Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.04.2024 15:28. Дата останніх змін - 18.04.2024 15:36

Інфузійні системи (код ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; номенклатурні позиції предмету закупівлі: система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, пластикова (полімерна) з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, без ін'єкційної голки (СмартСет система для внутрішньовенної інфузії) код ДК 021:2015: 33194120-3 - Інфузійне приладдя, код НК 024:2023: 43324 - Система для переливання рідин загального призначення; система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600 (одноразовий набір для інфузії модель IV-6-3 з металевою голкою для проколу флакону), код ДК 021:2015: 33194120-3 - Інфузійне приладдя, код НК 024:2023: 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-11-009580-a  
ID eade2e8e831d41f989daf000b98893f9  
Очікувана вартість закупівлі
13`450.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Предметом закупівлі є система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, пластикова (полімерна) з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, без ін'єкційної голки (СмартСет система для внутрішньовенної інфузії) - ідентифікатор 4823089504384 та система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600 (одноразовий набір для інфузії модель IV-6-3 з металевою голкою для проколу флакону) - ідентифікатор 4823089503431.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка та передача замовленого Товару Замовнику Постачальником здійснюється протягом 5-ти робочих днів після подачі заявки Замовника та після підтвердження її отримання Постачальником.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"  
Очікувана вартість закупівлі 13`450.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
11.04.24
Подання пропозицій
до 16.04.24
Кваліфікація переможця
з 16.04.24
Пропозиції розглянуті
з 16.04.24
Завершена
18.04.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня