Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.04.2024 11:36. Дата останніх змін - 13.04.2024 12:01

Фармацевтична продукція

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-10-004064-a  
ID 2385a48e4bb04b7097a01aa1b5745193  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-10-004614-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`690.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ: Товар постачається згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно- розвантажувальних робіт. Обсяги й асортимент поставки можуть змінювати за попередньою письмовою взаємною згодою сторін. При цьому товар, що недопоставлене в одному періоді постачання, підлягає поповненню в іншому в межах строку дії договору, а перепоставлена кількість товару належить до заліку в рахунок поставки наступного періоду. Отримувачами товару є представники Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Відвантаження товару представникам ЗАМОВНИКА здійснюється згідно з чергою та в кількостях, зазначених у кожній специфікації до цього договору та у відповідних рознарядках (телеграмах) ЗАМОВНИКА. За попередньою письмовою взаємною згодою сторін черговість поставки може змінюватись. Товар належить перевозити автотранспортом за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Обов’язки щодо забезпечення транспортом покладаються на сторону ПОСТАЧАЛЬНИКА. Якість та порядок приймання товару: Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості. Тара, упаковка, маркування товару повинні відповідати вимогам стандартів чи технічним умовам. Додаткові вимоги та гарантії щодо якості товару, його упаковки й маркування у сторін договору відсутні. Товар, який відвантажується, підлягає обов’язковому контролю представником ЗАМОВНИКА з відповідним посвідченням її якості. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено ЗАМОВНИКОМ (отримувачем) у присутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА відразу після прибуття товару до місця поставки. Приймання Товару за кількістю та якістю оформляється актом, який повинен бути складений у день закінчення приймання товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, ЗАМОВНИК (отримувач) спільно з представником фірми відображає це в акті приймання товару та складає окремий акт і залежно від причин недоліків пред’являє претензію стороні, що порушила законні інтереси ЗАМОВНИКА (отримувача). Термін поставки Товару - до 20.11.2024 року. ЗАМОВНИК (отримувач) може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки ПОСТАЧАЛЬНИК не надасть документи, що підтверджують кількість і якість поставленого Товару. Приймання Товару за кількістю та якістю у всіх випадках, не врегульованих цим договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-6 від 15.06.65) та Інструкції про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-7 від 25.04.66) з доповненням та змінами, які внесені до них згідно зі встановленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих. При виявленні ЗАМОВНИКОМ (отримувачем) невідповідності якості або кількості отриманого Товару відвантажувальним документам або документам про якість товару, яка поставляється, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок здійснює допоставку товару належної кількості та якості або це враховується при взаєморозрахунках. УМОВИ ОПЛАТИ: Платником за цим договором є Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. Оплата за фактично переданий товар здійснюється на підставі накладної (видаткової накладної). Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Будь яка зміна цін Товару, що підлягає поставці за цим договором, можлива лише після попередньої письмової згоди сторін. Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У випадку затримки оплати замовлення Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 30 календарних днів з дня надходження коштів на рахунок. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Замовник здійснює оплату за фактом постачання товару на підставі видаткової накладної та документів, що підтверджують факт отримання товару Замовником на протязі 30 календарних днів. Постачальник не може вимагати від Замовника проведення будь-яких додаткових оплат. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки, є гривня.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО  
Очікувана вартість закупівлі 1`690.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
10.04.24
Подання пропозицій
до 13.04.24
Закупівля не відбулась
13.04.24

Специфікація закупівлі

1)
Фенілефрин супозиторії ректальні по 5 мг, №12
Класифікація за ДК 021:2015: 33620000-2 - Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Класифікація за INN: phenylephrine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024
Умови постаки: ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ: Товар постачається згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно- розвантажувальних робіт. Обсяги й асортимент поставки можуть змінювати за попередньою письмовою взаємною згодою сторін. При цьому товар, що недопоставлене в одному періоді постачання, підлягає поповненню в іншому в межах строку дії договору, а перепоставлена кількість товару належить до заліку в рахунок поставки наступного періоду. Отримувачами товару є представники Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Відвантаження товару представникам ЗАМОВНИКА здійснюється згідно з чергою та в кількостях, зазначених у кожній специфікації до цього договору та у відповідних рознарядках (телеграмах) ЗАМОВНИКА. За попередньою письмовою взаємною згодою сторін черговість поставки може змінюватись. Товар належить перевозити автотранспортом за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Обов’язки щодо забезпечення транспортом покладаються на сторону ПОСТАЧАЛЬНИКА. Якість та порядок приймання товару: Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості. Тара, упаковка, маркування товару повинні відповідати вимогам стандартів чи технічним умовам. Додаткові вимоги та гарантії щодо якості товару, його упаковки й маркування у сторін договору відсутні. Товар, який відвантажується, підлягає обов’язковому контролю представником ЗАМОВНИКА з відповідним посвідченням її якості. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено ЗАМОВНИКОМ (отримувачем) у присутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА відразу після прибуття товару до місця поставки. Приймання Товару за кількістю та якістю оформляється актом, який повинен бути складений у день закінчення приймання товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, ЗАМОВНИК (отримувач) спільно з представником фірми відображає це в акті приймання товару та складає окремий акт і залежно від причин недоліків пред’являє претензію стороні, що порушила законні інтереси ЗАМОВНИКА (отримувача). Термін поставки Товару - до 20.11.2024 року. ЗАМОВНИК (отримувач) може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки ПОСТАЧАЛЬНИК не надасть документи, що підтверджують кількість і якість поставленого Товару. Приймання Товару за кількістю та якістю у всіх випадках, не врегульованих цим договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-6 від 15.06.65) та Інструкції про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-7 від 25.04.66) з доповненням та змінами, які внесені до них згідно зі встановленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих. При виявленні ЗАМОВНИКОМ (отримувачем) невідповідності якості або кількості отриманого Товару відвантажувальним документам або документам про якість товару, яка поставляється, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок здійснює допоставку товару належної кількості та якості або це враховується при взаєморозрахунках. УМОВИ ОПЛАТИ: Платником за цим договором є Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. Оплата за фактично переданий товар здійснюється на підставі накладної (видаткової накладної). Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Будь яка зміна цін Товару, що підлягає поставці за цим договором, можлива лише після попередньої письмової згоди сторін. Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У випадку затримки оплати замовлення Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 30 календарних днів з дня надходження коштів на рахунок. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Замовник здійснює оплату за фактом постачання товару на підставі видаткової накладної та документів, що підтверджують факт отримання товару Замовником на протязі 30 календарних днів. Постачальник не може вимагати від Замовника проведення будь-яких додаткових оплат. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки, є гривня.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
2)
Лідокаїн, розчин для ін`єкцій, 20 мг/мл, по 2 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33660000-4 - Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Класифікація за INN: lidocaine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024
Умови постаки: ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ: Товар постачається згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно- розвантажувальних робіт. Обсяги й асортимент поставки можуть змінювати за попередньою письмовою взаємною згодою сторін. При цьому товар, що недопоставлене в одному періоді постачання, підлягає поповненню в іншому в межах строку дії договору, а перепоставлена кількість товару належить до заліку в рахунок поставки наступного періоду. Отримувачами товару є представники Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Відвантаження товару представникам ЗАМОВНИКА здійснюється згідно з чергою та в кількостях, зазначених у кожній специфікації до цього договору та у відповідних рознарядках (телеграмах) ЗАМОВНИКА. За попередньою письмовою взаємною згодою сторін черговість поставки може змінюватись. Товар належить перевозити автотранспортом за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Обов’язки щодо забезпечення транспортом покладаються на сторону ПОСТАЧАЛЬНИКА. Якість та порядок приймання товару: Товар повинен бути поточного року випуску, а його якість відповідати вимогам стандартів і діючих державних стандартів, відображених у кожній специфікації до цього договору та підтверджуватись відповідними сертифікатами якості. Тара, упаковка, маркування товару повинні відповідати вимогам стандартів чи технічним умовам. Додаткові вимоги та гарантії щодо якості товару, його упаковки й маркування у сторін договору відсутні. Товар, який відвантажується, підлягає обов’язковому контролю представником ЗАМОВНИКА з відповідним посвідченням її якості. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено ЗАМОВНИКОМ (отримувачем) у присутності представника ПОСТАЧАЛЬНИКА відразу після прибуття товару до місця поставки. Приймання Товару за кількістю та якістю оформляється актом, який повинен бути складений у день закінчення приймання товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, ЗАМОВНИК (отримувач) спільно з представником фірми відображає це в акті приймання товару та складає окремий акт і залежно від причин недоліків пред’являє претензію стороні, що порушила законні інтереси ЗАМОВНИКА (отримувача). Термін поставки Товару - до 20.11.2024 року. ЗАМОВНИК (отримувач) може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки ПОСТАЧАЛЬНИК не надасть документи, що підтверджують кількість і якість поставленого Товару. Приймання Товару за кількістю та якістю у всіх випадках, не врегульованих цим договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-6 від 15.06.65) та Інструкції про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР № П-7 від 25.04.66) з доповненням та змінами, які внесені до них згідно зі встановленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих. При виявленні ЗАМОВНИКОМ (отримувачем) невідповідності якості або кількості отриманого Товару відвантажувальним документам або документам про якість товару, яка поставляється, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок здійснює допоставку товару належної кількості та якості або це враховується при взаєморозрахунках. УМОВИ ОПЛАТИ: Платником за цим договором є Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. Оплата за фактично переданий товар здійснюється на підставі накладної (видаткової накладної). Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Будь яка зміна цін Товару, що підлягає поставці за цим договором, можлива лише після попередньої письмової згоди сторін. Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У випадку затримки оплати замовлення Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 30 календарних днів з дня надходження коштів на рахунок. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Замовник здійснює оплату за фактом постачання товару на підставі видаткової накладної та документів, що підтверджують факт отримання товару Замовником на протязі 30 календарних днів. Постачальник не може вимагати від Замовника проведення будь-яких додаткових оплат. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки, є гривня.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 170 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2024 11:36
Версія документу від: 10.04.2024 11:36
ID: aabc7d52f3ff4b0597d25641c70a97ee
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2024 11:36
Версія документу від: 10.04.2024 11:36
ID: 4b0821e4d3014e358412c76f53635c7c

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Фенілефрин супозиторії ректальні по 5 мг, №12
Критерій відноситься до предмету закупівлі Фенілефрин супозиторії ректальні по 5 мг
Технічні характеристики
Тип пакування
Класифікація згідно МНН
Класифікація згідно АТХ
Форма випуску
Кількість одиниць в упаковці
Доза діючої речовини
Технічні характеристики предмета закупівлі
Лідокаїн, розчин для ін`єкцій, 20 мг/мл, по 2 мл
Критерій відноситься до предмету закупівлі Лідокаїн, розчин для ін`єкцій, 20 мг/мл,
Технічні характеристики
Класифікація згідно МНН
Класифікація згідно АТХ
Форма випуску
Доза діючої речовини
Тип пакування
Об'єм Очікуване значення: 2 мілілітр

Дати та строки

Дата публікації 10.04.2024 11:36  
Початок періоду прийому пропозицій 10.04.2024 11:36  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13.04.2024 12:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321481  
Юридична адреса 29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46