Процедура закупівлі оголошена 24.04.2024 21:48. Дата останніх змін - 20.05.2024 15:23
(Код за ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Дністровському районі Чернівецької області» -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-24-015709-a | |
ID | 31431fff0c45450abfe10dba43be7b79 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
136`520`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА РОЗВИТКУ БУКОВИНИ" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 136`520`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 4`095`600.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
24.04.24
Період уточнень
до 29.04.24
Період оскаржень
до 29.04.24
Подання пропозицій
до 02.05.24
Кваліфікація переможця
з 02.05.24
Пропозиції розглянуті
з 02.05.24
Завершена
20.05.24
26.04.2024, 12:45
щодо кваліфікації
Загальне запитання щодо оголошення
1. Шановний Замовник!
У тендерній документації Вами зазначена вимога документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічного(их) договору(ів) з експлуатаційного утримання на дорогах загального користування місцевого або державного значення, завершений з підтвердженням факту виконання робіт (послуг). Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування за 2023-2024 роки.».
Проте ця вимога штучно звужує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель. Так, згідно Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених Наказом №13-ОД від 16.02.2024р. № ДА автомобільних доріг України (Укравтодор) (далі – Рекомендації), При закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, та розширити період виконання до 4 років.
Також, щодо визначених видів основних робіт/послуг та об’ємів, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції, визначені зокрема, Ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 100 мм, до 30 мм, до 60 мм. Технологія ліквідації зазначеним методом однакова для різної глибини вибоїни, не зрозуміло навіщо така конкретизація. Рекомендації містять чіткий перелік видів основних робіт, яким Замовник має керуватись при визначенні даного кваліфікаційного критерію. Просимо внести зміни та видалити вимоги щодо глибини вибоїн.
У тендерній документації Вами зазначена вимога документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, зокрема «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічного(их) договору(ів) з експлуатаційного утримання на дорогах загального користування місцевого або державного значення, завершений з підтвердженням факту виконання робіт (послуг). Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування за 2023-2024 роки.».
Проте ця вимога штучно звужує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель. Так, згідно Рекомендацій щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджених Наказом №13-ОД від 16.02.2024р. № ДА автомобільних доріг України (Укравтодор) (далі – Рекомендації), При закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, та розширити період виконання до 4 років.
Також, щодо визначених видів основних робіт/послуг та об’ємів, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції, визначені зокрема, Ліквідація вибоїн гравійного покриття, при глибині вибоїни до 100 мм, до 30 мм, до 60 мм. Технологія ліквідації зазначеним методом однакова для різної глибини вибоїни, не зрозуміло навіщо така конкретизація. Рекомендації містять чіткий перелік видів основних робіт, яким Замовник має керуватись при визначенні даного кваліфікаційного критерію. Просимо внести зміни та видалити вимоги щодо глибини вибоїн.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2024, 17:24)
Документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
28.04.2024, 08:18
Щодо умов оплати
Загальне запитання щодо оголошення
2. Шановний замовник!
У Тендерній документації Вами визначена вимога надання гарантійного листа, складеного у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден надати послуги, що зазначені в Специфікації (ДОДАТОК 7) до тендерної документації, без одержання попередньої оплати та відстроченням розрахунків за надані послуги на строк 30 днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Проте умови оплати, що зазначені у проекті договору Додаток 5 до тендерної документації, передбачають надання попередньої оплати (авансу) для придбання матеріалів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 7 робочих днів з дати подання рахунку-фактури. Просимо надати пояснення стосовно умов оплати та внести зміни в тендерну документацію.
У Тендерній документації Вами визначена вимога надання гарантійного листа, складеного у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що згоден надати послуги, що зазначені в Специфікації (ДОДАТОК 7) до тендерної документації, без одержання попередньої оплати та відстроченням розрахунків за надані послуги на строк 30 днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Проте умови оплати, що зазначені у проекті договору Додаток 5 до тендерної документації, передбачають надання попередньої оплати (авансу) для придбання матеріалів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 7 робочих днів з дати подання рахунку-фактури. Просимо надати пояснення стосовно умов оплати та внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2024, 17:27)
В проєкті договору зазначено «Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) для придбання матеріалів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 7 робочих днів з дати подання рахунку-фактури. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків річного обсягу робіт і терміном не більше трьох місяців. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс протягом трьох місяців після одержання авансу. Зарахування авансу здійснюється відповідно до Актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 3). По закінченню тримісячного терміну невикористання Підрядником суми авансу повертаються Замовнику з наданням пояснень про причини невикористання вказаного авансу і можуть слугувати підставою для розірвання Договору в односторонньому порядку. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції.». Гарантійний лист підтверджує зобов’язання учасника, у разі визнання його переможцем та укладанням договору, не звертатися до Замовника з вимогою надання попередньої оплати (авансу).