Процедура закупівлі оголошена 17.04.2024 14:01. Дата останніх змін - 17.04.2024 14:01
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Перезарядка картриджа, Заміна фотобарабана, Ремонт багатофункціонального пристрою, Перезарядка та відновлення картриджа)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-17-007411-a | |
ID | ac03e91e156c42a2b1b6c55f0c287002 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-04-17-009603-a |
Очікувана вартість закупівлі
10`190.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 10`190.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
17.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.04.24
Специфікація закупівлі
1) |
Перезарядка картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 штука
|
2) |
Заміна фотобарабана
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
3) |
Ремонт багатофункціонального пристрою
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
4) |
Перезарядка та відновлення картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2024 14:00
Версія документу від: 17.04.2024 14:00
ID: 977f0849ad3c4ac089ea0c7e15e6bb41
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01995137 |
Юридична адреса | 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
10`190.00
Гривня без ПДВ
Переможець
17.04.2024 14:00
Укладені договори
Номер договору
58
Дата підписання
17.04.2024
Дата початку дії
17.04.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
10`190.00 Гривня без ПДВ