Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.04.2024 14:01. Дата останніх змін - 17.04.2024 14:01

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Перезарядка картриджа, Заміна фотобарабана, Ремонт багатофункціонального пристрою, Перезарядка та відновлення картриджа)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-007411-a  
ID ac03e91e156c42a2b1b6c55f0c287002  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-17-009603-a  
Очікувана вартість закупівлі
10`190.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 10`190.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
17.04.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
17.04.24

Специфікація закупівлі

1)
Перезарядка картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 штука
2)
Заміна фотобарабана
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
3)
Ремонт багатофункціонального пристрою
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
Перезарядка та відновлення картриджа
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17.04.2024 - 19.04.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.04.2024 14:00
Версія документу від: 17.04.2024 14:00
ID: 977f0849ad3c4ac089ea0c7e15e6bb41

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01995137  
Юридична адреса 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, селище міського типу Голованівськ ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
10`190.00
Гривня без ПДВ
Переможець
17.04.2024 14:00

Укладені договори

Номер договору
58
Дата підписання
17.04.2024
Дата початку дії
17.04.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
10`190.00 Гривня без ПДВ