Процедура закупівлі оголошена 09.04.2024 08:53. Дата останніх змін - 16.05.2024 17:33
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-04-09-000404-a | |
| ID | d8799a0fb16948e486f65920f42b9a33 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-04-09-000540-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`050`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) згідно документації. Загальна площа приміщень для обслуговування – 183996,07м2, Заклади дошкільної освіти — 33230,47м2, Заклади загальної середньої освіти - 146090,90 м2, Позашкільні навчальні заклади -3620,40 м2, Інші установи — 1054,3 м2, Місцезнаходження: м. Київ, Печерський р-н.( Додаток 6). Термін надання послуг – протягом 2024 р.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`050`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
09.04.24
Період уточнень
до 20.04.24
Період оскаржень
до 20.04.24
Подання пропозицій
до 23.04.24
Аукціон
29.04.24
Кваліфікація переможця
з 29.04.24
Пропозиції розглянуті
з 06.05.24
Завершена
16.05.24
12.04.2024, 19:01. ID: UA-2024-04-09-000404-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги: 1
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ» (далі – Скаржник) реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Скаржник виявив вимоги які обмежують конкуренцію серед учасників, є дискримінаційними та порушують принцип недискримінації учасників, та обмежує право Скаржника на участь в цій закупівлі.
Опис суті пункту скарги
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання:
«Виконавець повинен мати електротехнічну лабораторію. Підтвердити наступними документами:
a. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком / галуззю / переліком / сферою вимірювальних можливостей або інший рівнозначний документ.*
b. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України в сфері якого повинен бути (ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010), що охоплює: 71.20 технічне випробування та дослідження; в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.»
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Стандарт ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT) має офіційну назву «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» та стосується підтвердження можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії.
Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Цей стандарт можна застосувати до діяльності, що здійснюється під контролем організації. Його застосування може бути пристосовано так, щоб відповідати специфічним вимогам організації, охоплюючи складність П систем, ступінь документованості інформації та наявні ресурси. Цей стандарт не застосовують ні до використання продукції кінцевим споживачем поза сферою застосування і меж СЕнМ, ні до проектування поза зв’язками з будівлями, спорудами, системами або процесами, що використовують енергію. Цей стандарт можна застосувати до проектування і закупівель будівель, споруд, мереж, обладнання, систем або процесів, що використовують енергію в рамках сфери застосування і меж СЕнМ.
При цьому тендерною документацією не передбачено послуг до проектування і закупівель будівель, споруд, мереж, обладнання, систем або процесів, що використовують енергію в рамках сфери застосування і меж СЕнМ.
Відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики здійснюється закупівля наступних послуг:
- Утримання електромережі та електрообладнання в справному стані.
- Термінове обслуговування електрообладнання по виклику замовника в разі відключення або перебоїв в роботі мереж
- Надання замовнику технічної допомоги щодо експлуатації електрообладнання до 1000в
- Ремонт та регулювання автоматичних вимикачів.
- Ремонт вторинних мереж.
- Заміна кабельних муфт (за необхідністю).
- Повірка електровимірювальних приладів.
- Ведення технічної документації.
- Вимірювання опору ізоляції мереж до 1000в
- Повірка наявності електричного кола між заземленими установками та елементами заземленої установки.
- Повірка узгодження параметрів кола «фаза-нуль» з характеристиками обладнання захисту та безперервного захисту провідників.
- Повірка автоматичного відключення живлення шляхом вимірювання струму однофазного К.З.
- Проведення вимірювання електричною лабораторією.
- Цілодобова аварійно-ремонтна служба (оперативне обслуговування електроустановок).
- Супроводження вирішення питань з енергопостачальним та електромережевим підприємством, а також з інспекцією наглядових служб.
- Повірка та заміна запобіжників.
- Визначення стану ізоляторів.
- Визначення стану захисного заземлення.
- Визначення стану плавких вставок (запобіжників).
- Визначення стану автоматичних вимикачів (автоматів) 0,4кВ.
Таким чином технічне завдання не містить послуг з енергетичної результативності. Замовник не закуповує такі послуги, тому вимоги впровадження системи енергетичної ефективності не передбачені закупівлею, та не узгоджується з технічними вимогами даної процедури закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не має права вимагати документи, які не обумовлені технічним завданням даної закупівлі. Встановивши таку вимогу, Замовник дискримінує і обмежує права Скаржника приймати участь. Скаржник не виконує роботи щодо енергетичної ефективності, та і не повинен їх виконувати у відповідності до технічного завдання.
У відповідності до вимог Додатку 1:
«a. Копію діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату визнання вимірювальних можливостей з додатком / галуззю / переліком / сферою вимірювальних можливостей або інший рівнозначний документ.*
- Скаржник має Сертифікат на систему керування вимірюванням на лабораторію щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 із відповідним переліком вимірювальних можливостей, тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має всі відповідні Дозвільні документи та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати сертифікату на систему енергетичного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO50001:2020 (ISO50001:2018,IDT). Встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника та необґрунтованою і завищеною з урахуванням технічного завдання.
Керуючись пунктом 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - (надалі Постанова), Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначені обґрунтування.
Доказ
Сертифікат
Сертифікат на систему керування вимірюванням на лабораторію щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005,
Доказ
Свідоцтво
Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 із відповідним переліком вимірювальних можливостей
Дата розгляду скарги23.04.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Причина відхилення скаргиЗамовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Розгляд зупинено
26.04.2024 11:55