Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2024 14:55. Дата останніх змін - 30.04.2024 15:38

«Реконструкція адміністративної будівлі літ. «А» на вул. Комунальників, 4-В в м. Чернівці» -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-27-007856-a  
ID 32909344e7a04372b44f73105f24439d  
Загальна очікувана вартість закупівлі
18`340`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 18`340`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
27.03.24
Період уточнень
до 01.04.24
Період оскаржень
до 01.04.24
Подання пропозицій
до 04.04.24
Кваліфікація переможця
з 04.04.24
Пропозиції розглянуті
з 15.04.24
Завершена
30.04.24
28.03.2024, 14:36
проект
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Чи можете надати проект на реконструкцію для більш точного розрахунку кошторису?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.03.2024, 15:06)
З проектною документацією можна ознайомитися за адресою: вул. Котляревського, 13, м. Чернівці (кабінет №6).
28.03.2024, 15:14
Аналогічний договір
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня! Який договір вважатиметься аналогічним до предмету закупівлі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.03.2024, 15:07)
Аналогічним договором буде вважатися договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції будівель з виконаними видами робіт (з підтверджуючими документами про виконані види робіт), які аналогічні роботам, що передбачені Технічним завданням до ТД
28.03.2024, 18:24
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «До подачі тендерної пропозиції учасник має оглянути об’єкт з уповноваженим представником замовника. Після ознайомлення з об'єктом учасник надає акт огляду об’єкта у довільній формі за підписом представника Учасника та Замовника (без акта огляду об'єкта пропозиції не розглядаються та будуть відхилені).» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 29.03.2024, 15:10)
Шановний Учаснику! Замовником буде внесено до Тендерної документації.