Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.04.2024 15:46. Дата останніх змін - 29.04.2024 11:21

ДК 021-2015 (CPV) 09310000-5 - Електрична енергія -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-10-009565-a  
ID aeee4789f6fc40b4a3bb963bd63bf976  
Загальна очікувана вартість закупівлі
802`100.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Немішаївської селищної ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 802`100.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 24`063.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.04.24
Період уточнень
до 20.04.24
Період оскаржень
до 20.04.24
Подання пропозицій
до 23.04.24
Кваліфікація переможця
з 23.04.24
Пропозиції розглянуті
з 23.04.24
Завершена
29.04.24
11.04.2024, 10:26
ДСТУ
Загальне запитання щодо оголошення
В Додатку 2 зазначається : "Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам законодавства, державним стандартам (технічним умовам), зокрема: ДСТУ EN 50160:2014". Даний стандарт втратив чинність з 01.03.2024 року. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2024, 11:49)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені
12.04.2024, 08:37
Одиниці виміру
Загальне запитання щодо оголошення
В електронних полях системи закупівель вами зазначений обсяг закупівлі в одиницях «кіловат». Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого Постановою НКРЕКП 14.03.2018 № 311, у вказаних вами одиницях (кВт) вимірюється потужність електроустановок, а не обсяг поставленої електричної енергії. Обсяг спожитої електричної енергії вимірюється у кіловат-годинах (кВт·год). Просимо внести відповідні зміни та вказати обсяг у правильних одиницях виміру.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2024, 11:49)
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відповідні зміни будуть внесені
12.04.2024, 12:39
Незаконні вимги тендерної документації, що суперечать п. 29 Особливостей
Загальне запитання щодо оголошення
В тендерній документації ви встановили вимоги про надання документів, які фактично стосуються кваліфікаційних вимог за п.1 та п.2 ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документів, що не передбачені національним стандартом для електроенергії, що суперечить положенням п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до п. 29 Особливостей Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ВІДПОВІДНИМ НАЦІОНАЛЬНИМ СТАНДАРТОМ, а також при закупівлі електроенергії замовнику заборонено встановлювати деякі кваліфікаційні критерії, а саме заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2023, який не передбачає наявність у постачальника електричної енергії зазначених документів. Також слід зазначити, що у разі проведення відкритих торгів згідно Особливостей для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто замовнику заборонено встановлювати кваліфікаційні критерії та, відповідно, заборонено вимагати від учасника підтвердження інформації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Незаконні вимоги,що встановлені у тендерній документації: «ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ УЧАСНИКОМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАХОДІВ У СФЕРІ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА З МЕТОЮ НАДАННЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ВКАЗАНОГО ЗАКОНОДАВСТВА, УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ НАДАЄ ВИСНОВОК (ЗВІТ) ПРО ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО АУДИТУ В УЧАСНИКА, ЩО СВІДЧИТЬ, ЗОКРЕМА, ПРО НАЯВНІСТЬ ТА ДОТРИМАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УЧАСНИКА ТА ДОТРИМАННЯ НИМ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ, ЗОКРЕМА, КРИМІНАЛЬНОЇ КОНВЕНЦІЇ ПРО БОРОТЬБУ З КОРУПЦІЄЮ (ETS 173) ТА КОНВЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ’ЄДНАНИХ НАЦІЙ ПРОТИ КОРУПЦІЇ, ЦИВІЛЬНОЇ КОНВЕНЦІЇ ПРО БОРОТЬБУ З КОРУПЦІЄЮ, ЩО РАТИФІКОВАНІ УКРАЇНОЮ, СТАТЕЙ 61, 62, 64 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ», У ТОМУ ЧИСЛІ: ВІДСУТНІСТЬ ФАКТІВ ВЧИНЕННЯ (УЧАСТІ У ВЧИНЕННІ) ПОСАДОВИМИ ТА СЛУЖБОВИМИ ОСОБАМИ УЧАСНИКА, ІНШИМИ ОСОБАМИ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ РОБОТУ ТА ПЕРЕБУВАЮТЬ З УЧАСНИКОМ У ТРУДОВИХ ВІДНОСИНАХ, КОРУПЦІЙНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ДІЯЛЬНІСТЮ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (УЧАСНИКА), ВІДСУТНІСТЬ ФАКТІВ ПОВЕДІНКИ, ЯКА МОЖЕ БУТИ РОЗЦІНЕНОЮ ЯК ГОТОВНІСТЬ ВЧИНИТИ КОРУПЦІЙНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ПОВ’ЯЗАНЕ З ДІЯЛЬНІСТЮ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (УЧАСНИКА); ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ В АНТИКОРУПЦІЙНИХ ДОКУМЕНТАХ УЧАСНИКА ВИЧЕРПНОГО ПЕРЕЛІКУ ТА ОПИСУ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАХОДІВ, СТАНДАРТІВ, ПРОЦЕДУР ТА ПОРЯДКУ ЇХ ВИКОНАННЯ (ЗАСТОСУВАННЯ), ЗОКРЕМА, ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЧНОЇ ОЦІНКИ КОРУПЦІЙНИХ РИЗИКІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (УЧАСНИКА), А ТАКОЖ ПОРЯДКУ РЕГУЛЯРНОГО ЗВІТУВАННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБА, ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ЗА РЕАЛІЗАЦІЮ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ УЧАСНИКА ПЕРЕД ЗАСНОВНИКАМИ (УЧАСНИКАМИ) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ (УЧАСНИКА).
ВИСНОВОК (ЗВІТ) ПРО ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО АУДИТУ МАЄ БУТИ ВИДАНИЙ УЧАСНИКУ НЕ РАНІШЕ 2022 РОКУ В РЕЗУЛЬТАТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ З НАДАННЯ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ АДВОКАТСЬКИМ ОБ'ЄДНАННЯМ АБО АДВОКАТОМ УКРАЇНИ АБО АДВОКАТСЬКИМ БЮРО УЧАСНИКУ, У РОЗУМІННІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО АДВОКАТУРУ ТА АДВОКАТСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ», НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЧОГО У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПОВИНЕН БУТИ НАДАНИЙ ВІДПОВІДНИЙ ДОКУМЕНТ, ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ПУНКТОМ 4 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 1 ВКАЗАНОГО ЗАКОНУ, ОФОРМЛЕНИЙ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ І У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.
У РАЗІ НАДАННЯ ВИСНОВКУ (ЗВІТУ) ПРО ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО АУДИТУ АДВОКАТСЬКИМ БЮРО (НАДАЛІ – АБ) У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА НАДАЮТЬСЯ ВІДПОВІДНІ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО АБ, А САМЕ: ВІДПОВІДНИЙ ДОКУМЕНТ ПРО СТВОРЕННЯ АБ, ПИСЬМОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ РАДИ АДВОКАТІВ РЕГІОНУ ПРО СТВОРЕННЯ (АБО РЕОРГАНІЗАЦІЮ) АБ ВІД АДВОКАТУ, ЯКИЙ СТВОРИВ АБ, ПОДАНЕ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.
У РАЗІ НАДАННЯ ВИСНОВКУ (ЗВІТУ) ПРО ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО АУДИТУ АДВОКАТСЬКИМ ОБ'ЄДНАННЯМ (НАДАЛІ – АО) У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА НАДАЮТЬСЯ ВІДПОВІДНІ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО АО, А САМЕ: ВІДПОВІДНИЙ ДОКУМЕНТ ПРО СТВОРЕННЯ АО, СТАТУТ (В ЧИННІЙ РЕДАКЦІЇ) АО З НАДАННЯМ ПОШУКОВОГО КОДУ ДОСТУПУ (РЕЗУЛЬТАТІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ), ЗА ЯКИМ ІСНУЄ МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕВІРИТИ ДОСТОВІРНІСТЬ НАДАНОГО СТАТУТУ, ПИСЬМОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ РАДИ АДВОКАТІВ РЕГІОНУ ПРО СТВОРЕННЯ (АБО РЕОРГАНІЗАЦІЮ) АО ВІД ТАКОГО АО, ПОДАНЕ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.
У РАЗІ НАДАННЯ ВИСНОВКУ (ЗВІТУ) ПРО ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО АУДИТУ АДВОКАТОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА НАДАЮТЬСЯ ВІДПОВІДНІ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ТАКОГО АДВОКАТА, А САМЕ: СВІДОЦТВО ПРО ПРАВО НА ЗАНЯТТЯ АДВОКАТСЬКОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ, ВИТЯГ З ЄДИНОГО РЕЄСТРУ АДВОКАТІВ УКРАЇНИ.»
Таким чином, тендерна документація суперечить чинному законодавству, зокрема, п. 29 Особливостей, що є грубим порушенням. Вимагаємо виключити вищезазначені вимоги з тендерної документації.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.04.2024, 12:34)
Ваше звернення буде задоволене частково:
пунктом 29 Особливостей встановлено наступне: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)».
Тобто, в абзаці другому пункту 29 Особливостей йдеться про неможливість встановлення Замовником вимог, що не передбачені відповідним національним стандартом, саме до предмета закупівлі, а не до учасника/Пропозиції учасника.
Вимога щодо надання учасником вищевказаної інформації встановлена не до предмета закупівлі, а безпосередньо до учасника Процедури закупівлі.
Зауважуємо, що дана вимога встановлена для всіх Учасників і всі Учасники процедури закупівлі можуть її виконати.
Вимога щодо НАДАННЯ ВИСНОВКУ (ЗВІТУ) ПРО ПРОВЕДЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОГО АУДИТУ з тендетрної документації вилучена.