Вага – 320г
2. Оптичні характеристики об’єктиву 27.03 мм (+/- 0,50 мм); F/1.23
3. Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen 3+
4. Довідка у довільній формі з інформацією про наявність у виробника та учасника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО.
5. Еквівалентна фокусна відстань окуляра –27,03мм;
6. Діаметр вихідного об’єктиву - 14 мм при відстані від ока 25 мм (на осі);
7. Сумісність аксесуарів та комплектуючих - з усіма приладами NATO standart AN/PVS-14;
8. Відповідність приладу вимогам військових стандартів - MIL-PRF-A3256342, MIL-PRF-49324, MIL-PRF-4942B;


На офіційному сайті виробника N-Vision Optics (США) та в специфікації PVS-14 вказані наступні характеристики:
Посилання на офіційний сайт виробника
https://nvisionoptics.com/product/pvs-14whu/

Посилання на специфікацію PVS-14
https://nvisionoptics.com/wp-content/uploads/woocommerce_uploads/2021/01/PVS-14-Night-Vision-MonocularUS.pdf


1. Вага – 350г
2. оптичні характеристики об’єктиву 26мм/ F1.2
3. Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) Generation 3 Auto-Gated Image Intensifier (Gen 3)
4. На офіційному сайті виробника відсутні будь-які згадки про наявності коду NCAG ((NATO Commercial and Government Entity).
5. Еквівалентна фокусна відстань окуляра –25мм;
6. Діаметр вихідного об’єктиву – інформація на сайті виробника відсутня;
7. Сумісність аксесуарів та комплектуючих - інформація на сайті виробника відсутня;
8. Відповідність приладу вимогам військових стандартів - інформація на сайті виробника відсутня;

Так як Україна не є членом НАТО, вітчизняні виробники не мають коду NCAGE ((NATO Commercial and Government Entity), виробництво приладів нічного бачення в Україні не потребує обов’язкової сертифікації, та виготовлюються відповідно до Технічних умов (ТУ). Тому вважаємо це дискримінаційною вимогою, яка унеможливлює надання еквіваленту вітчизняного виробника!

Згідно з цього вважаємо що тендерна документація була створена з порушенням вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» а саме не дотримання усіх принципів публічних закупівель:

1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Просимо внести наступні зміни:
1. Вага – не більше 350г;
2. Оптичні характеристики об’єктиву не менше 26мм/ F1.2;
3. Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) Gen 3
4. Прибрати з переліку документів Довідку про наявність у виробника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО;
5. Еквівалентна фокусна відстань окуляра – 25мм;
6. Діаметр вихідного об’єктиву - виключити з переліку технічних вимог;
7. Сумісність аксесуарів та комплектуючих - виключити з переліку технічних вимог;
8. Відповідність приладу вимогам військових стандартів - виключити з переліку технічних вимог.




Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.05.2024, 19:39)
Інформуємо, що закупівля товару здійснюється на замовлення та за технічними характеристиками, визначеними військовою частиною. Крім того, представники військової частини підтверджують те, що Збройні Сили України протягом останнього часу закуповували монокуляри за технічними характеристиками, зазначеними у тендерній документації замовника.
Враховуючи вищезазначене в пропозиції щодо внесення змін до додатку 2 тендерної документації відмовлено.
10.05.2024, 17:19
Порушеня Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до частини1 та 4 статті 5 та частини 11 статті 26
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня Шановний замовник!
В Тендерній документації на закупівлю «Монокуляри нічного бачення PVS-14 виробництва компанії N-Vision Optics (США) (або еквівалент)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-011571-a вказані технічні характеристики підтвердження яких відсутнє на офіційному сайті виробника та паспорті приладу!

Характеристики які не підтверджені на сайті виробника та паспорті:
1. Вага – 320г
2. Оптичні характеристики об’єктиву 27.03 мм (+/- 0,50 мм); F/1.23
3. Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen 3+
4. інформація про наявність у виробника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО.
5. Еквівалентна фокусна відстань окуляра –27,03мм;
6. Діаметр вихідного об’єктиву - 14 мм при відстані від ока 25 мм (на осі);
7. Сумісність аксесуарів та комплектуючих - з усіма приладами NATO standart AN/PVS-14;
8. Відповідність приладу вимогам військових стандартів - MIL-PRF-A3256342, MIL-PRF-49324, MIL-PRF-4942B;

На офіційному сайті виробника N-Vision Optics (США) та в специфікації PVS-14 вказані наступні характеристики:
Посилання на офіційний сайт виробника
https://nvisionoptics.com/product/pvs-14whu/

Посилання на специфікацію PVS-14
https://nvisionoptics.com/wp-content/uploads/woocommerce_uploads/2021/01/PVS-14-Night-Vision-MonocularUS.pdf

1. Вага – 350г
2. оптичні характеристики об’єктиву 26мм/ F1.2
3. Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) Generation 3 Auto-Gated Image Intensifier (Gen 3)
4. На офіційному сайті виробника відсутні будь-які згадки про наявності коду NCAG ((NATO Commercial and Government Entity).
5. Еквівалентна фокусна відстань окуляра –25мм;
6. Діаметр вихідного об’єктиву – інформація на сайті виробника відсутня;
7. Сумісність аксесуарів та комплектуючих - інформація на сайті виробника відсутня;
8. Відповідність приладу вимогам військових стандартів - інформація на сайті виробника відсутня;




Згідно з вище викладеного, вважаємо що Замовником було встановлено дискримінаційні вимоги, що є прямим порушенням Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме:
Частини 1.
Частини 4.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Обгрунтування код NCAGE
NCAGE – це п'ятизначний буквено-цифровий код - так званий бізнес та державний код суб'єкта НАТО. Отримання коду є обов'язковою умовою для всіх компаній, які претендують на грантову підтримку від Сполучених Штатів Америки чи співпрацюванням з урядом США.
США застосовує цей код в оборонних підприємствах та у всій урядовій системі. Присвоєння NCAGE коду для української компанії - лише за умови постачання продукції/послуги для американського уряду.

У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Наявність у виробника та учасника коду NCAGE (NATO Commercial and Government Entity) в системі кодифікації НАТО не передбаченно чинним законодавством України.


Вимога про наявність коду NCAGE порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і є дискримінаційною вимогою. Згідно часті 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не має право встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вище викладеного просимо
1) Виключити не підтверджені данні з технічних характеристик.

1. Вага – 320г
2. Оптичні характеристики об’єктиву 27.03 мм (+/- 0,50 мм); F/1.23
3. Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen 3+
4. Еквівалентна фокусна відстань окуляра –27,03мм;
5. Діаметр вихідного об’єктиву - 14 мм при відстані від ока 25 мм (на осі);
6. Сумісність аксесуарів та комплектуючих - з усіма приладами NATO standart AN/PVS-14;
7. Відповідність приладу вимогам військових стандартів - MIL-PRF-A3256342, MIL-PRF-49324, MIL-PRF-4942B;

2) Виключити з додатку 2 до тендерної документації про наявність у виробника коду NCAGE.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2024, 21:28)
Інформуємо, що закупівля товару здійснюється на замовлення та за технічними характеристиками, визначеними військовою частиною. Крім того, представники військової частини підтверджують те, що Збройні Сили України протягом останнього часу закуповували монокуляри за технічними характеристиками, зазначеними у тендерній документації замовника.
Враховуючи вищезазначене в пропозиції щодо внесення змін до додатку 2 тендерної документації відмовлено.
10.05.2024, 22:12
дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, у додатку 2 до тендерної документації, оголошення №UA-2024-04-26-011571-a було виявлено дискримінаційну вимогу, а саме:

Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen 3+

що є порушенням Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме частину 4 "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників."



Згідно з інформаціїї з відкритих джерел, та відповідних паспортів найвідоміших виробників, ЕОП поділяються на 3 поколіня:


Перше покоління
Основа технології — фотопомножувачі, поставлені між фотокатодом і окуляром, що дозволяло домогтися багаторазового посилення видимого ІЧ світла з перекладом останнього в видимий діапазон. ЕОП першого покоління застосовувалися під час війни у В'єтнамі американськими військовими[1].

Друге покоління
Застосована мікроканальна технологія, що дозволило позбутися від паразитного засвічення. Яскрава точка на зображенні залишалася точкою і не засвічувала сусідні канали.

Третє покоління
Застосовані фотокатоди на арсеніді галію, що дозволило ще більше збільшити коефіцієнт посилення світла і зменшити габарити приладів.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D1%87

Поколіня 3+ це є виключно маркетинговим кроком постачальників, які не мають підтверджень в паспортах самого Електрого-оптичного перетворювача. Найбільші відомі виробники вказують "Gen 2 IIT" та "Gen 3 IIT".

Прошу внести відповідні зміни та встановити наступне:

Тип ЕОП (електронно-оптичний перетворювач) - Gen 3.

У разі відсутності реагування замовника на дане звернення будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та залучати громадський та журналістський контроль.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.05.2024, 21:23)
Інформуємо, що закупівля товару здійснюється на замовлення та за технічними характеристиками, визначеними військовою частиною. Крім того, представники військової частини підтверджують те, що Збройні Сили України протягом останнього часу закуповували монокуляри за технічними характеристиками, зазначеними у тендерній документації замовника.
Враховуючи вищезазначене в пропозиції щодо внесення змін до додатку 2 тендерної документації відмовлено.