Процедура закупівлі оголошена 23.04.2024 16:05. Дата останніх змін - 23.05.2024 00:02
Мастильні засоби з доставкою -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-23-011205-a | |
| ID | 2a89b532c005485c978aa519360f3802 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
269`780.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 269`780.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
23.04.24
Період уточнень
до 04.05.24
Період оскаржень
до 04.05.24
Подання пропозицій
до 07.05.24
Аукціон
07.05.24
Кваліфікація переможця
з 07.05.24
Пропозиції розглянуті
з 17.05.24
Закупівля не відбулась
23.05.24
24.04.2024, 09:34
Паспорт якості
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, у додатку 2 до тендерної документації вказано :"У складі пропозиції учасник надає сертифікати відповідності з додатками на запропонований товар, згідно технічних вимог до предмету закупівлі." На цей час мастильні оливи не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Чи може Учасник надати паспорти якості виробника у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних вимог ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.04.2024, 10:03)
Добрий день. Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Тендерна документація складена відповідно запиту відділу благоустрою, з урахуванням наявної техніки, яка вимагає для своєї безперебійної роботи застосування якісних паливно-мастильних матеріалів, тому наявність сертифіката відповідності гарантує закупівлю якісних товарів.
25.04.2024, 13:26
уточнення по транспорту
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Шановний Замовнику, у Додатку 1 є вимога щодо надання : копії документів, що підтверджують право власності учасника на транспорт або документи, що свідчать про те, що вантажний автомобільний транспорт використовується учасником на правах договору надання транспортних послуг, оренди, лізингу, найму тощо.
Таке питання: якщо буде надано документи на транспорт, що відноситься не до конкретно категорії вантажного, а до категорії легковантажного, це не буде вважатися невідповідністю?
Таке питання: якщо буде надано документи на транспорт, що відноситься не до конкретно категорії вантажного, а до категорії легковантажного, це не буде вважатися невідповідністю?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.04.2024, 14:05)
Доброго дня. Вантажний автомобіль — автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів. Тому, автомобіль, який придатний для перевезення вантажів відповідає вимогам тендерної документації.
26.04.2024, 15:45
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (з 01.01.2018 року), наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (з 16.03.2018) та наказу Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16.01.1997 №19 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів» (з 16.03.2018), мастильні засоби, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації! Відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно Замовникам заборонено вимагати такі документи! Вимагаємо внести зміни, та виключити вимогу, щодо надання сертфиікатів відповідності, як таких!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2024, 10:23)
Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
26.04.2024, 15:55
Дискримінаційні вимоги 2
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком №1 передбачено: "копії документів, що підтверджують право власності учасника на транспорт або документи, що свідчать про те, що вантажний автомобільний транспорт використовується учасником на правах договору надання транспортних послуг, оренди, лізингу, найму тощо." Даною вимогою ви дискримінуєте тих учасників, які користуються послугами вантажних перевізників таких як Нова пошта та ін. Проектом договору передбачено, що поставка товару здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання заявки. За цей час будь який перевізник доставить товар до Вас, не порушуючи умов договору.Вимагаємо не обмежувати потенційних учасників, та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.04.2024, 10:23)
Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
02.05.2024, 10:50
Місткість тари для WD-40
Запитання щодо предмету закупівлі Аерозоль універсальний WD-40 (лот - Мастильні засоби з доставкою)
В додатку 2 для товару "Аерозоль універсальний WD-40" помилково вказана тара місткістю 0,4 мл. Просимо виправити помилку, оскільки цей товар поставляється в тарі місткістю 0,400 мл.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.05.2024, 11:10)
Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
02.05.2024, 10:52
Тара для товару "Аерозоль універсальний WD-40"
Запитання щодо предмету закупівлі Аерозоль універсальний WD-40 (лот - Мастильні засоби з доставкою)
В додатку 2 для товару "Аерозоль універсальний WD-40" помилково вказана тара місткістю 0,4 мл. Просимо виправити помилку, оскільки цей товар поставляється в тарі місткістю 0,4 л.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 02.05.2024, 11:10)
Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
02.05.2024, 14:57
Дискримінація
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовнику, Вам уже повідомлялось, що оливи та мастила не підлягають обовязковій сертифікації! Дана вимога була опублікована 26.04.2024 15:45!! Якщо Ви забули, то дублюємо!
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (з 01.01.2018 року), наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (з 16.03.2018) та наказу Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16.01.1997 №19 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів» (з 16.03.2018), мастильні засоби, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації! Відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно Замовникам заборонено вимагати такі документи! Вимагаємо внести зміни, та виключити вимогу, щодо надання сертфиікатів відповідності, як таких!
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (з 01.01.2018 року), наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (з 16.03.2018) та наказу Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16.01.1997 №19 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів» (з 16.03.2018), мастильні засоби, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації! Відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно Замовникам заборонено вимагати такі документи! Вимагаємо внести зміни, та виключити вимогу, щодо надання сертфиікатів відповідності, як таких!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 10:35)
Доброго дня! Повідомляємо, що закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ № 1178.
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Щодо ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), повідомляємо, що документи, що не передбачені законодавством – це документи, які не притаманні для особи-учасника, наприклад, фізична особа-підприємець не може мати Статут підприємства, а ТОВ так як юридична особа не може мати паспорта громадянина України.
Дякую за звернення!
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Щодо ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), повідомляємо, що документи, що не передбачені законодавством – це документи, які не притаманні для особи-учасника, наприклад, фізична особа-підприємець не може мати Статут підприємства, а ТОВ так як юридична особа не може мати паспорта громадянина України.
Дякую за звернення!
02.05.2024, 15:15
Дискримінаційні вимоги
Загальне запитання щодо оголошення
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» товари, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни, якими надати можливість учасникам надавати паспорти якості або інші документи, що підтверджуються якість товарів.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.05.2024, 10:36)
Доброго дня! Повідомляємо, що закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ № 1178.
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.