Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.04.2024 17:20. Дата останніх змін - 01.05.2024 10:18

ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (діагностичний ліхтарик з затискачем та батареєю (НК 024:2023 38832), набір таблиць для перевірки зору (НК 024:2023 16800), сумка-укладка медсестри (фельдшера) (НК 024:2023 12500), спірометр (пікфлуометр) (НК 024:2023 13680), система контролю рівня глюкози в крові (НК 024:2023 62646), електрокардіограф (НК 024:2023 16231)) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-012772-a  
ID e96e9dc91ee94809a8a98e42ec44ce8f  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-16-014098-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
145`384.33 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство «Володимирський центр первинної медичної допомоги» Володимирської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 145`384.33 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
16.04.24
Період уточнень
до 21.04.24
Період оскаржень
до 21.04.24
Подання пропозицій
до 24.04.24
Кваліфікація переможця
з 24.04.24
Пропозиції розглянуті
з 25.04.24
Завершена
01.05.24
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано