Процедура закупівлі оголошена 19.04.2024 11:32. Дата останніх змін - 10.05.2024 16:30
Аптечки медичні індивідуальні -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-19-004343-a | |
| ID | 720852676b2b4cffb6fbad11695585f5 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
150`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | 1-ДПРЗ ГУ ДСНС України у Київській області | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 150`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
19.04.24
Період уточнень
до 26.04.24
Період оскаржень
до 26.04.24
Подання пропозицій
до 29.04.24
Аукціон
29.04.24
Кваліфікація переможця
з 29.04.24
Пропозиції розглянуті
з 02.05.24
Завершена
10.05.24
22.04.2024, 10:45
Щодо Серветки гелевої
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день, шановний Замовнику! У Додатку №2 до ТД "Вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі" у п.4 вказана "Серветка гелева 10х13 №1 або еквівалент". Враховуючи те, що на ринку України даний розмір гелевих серветок (10х13 см) не представлений, просимо надати відповідь, чи буде вважатися невідповідністю подання у складі тендерної пропозиції "Серветка гелева антимікробна "ОпікУн" 10х10 см №1", яка широко представлена на ринку України, застосоввується силовими структурами та має позитивні відгуки із зони бойових дій.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.04.2024, 14:32)
Доброго дня, шановний Учаснику. Будуть розглядатися як еквівалент наданий у складі тендерної пропозиція "Серветка гелева антимікробна "ОпікУн" 10х10 см №1".
22.04.2024, 10:57
Щодо поліетиленових пакетів-кишень
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо п. 3 Додатку №2 ТД "Набори основного комплекту повинні бути вкладені в окремі поліетиленові пакети-кишені. На підтвердження надати лист-гарантію." Які саме нобори Ви маєте на увазі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.04.2024, 14:44)
Доброго дня шановний Учаснику "Набором основного комплекту" є придмети перераховані в таблиці технічній характеристиці до предмета закупівлі, це предмети що безпосередньо контактують з тілом, це з пункту 1 по пункт 10 включно, окрім пункту 2 у таблиці 2.Вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі.
22.04.2024, 11:04
Щодо Сумки-футляру
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо п.4 "Маркування на сумці-футлярі повинно відповідати національному стандарту України ДСТУ EN 980:2007. Символи графічні для маркування медичних виробів (EN 980:2003 IDT) та вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753. На верхній частині сумки-футляру повинна бути нанесено маркування: емблема швидкої медичної допомоги. На підтвердження надати лист-гарантію" Додатку №2 до ТД, а саме: просимо пояснити, яка саме має бути сумкка, з якої тканини, якого кольору та габаритні розміри? У цьому ж додатку у "Вимогах щодо технічних характеристик пердмета закупівлі" вказано наступне: "Підсумок тактичний (поясний з кріпленням Molle або еквівалент". То ж яка має бути сумка?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.04.2024, 16:13)
Шановний Учаснику, емблемою швидкої медичної допомоги являється - червоний хрест. Сумка маже бути, як приклад: "футляр аптечки (сумка-укладка медична), який розміщується на ремені спорядження, колір - чорний, темно синій (тканина на основі поліестеру з поліуритановим покриттям, тип плетіння Oxford)". Габаритні розміри повинні компактно вміщувати повний комплект медичного набору.
24.04.2024, 08:48
щодо кровоспинного засобу
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику! Згідно Додаку №2 до ТД у вимогах щодо технічних характеристик предемета закупівлі у п. 6 "Кровоспинний засіб (бинт гофрований, зет-складений, просочений гемостатичним розчином), 7,5 см х 360 см" вказані конкретні розміри. Чи буде вважатися невідповідністю надання у складі аптечки Кровоспинний засіб більшого розміру?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 11:56)
Шановний Учаснику, будуть розглядатися як еквівалент наданий у складі тендерної пропозиція, за наявності порівняльній таблиці наданої учасником, як товар з покращеними характеристиками але і цінова політика такого товару неповинна призводити до збільшення ціни в цілому.
24.04.2024, 17:27
Щодо підсумка тактичного
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
З урахування Вашої відповіді на запитання «Щодо поліетиленових пакетів-кишень», а саме, що вироби, які безпосередньо контактують із тілом мають бути в пакеті. Виникає запитання, тобто, підсумок, не повинен мати кріплення в середині (гумки, кишені), адже, конструкція таких підсумків завжди передбачає наявність елементів кріплення для медичних виробів і в такому випадку медичні вироби не потребують пакету, а розміщуються у кишенях та під гумками. Роз’ясніть, будь ласка, передбачається, що на одній стороні підсумка не потрібні гумки та кишені (оскільки предмети з п.1-10 будуть у поліетиленових пакетах-кишенях), а на другій потрібні для інших вкладень?
З урахування Вашої відповіді на запитання «Щодо поліетиленових пакетів-кишень», а саме, що вироби, які безпосередньо контактують із тілом мають бути в пакеті. Виникає запитання, тобто, підсумок, не повинен мати кріплення в середині (гумки, кишені), адже, конструкція таких підсумків завжди передбачає наявність елементів кріплення для медичних виробів і в такому випадку медичні вироби не потребують пакету, а розміщуються у кишенях та під гумками. Роз’ясніть, будь ласка, передбачається, що на одній стороні підсумка не потрібні гумки та кишені (оскільки предмети з п.1-10 будуть у поліетиленових пакетах-кишенях), а на другій потрібні для інших вкладень?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 12:23)
Шановний Учаснику, підсумок повинен мати кріплення таким чином щоб забезпечити упорядкування вмісту медичного інвентарю аптечки згідно ТД.
25.04.2024, 15:42
Щодо Гарантійного строку експлуатації товарів
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день! У Додатку № 3 (Проект Договору) до тендерної документації, у п. 2.2. встановлено: «Постачальник гарантує якість Товару упродовж 60 місяців з дати підписання видаткової накладної. Гарантійний строк експлуатації товарів становить 60 місяців.», інформуємо, що дану вимогу жоден учасник виконати не зможе, оскільки:
1. Щоб виконати цю вимогу та забезпечити термін придатності деяких медичних виробів протягом 60 місяців, ці медичні вироби мають бути виготовленні в місяць (та майже в день поставки) поставки, що не можливо. Тому що більшість мед.виробів мають загальний термін саме 60 місяців, а деякі - лише 36 місяців.
2. Гарантійний строк експлуатації медичних виробів протягом 60 місяців неможливий, оскільки вони одноразового використання, це невірне застосування термінології щодо медичних виробів, які входять до складу аптечки. Для медичних виробів використовується поняття "термін придатності", а не "експлуатація", тому що поексплуатувавши виріб одноразового застосування - він вже не підлягає подальшій експлуатації.
3. В даному випадку, являться не узгодженими вимоги ТД та Проекту Договору між собою, оскільки згідно із вимогами ТД, п. 7 Додатку 2 «Кінцевий строк придатності окремих медичних засобів, призначених для комплектування, повинен складати не менше 80% від терміну, встановленого виробником», а згідно із Договором, як ми зазначили вище, п. 2.2.: «Постачальник гарантує якість Товару упродовж 60 місяців з дати підписання видаткової накладної. Гарантійний строк експлуатації товарів становить 60 місяців». Тобто як може існувати вимога про 80% кінцевого терміну придатності виробів (це 48 місяців) і при цьому, в Договорі встановлена вимога про 60 місяців?
У відповідності до вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до ТД, узгодити вимоги тендерної документації з Проектом Договору між собою і вилучити з Договору вимогу про 60 місяців терміну придатності мед.виробів. А також вилучити із п.2.2. Договору поняття «Гарантійний строк експлуатації» та замінити його на "термін придатності".
1. Щоб виконати цю вимогу та забезпечити термін придатності деяких медичних виробів протягом 60 місяців, ці медичні вироби мають бути виготовленні в місяць (та майже в день поставки) поставки, що не можливо. Тому що більшість мед.виробів мають загальний термін саме 60 місяців, а деякі - лише 36 місяців.
2. Гарантійний строк експлуатації медичних виробів протягом 60 місяців неможливий, оскільки вони одноразового використання, це невірне застосування термінології щодо медичних виробів, які входять до складу аптечки. Для медичних виробів використовується поняття "термін придатності", а не "експлуатація", тому що поексплуатувавши виріб одноразового застосування - він вже не підлягає подальшій експлуатації.
3. В даному випадку, являться не узгодженими вимоги ТД та Проекту Договору між собою, оскільки згідно із вимогами ТД, п. 7 Додатку 2 «Кінцевий строк придатності окремих медичних засобів, призначених для комплектування, повинен складати не менше 80% від терміну, встановленого виробником», а згідно із Договором, як ми зазначили вище, п. 2.2.: «Постачальник гарантує якість Товару упродовж 60 місяців з дати підписання видаткової накладної. Гарантійний строк експлуатації товарів становить 60 місяців». Тобто як може існувати вимога про 80% кінцевого терміну придатності виробів (це 48 місяців) і при цьому, в Договорі встановлена вимога про 60 місяців?
У відповідності до вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до ТД, узгодити вимоги тендерної документації з Проектом Договору між собою і вилучити з Договору вимогу про 60 місяців терміну придатності мед.виробів. А також вилучити із п.2.2. Договору поняття «Гарантійний строк експлуатації» та замінити його на "термін придатності".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.04.2024, 12:19)
Шановний Учасник, гарантійний строк – це загальне поняття, яке застосовується до всієї продукції. Строк придатності – це своєрідний різновид гарантійного строку, який застосовується до продукції, яка з часом псується (насамперед харчові продукти, фармацевтичні вироби, косметика тощо). Додаток №3 (Проект Договору) являється проектом і містить загальні вимоги шаблонного договору. Термін придатності (гарантійний строк) окремих медичних засобів зазначається, окремим листом-гарантією.