Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.04.2024 14:13. Дата останніх змін - 22.05.2024 14:38

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження (код ДК 021:2015:45310000-3-Електромонтажні роботи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-19-007808-a  
ID f13a93dac82e4f179e32c9686698fb69  
Загальна очікувана вартість закупівлі
473`775.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Житомирський дошкільний навчальний заклад №6  
Загальна очікувана вартість закупівлі 473`775.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.04.24
Період уточнень
до 24.04.24
Період оскаржень
до 24.04.24
Подання пропозицій
до 27.04.24
Аукціон
29.04.24
Кваліфікація переможця
з 29.04.24
Пропозиції розглянуті
з 06.05.24
Завершена
22.05.24
23.04.2024, 10:55
Наявність дсикримінаційної вимоги в тендерній докуменентації!!!
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику процедури закупівлі.
Відповідно до Додатку №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження (код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи). ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.
ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати: ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Учасник надає копію чинного сертифікату.

Предметом закупівлі є - Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження.

Роботи послуги, які є предметом закупівлі, згідно чинного закодавства України здійснюється субєктом господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, за наявності відповідної електронної, або паперової ліцензії, або іншого дозвільного документу, який передбачений чинним законодавством України. Рішення про її видачу приймає Державна служба України з надзвичайних ситуацій у разі відповідності заявника ліцензійним вимогам.

Відповідно до розділу 1 ДСТУ 8965:2019 "СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ"

Цей стандарт установлює загальні вимоги до системи управління пожежною безпекою об’єктів захисту різної призначеності.

Цей стандарт застосовний до:

— організаційної структури системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту;

— функціювання системи управління пожежною безпекою об’єкта захисту;

— управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених системою запобігання пожежі та забезпечення протипожежного режиму об’єкта захисту;

— управлінських заходів щодо виконання технічних вимог, передбачених комплексом протипожежного захисту.

Цей стандарт можуть застосовувати суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, суб’єкти господарювання у сфері страхової діяльності.

Цей стандарт не поширюється на підземні споруди промислового призначення, а також на об’єкти виробництва, зберігання та утилізації вибухових і радіоактивних речовин та підривних засобів.

Наголошуємо, в розіділі "Сфера застосування" заначено - Цей стандарт можуть застосовувати суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту, органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, суб’єкти господарювання у сфері страхової діяльності. Ніякого відношення, до господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення він немає!!!

Тобто даний сертифікат відповідності ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» жодним чином не зможуть отримати та і не повинні мати субєкти господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, адже відповідно Сфери діяльності даного сертифікату відповідності вони не можуть в законний спосіб пройти сертифікацію та отриимати сертифікат відповідності!!!

Даною вимогою, яка не відповідає чинному законодаству України, ви навмисно обмежуєте потенційну кількість учасників процедури закупівлі, а також порушуєте норми ч.3. та ч.4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"

ч.3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Ваша вимога, щодо надання учасниками процедури закупівлі сертифікату відповідності ДСТУ 8965:2019 «Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» жодним чинорм не передбачена законодавством України, адже Сфера його застосування жодним чином не поширюється на субєкти господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які будуть надавати послуги, які є предметом закупівлі!!!

ч.4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Наполягаємо на внесені змін до тендерної документації та не призводити до дискримінації учасників процедури закупівлі та не створювати навмисних умов, щодо обмеження їх потенційної кількості!!!


Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.04.2024, 15:48)
Шановний учасник.За результатами розгляду звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З аналізу норм законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника. Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції/послугах з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Дане твердження узгоджується із судовою практикою щодо спірних питань у сфері закупівель та відповідний правовий висновок міститься у постанові Верховного Суду від 20.10.2020 року по справі № 640/4170/19.
Таким чином, Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні вимоги до робіт за предметом закупівлі. Зокрема передбачено, що виконавець повинен встановити систему пожежної сигналізації якісно та відповідно до технічних характеристик, які відповідають діючим нормативним документам, а саме: «Правилам пожежної безпеки в Україні», затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417; ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»; ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування». Учасник надає копію чинного сертифікату. ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Учасник надає копію чинного сертифікату. ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти. Зі змінами № 1». Система пожежної сигналізації не повинна реагувати на інші явища, не пов'язані з виявленням пожежі.
Отже, вимога про встановлення системи пожежної сигналізації якісно та відповідно до технічних характеристик, які відповідають діючим нормативним документам, зокрема, ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення», про що учасник надає копію чинного сертифікату, не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Зауважимо також, що ДСТУ 8965:2019 "Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення" є чинним з 01 січня 2021 року згідно Наказу ДП "УкрНДНЦ" від 24.12.2019 № 498 Про прийняття національного стандарту. Вказаний стандарт повинні застосовувати суб’єкти управління пожежною безпекою об’єкта захисту; органи виконавчої влади, які здійснюють нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки; суб’єкти господарювання, які здійснюють страхування цивільної відповідальності суб’єктів господарювання за шкоду, яку може бути заподіяно третім особам та їхньому майну; інші юридичні особи. Основна мета системи управління пожежною безпекою (далі – СУПБ) об’єкта захисту – створення умов для запобігання: виникнення та розвитку пожежі; впливу небезпечних чинників пожежі на людей, інших живих істот, матеріальні цінності й довкілля. Стандарт запроваджує загальні вимоги до СУПБ об’єктів захисту різного призначення.
Таким чином, учасник закупівлі не позбавлений можливості отримання відповідного сертифікату та вказані вище вимоги не є дискримінаційними.
Враховуючи, що дана вимога учасника є не обґрунтованою, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації.
23.04.2024, 11:23
Наявність вимоги до учасників ппроцедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України!!!
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику процедури закупівлі.
Відповідно до Додатку №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження (код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи). ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:

- ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування». Учасник надає копію чинного сертифікату.

- ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Учасник надає копію чинного сертифікату.

Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного законодавства Укураїни, а саме З А К О Н У У К Р А Ї Н И "Про підтвердження відповідності" Розділу I "ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ"
Сертифікація - процедура, за допомогою якої визнаний в установленому порядку "орган" документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління, персоналу встановленим законодавством вимогам!!!

Це раз підкреслюємо на наголошуємо норми Закону - "орган сертифікації" документально засвідчує відповідність продукції, систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління!!!

Відповідно наполягаємо на внесенні змін до тендерної документції, які є "обов'язковими" відповідно до чинного законодавства України, а саме:
надання учасниками процедури закупівлі сертифікатів відповідності, які видані органом (органами) сертифікації, а не виписані на коліні!!!
- ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування». Учасник надає копію чинного сертифікату.

- ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Учасник надає копію чинного сертифікату.

Окрім того, згідно вимог ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно видачі органами з оцінки відповідності сертифікатів відповідності компетентність яких повинна бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Замовник процедури закупівлі повинен дотримуватися норм чинного законодавства України та повинен вимагати, щоб всі сертифікати відповідності надавалися учасником разом з документом(ами), які підтверджують продовження чинності дії сертифікату відповідності, а саме - звітом щорічного технічного нагляду (наглядового аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності, у разі якщо з моменту (дати) видачі сертифікату відповідності минуло більше одного року.

Окрім того, відповідно до ст.1 ч.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»
оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів.
Необхідно також зауважити, що відповідно до ст.11 ч.3 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» в якій чітко зазначено наступне:

Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Опис та правила застосування національного знака акредитації встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.

Всі сертифікати відповідності, відповідно чинного законодавства України повинні бути видані органом з оцінки відповідності (ООВ), які акредитовані в Україні (на підтвердження надати чинний Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності) відповідно до сфери надання послуг(закупівлю товару), щодо предмету закупівлі.

Окрім того на кожному без винятку сертифікаті відповідності "чорним по-білому" зазначене наступне - Сертифікат відповідності вважається чинним шляхом ЩОРІЧНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ, шляхом проведення технічного нагляду (технічного аудиту) органом сертифікації, який видав даний сертифікат субєкту господарювання!!!

Виходячи з вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесені змін до тендерної документації, які регламентуються та визначаються чинним законодавством України, а саме:

надання учасниками процедури закупівлі сертифікатів відповідності, які видані органом (органами) сертифікації, які мають на це відповідний дозвільний документи, згідно чинного законодавства України - Атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності)
- ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування». Учасник надає копію чинного сертифікату, виданий органом сертифікації!!!

- ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Учасник надає копію чинного сертифікату, виданий органом сертифікації!!!

А також Замовник процедури закупівлі, повинен дотримуватися норм чинного законодавства та вимагати, щоб всі сертифікати відповідності "обов'язково" надавалися учасником разом з документом(ами), які підтверджують продовження чинності дії сертифікату відповідності, а саме - звітом щорічного технічного нагляду (наглядового аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності, у разі якщо з моменту (дати) видачі сертифікату відповідності минуло більше одного року. Звіти щорічного технічного нагляду (наглядовий аудит) по усім сертифікатам відповідності ДСТУ повинні бути чинними на момент проведення процедури закупівлі, як того вимагає чинне законодавство України!!!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.04.2024, 15:52)
Шановний учасник.За результатами розгляду звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З аналізу норм законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що детальний опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі є обов`язком замовника. Замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції/послугах з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Таким чином, Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації визначено технічні, якісні та кількісні вимоги до робіт за предметом закупівлі. Зокрема передбачено, що виконавець повинен встановити систему пожежної сигналізації якісно та відповідно до технічних характеристик, які відповідають діючим нормативним документам, а саме: «Правилам пожежної безпеки в Україні», затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417; ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва»; ДСТУ-Н СЕN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування». Учасник надає копію чинного сертифікату. ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення». Учасник надає копію чинного сертифікату. ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти. Зі змінами № 1». Система пожежної сигналізації не повинна реагувати на інші явища, не пов'язані з виявленням пожежі.
Водночас, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації щодо викладення відповідних вимог по сертифікатам відповідності саме в тій редакції, що вимагається у зверненні учасника (від 23 квітня 2024 11:23).
Враховуючи, що дана вимога учасника є не обґрунтованою, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації.