Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.04.2024 23:34. Дата останніх змін - 21.05.2024 00:02

Відновні роботи шляхом поточного ремонту дорожнього покриття на вулиці Яворницького міста Рівне -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-19-012023-a  
ID 7f4bb2b2a36e4e9184a9920256712528  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-19-014426-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
750`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Відновні роботи шляхом поточного ремонту дорожнього покриття на вулиці Яворницького міста Рівне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг  
Загальна очікувана вартість закупівлі 750`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
19.04.24
Період уточнень
до 12.05.24
Період оскаржень
до 12.05.24
Подання пропозицій
до 15.05.24
Торги відмінено
21.05.24
23.04.2024, 22:11. ID: UA-2024-04-19-012023-a.c1
Скарга до АМКУ
ПП "РОУДІЗ"
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дискримінаційна вимога № 1
Відповідно Додатку № 2 до тендерної документації – «Для повноти розуміння предмету закупівлі, необхідного обсягу з надання послуг, уточнення переліку необхідних робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта надання послуг. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом керівника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, та не пізніше кінцевої дати, визначеної Тендерною документацією. Для складання акту Учасник закупівлі повинен звернутися (усно або письмово) до Замовника для здійснення спільного огляду місця виконання робіт та складання Акту огляду (огляд місця надання послуг проводиться у робочий час (з 0800 до 1700). У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо цієї закупівлі з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту надання послуг та підписати складений Учасником акт огляду. У випадку ухилення керівника Замовника від виконання зазначених зобов’язань, Учасник подає у складі пропозиції довідку довільної форми де зазначає про факт відмови керівника Замовника від участі у огляді місця надання послуг та/або підписання акту огляду. До вказаної довідки додаються документи, що підтверджують факт отримання Замовником (не менше ніж за один робочий день до необхідної для Учасника дати огляду) звернення Учасника про здійснення спільного огляду місця надання послуг та складання Акту огляду. Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати на відвідування території (майданчика), де будуть надаватися послуги, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження.».
Класифікація суті заперечення Інші умови тендерної документації
Інші умови тендерної документації
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Обгрунтування
Відповідно Додатку № 2 до тендерної документації – «Для повноти розуміння предмету закупівлі, необхідного обсягу з надання послуг, уточнення переліку необхідних робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта надання послуг. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом керівника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, та не пізніше кінцевої дати, визначеної Тендерною документацією. Для складання акту Учасник закупівлі повинен звернутися (усно або письмово) до Замовника для здійснення спільного огляду місця виконання робіт та складання Акту огляду (огляд місця надання послуг проводиться у робочий час (з 0800 до 1700). У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо цієї закупівлі з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту надання послуг та підписати складений Учасником акт огляду. У випадку ухилення керівника Замовника від виконання зазначених зобов’язань, Учасник подає у складі пропозиції довідку довільної форми де зазначає про факт відмови керівника Замовника від участі у огляді місця надання послуг та/або підписання акту огляду. До вказаної довідки додаються документи, що підтверджують факт отримання Замовником (не менше ніж за один робочий день до необхідної для Учасника дати огляду) звернення Учасника про здійснення спільного огляду місця надання послуг та складання Акту огляду. Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати на відвідування території (майданчика), де будуть надаватися послуги, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження.». Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг. Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі. Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-обстеження, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону. Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю. Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи вище вказане нами як Скаржником в повній мірі доведено необгрунтованість та незаконність встановлення замовником наступної вимоги – «Для повноти розуміння предмету закупівлі, необхідного обсягу з надання послуг, уточнення переліку необхідних робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта надання послуг. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом керівника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, та не пізніше кінцевої дати, визначеної Тендерною документацією. Для складання акту Учасник закупівлі повинен звернутися (усно або письмово) до Замовника для здійснення спільного огляду місця виконання робіт та складання Акту огляду (огляд місця надання послуг проводиться у робочий час (з 0800 до 1700). У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо цієї закупівлі з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту надання послуг та підписати складений Учасником акт огляду. У випадку ухилення керівника Замовника від виконання зазначених зобов’язань, Учасник подає у складі пропозиції довідку довільної форми де зазначає про факт відмови керівника Замовника від участі у огляді місця надання послуг та/або підписання акту огляду. До вказаної довідки додаються документи, що підтверджують факт отримання Замовником (не менше ніж за один робочий день до необхідної для Учасника дати огляду) звернення Учасника про здійснення спільного огляду місця надання послуг та складання Акту огляду. Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Витрати на відвідування території (майданчика), де будуть надаватися послуги, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження.».. Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-22-003442-a).
Доказ Тендерна документація
Тендерна документація
Дискримінаційна вимога № 2
Відповідно до Додаток № 3 до тендерної документації – «Обов’язкова наявність в Учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції Сертифікату фахівця будівельної галузі, Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках та посвідчення до нього.».
Класифікація суті заперечення Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип вимоги Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Обгрунтування
Відповідно до Додаток № 3 до тендерної документації – «Обов’язкова наявність в Учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції Сертифікату фахівця будівельної галузі, Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках та посвідчення до нього.». Вказана вимога є незаконною з огляду на наступне. ПП «РОУДІЗ» як потенційний учасник закупівлі забезпечує виконання вимог з охорони праці, для вказаних цілей на підприємстві призначеного відповідальну особу за організацію і стан охорони праці, що виконує функції інженера з охорони праці, а саме Шух Наталію Петрівну, яка пройшла відповідне навчання з охорони праці, та яка також додатково має медичну освіту, вказане підтверджується документально: - Наказ № 41 від 05.01.2021 р. "Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці". - Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 86-0302ВОСА-2022 від 11.11.2022 р. - Посвідчення № 331-3-2022 р. від 11.11.2022 р. - Диплом ВС № 26587850 (вказаний диплом виданий на ім’я Мокійчук Наталії Петрівни, повідомляємо, що прізвище «Мокійчук» є дівочим прізвищем Шух Наталії Петрівни.). Проте не зважаючи на вище вказане ПП «РОУДІЗ» не має можливості взяти участі в публічній закупівлі, оскільки змовник встановив дискримінаційну вимогу щодо наявності «інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції Сертифікату фахівця будівельної галузі, Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках та посвідчення до нього.». Таким чином участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”, що є дискримінаційним до інших учасників. Вказана вимога також є дискримінаційною з огляду на те, що ПП «РОУДІЗ» як потенційний учасник та як суб’єкт господарювання не зобов’язане проводити сертифікацію інженера із охорони праці згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”. За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12492-р/пк-пз від 10.08.2023 р. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-20-011488-a).
Доказ Рішення засновника (власника) Приватного підприємства "Ространс" № 10/01/2024 від 10.01.2024 р. Приватне підприємство «Ространс» перейменовано на Приватне підприємство «РОУДІЗ».
Рішення засновника (власника) Приватного підприємства "Ространс" № 10/01/2024 від 10.01.2024 р. Приватне підприємство «Ространс» перейменовано на Приватне підприємство «РОУДІЗ».
Доказ Наказ № 41 від 05.01.2021 р. "Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці".
Наказ № 41 від 05.01.2021 р. "Про визначення відповідальної особи за організацію і стан охорони праці".
Доказ Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 86-0302ВОСА-2022 від 11.11.2022 р.
Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці № 86-0302ВОСА-2022 від 11.11.2022 р.
Доказ Посвідчення № 331-3-2022 р. від 11.11.2022 р.
Посвідчення № 331-3-2022 р. від 11.11.2022 р.
Доказ Диплом ВС № 26587850
Диплом ВС № 26587850
Дата розгляду скарги06.05.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Рішення № 7987-р/пк-пз від 06.05.2024 Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін в Тендерну документацію на закупівлю послуги за ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Відновні роботи шляхом поточного ремонту дорожнього покриття на вулиці Яворницького міста Рівне) за процедурою «відкриті торги з особливостями», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-19-012023-а виконано
Дата виконання рішення замовником: 10.05.2024 12:23
Виконана замовником