Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.04.2024 16:31. Дата останніх змін - 17.05.2024 14:39

Фарби -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-011280-a  
ID 30a2adcee42b4f908681b00a0f1b6772  
Загальна очікувана вартість закупівлі
93`519.80 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО  
Загальна очікувана вартість закупівлі 93`519.80 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
11.04.24
Період уточнень
до 16.04.24
Період оскаржень
до 16.04.24
Подання пропозицій
до 19.04.24
Аукціон
22.04.24
Кваліфікація переможця
з 22.04.24
Пропозиції розглянуті
з 26.04.24
Завершена
17.05.24
15.04.2024, 12:02
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Замовник визначає у пунктах 3.1 та 6.3.1 наступне:
«3.1. Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього Договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості.
6.3.1. При постачанні Товару з порушенням вимог щодо якості Товару, маркування та етикетування, тари та упаковки, а також такого, що не відповідає вимогам, встановленим у нормативних документах та нормативно-технічній документації (ДСТУ, ГОСТ, ГСТУ, СОУ, ТУ та п.3.1. цього Договору), ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний замінити такі Товари за свій рахунок протягом трьох календарних діб.»
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Також фарба не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.3.1. та 6.3.1:
«3.1. Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам ДСТУ/ТУ відображених у кожній специфікації до цього Договору та підтверджуватись відповідними документами (сертифікатами (паспортами) якості або технічним паспортом тощо).
6.3.1. При постачанні Товару з порушенням вимог щодо якості Товару, маркування та етикетування, тари та упаковки, а також такого, що не відповідає вимогам, встановленим у нормативних документах та нормативно-технічній документації (ДСТУ або ГОСТ або ГСТУ або СОУ або ТУ та п.3.1. цього Договору), ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний замінити такі Товари за свій рахунок протягом трьох календарних діб.»
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2024, 17:59)
Доброго дня. У відповідності до положень п. 3.1 Додатку 5 «Проєкт договору» товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього Договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості.
Тобто дана норма є загальною та стосується усіх стандартів і діючих державних стандартів, що чинні та діють на території України. Також слід зазначити, що наявність відповідного сертифікату у виходячи із положень вищевказаного пункту проєкту договору вжито у розумінні наявності відповідного сертифікату якості, що передбачений одним із стандартів і діючих державних стандартів, що чинні та діють на території України. Виходячи із вищевказаного у разі наявності у Постачальника на підтвердження даної вимоги одного із перерахованих у зверненні документів (сертифікатів (паспортів) якості або технічних паспортів тощо), що передбачені діючими державними стандартами, що чинні та діють на території України, Замовник розглядатиме такі документи як належні.
У відповідності до положень п. 6.3.1 Додатку 5 «Проєкт договору» при постачанні Товару з порушенням вимог щодо якості Товару, маркування та етикетування, тари та упаковки, а також такого, що не відповідає вимогам, встановленим у нормативних документах та нормативно-технічній документації (ДСТУ, ГОСТ, ГСТУ, СОУ, ТУ та п.3.1. цього Договору), ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний замінити такі Товари за свій рахунок протягом трьох календарних діб.
Даний перелік нормативних документів визначений Замовником у проєкті договору є загальним та вживається у значенні відповідності товару який пропонується до постачання одному із вищеперерахованих нормативних документів і діючих державних стандартів, що чинні та діють на території України.
Замовник виходячи з вищевказаного не вбачає необхідності для коригування умов Додатку 5 «Проєкт договору». Дякуємо за запитання та гарного дня.
15.04.2024, 12:02
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2024, 18:00)
Доброго дня. Дана норма (ознайомлення, врахування та дотримання відповідних положень) прямо передбачено вимогами цієї тендерної документації. Замовник не вбачає необхідності щодо дублювання відповідної вимоги у проєкті договору на закупівлю.
У відповідності до положень п.п.3 п. 2.1. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми та положення (врахуванням вважається факт подання тендерної пропозиції, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує, жодні окремі підтвердження не потрібно подавати) постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови.
Тобто Учасники процедури закупівлі у разі подання відповідної тендерної пропозиції (факт подання тендерної пропозиції) підтверджують факт ознайомлення, врахування та не порушення вищевказаних норм. Дякуємо за запитання та гарного дня.
15.04.2024, 12:03
Щодо умов проєкту договору
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2024, 18:01)
Доброго дня. Замовником у Додатку 5 «Проєкт договору» для врегулювання вищевказаного питання виокремлено окремий пункт, а саме «7. Форс-мажорні обставини». Відповідним пунктом визначено та в повній мірі врегульовано питання щодо врегулювання правовідносин між Сторонами у разі настання таких обставин в тому числі «військова агресія рф проти України та (або) її наслідки». Виходячи із вищевказаного Замовник не вбачає необхідності для коригування умов Додатку 5 «Проєкт договору». Дякуємо за запитання та гарного дня.
15.04.2024, 12:50
Щодо фасування
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Шановний Замовнику, у технічних вимогах до тендерної документації Вами зазначено фасування товару «Фарба інтер’єрна Fazenda (або аналог) - 10 л». Цим самим, вказане фасування значно зменшує кількість можливих учасників, адже таке фасування мають лише окремі виробники. При цьому, така продукція у своїй більшості має фасування у кілограмах, і навіть вказана ТМ «Fazenda» має фасування 12,6 кг. Просимо внести зміни в документацію по фасуванню продукції, наприклад, "відро не менше 12,6 кг або 10 л", задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель.
Заздалегідь вдячні!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2024, 18:02)
Доброго дня. У відповідності до положень Додатку 4 до цієї тендерної документації Замовник встановлює технічні вимоги до товару з можливістю надання аналогу відповідного товару. У відповідності до положень п.п.4 п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент», який аналогічний за своїми показниками (та/або функціональними властивостями) або не гірший/кращий.
У разі пропозиції Учасниками еквіваленту – вони зазначають інформацію про назву (найменування) такого предмету для можливості його подальшої ідентифікації замовником і визначення відповідності умовам Додатку №4 в ході розгляду тендерних пропозицій.
Додатково Замовником у відповідності до вимог Додатку 4 до цієї тендерної документації щодо даної не встановлюється вимоги щодо надання додаткової інформації щодо конкретного товару у перерахунку на кілограми. У разі подання учасниками відповідної інформації щодо товару Замовник не заперечує та не встановлює обмежень щодо додаткового вказування Учасниками ваги відповідного товару у кілограмах до прикладу 10л (12,6 кг) та не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
15.04.2024, 12:54
Щодо фасування 2
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику, у технічних вимогах до тендерної документації Вами зазначено фасування товару Фарба-грунт Ceresit CT-16 (або аналог) - 10 л. Цим самим, вказане фасування значно зменшує кількість можливих учасників, адже таке фасування мають лише окремі виробники. При цьому, така продукція у своїй більшості має фасування у кілограмах. Просимо внести зміни в документацію по фасуванню продукції, наприклад, "відро не менше 14 кг або 10 л", задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель.
Дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 17.04.2024, 18:02)
Доброго дня. У відповідності до положень Додатку 4 до цієї тендерної документації Замовник встановлює технічні вимоги до товару з можливістю надання аналогу відповідного товару. У відповідності до положень п.п.4 п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент», який аналогічний за своїми показниками (та/або функціональними властивостями) або не гірший/кращий.
У разі пропозиції Учасниками еквіваленту – вони зазначають інформацію про назву (найменування) такого предмету для можливості його подальшої ідентифікації замовником і визначення відповідності умовам Додатку №4 в ході розгляду тендерних пропозицій.
Додатково Замовником у відповідності до вимог Додатку 4 до цієї тендерної документації щодо даної не встановлюється вимоги щодо надання додаткової інформації щодо конкретного товару у перерахунку на кілограми. У разі подання учасниками відповідної інформації щодо товару Замовник не заперечує та не встановлює обмежень щодо додаткового вказування Учасниками ваги відповідного товару у кілограмах до прикладу 10л (14 кг) та не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.