Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.04.2024 11:31. Дата останніх змін - 07.06.2024 15:30

«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-004126-a  
ID 0af30cd154994c1fac4e8e775448b46f  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-26-004963-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
52`330`598.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 40 Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 52`330`598.60 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 200`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
26.04.24
Період уточнень
до 08.05.24
Період оскаржень
до 08.05.24
Подання пропозицій
до 11.05.24
Аукціон
13.05.24
Кваліфікація переможця
з 13.05.24
Пропозиції розглянуті
з 21.05.24
Завершена
07.06.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. «Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 52`330`598.60 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 261`652.99 Гривня  
Електронна банківська гарантія 200`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 13.05.2024 15:21 - 13.05.2024 15:56  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 90 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 65%  
Період 45 календарні дні  
Подія Інша подія  
Опис Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 5%  
Період 45 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Класифікація за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, вул. Захисників України, 38а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Тендерна документація
1.3.1. Пояснювальна записка ЗДО Нова Ушиця Додаток до ТЗ.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: adc7d53fe0ea466cac0e3a19264ef2fb
Тендерна документація
1.3.2. Експертний звіт ЗДО Нова Ушиця Додаток до ТЗ.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: be3319f18f3342dc91630b1396b92c71
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД ТП.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 5f34b7967a9a497984482ef7101737a1
Проект договору
Додаток 2 до ТД Проект Договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 8f366476a9cc4c3cab54488974d438d8
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 до ТД ТЗ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 2a3959c3d3dd44d0893158a93981704c
Тендерна документація
Додаток 3-а до ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 2cff4ebb2b4f4cbbb91cb949be3de099
Тендерна документація
Додаток 4 до ТД субпідрядники.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: da9ad8a2b75848e9a692970ee22239ef
Тендерна документація
Додаток 5 до ТД МТБ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 9167496cc1154e49a69a2073d6b8ae35
Тендерна документація
Додаток 6 до ТД працівники.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 7d678ed0c6da4b22a3db8d0f1e9a4167
Тендерна документація
Додаток 7 до ТД аналогічні договори.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 043e12c9099b456aabcf589e43a0d779
Тендерна документація
Додаток 8 до ТД .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 1a3ec558945f494d900d8cd24f919f6f
Тендерна документація
Додаток 9 до ТД.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: d43e8054288245ada3278a239f06c152
Тендерна документація
ТД НОВА ПОГОДЖЕНА KM04A_02 ТД роботи ЗДО Нова Ушиця (3) (2).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 11:31
Версія документу від: 26.04.2024 11:31
ID: 4e0f6206bc544e7b80cbc7f7e1d4caff
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.04.2024 13:30
Версія документу від: 26.04.2024 13:30
ID: b12820447a4640f28fb08ab773376a7c
Нетипізований документ
audit_0af30cd154994c1fac4e8e775448b46f_0513908cbbc2741c8453f8be8cf83d92.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.05.2024 15:56
Версія документу від: 13.05.2024 15:56
ID: da4e0c9ef2ac4bd3944fc4379de2c013

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту «Капітальний ремонт будівель закладу дош
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн, (двісті тисяч гривень 00 коп.) якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Реквізити Замовника: Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради, 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, ВУЛИЦЯ Захисників України, будинок 40, код ЄДРПОУ 40215304; категорія замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону), р/р UA248201720355149030000093466 в Державній казначейській службі України, м. Київ. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024
Забезпечення виконання договору
Критерій відноситься до лоту «Капітальний ремонт будівель закладу дош
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2,5 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA248201720355149030000093466 в Державній казначейській службі України, м. Київ) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.04.2024

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 08.05.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 26.04.2024 11:31  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.05.2024 20:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40215304  
Юридична адреса 32600, Україна, Хмельницька область, Нова Ушиця, вул. Захисників України 40  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 13.05.2024 15:56
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
ID: 193b7fd55260448fa0df96a0fc9387ac
39`629`614.99
Гривня з ПДВ
2
ТОВ "АРТЕМЗБУД"
ID: 02956d7227f04f27ad2092aa4246b925
44`733`779.06
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "ЖК - Гарант"
ID: 7d5cf30d8c1a4a39b730ea3e66ae6e0c
41`499`999.99
Гривня з ПДВ
4
48`059`354.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
39`629`614.99
Гривня з ПДВ
Переможець
21.05.2024 15:55
2
41`499`999.99
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
44`733`779.06
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
48`059`354.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ
Код ЄДРПОУ: 38800331
39`629`614.99
Гривня з ПДВ
21.05.2024
15:55

Укладені договори

«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Номер договору
260
Дата підписання
05.06.2024
Дата початку дії
05.06.2024
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
39`629`614.99 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
33`024`679.16 Гривня