Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2024 15:44. Дата останніх змін - 05.04.2024 09:03

Папір

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-26-010110-a  
ID dc22d17602f544429bab0d2586a9890a  
Очікувана вартість закупівлі
119`269.60 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Очікувана вартість закупівлі 119`269.60 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 596.35 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.03.24
Період уточнень
до 01.04.24
Подання пропозицій
до 05.04.24
Закупівля не відбулась
05.04.24

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис після проходження всього обсягу Продукції вхідного контролю на складі Покупця. *Для платників ПДВ: Сума ПДВ сплачується впродовж 10 робочих днів, наступних за днем надсилання Постачальником у спосіб, визначений Договором, Покупцю квитанцій про реєстрацію податкових накладних, виписаних за всіма операціями з постачання Продукції.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір А4, 80г/м2, 500 арк., клас - С/С+, СІЕ білизни - 150%
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.07.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 811 штука
2)
Папір А3, 80г/м2, 500 арк., клас - С/С+, СІЕ білизни - 150%
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 21 штука
3)
Папір А5, 80г/м2, 500 арк., клас - С/С+, СІЕ білизни - 150%
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
4)
Папір А4, 65-75г/м2, 500 арк., СІЕ білизни - 150%
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 128 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
Конкурсна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2024 15:44
Версія документу від: 26.03.2024 15:44
ID: abc0f10090d84b2eb680342cda23cc0d

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 01.04.2024 16:00  
Початок періоду прийому пропозицій 02.04.2024 09:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.04.2024 09:00  
Дата початку аукціону 08.04.2024 11:06  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08305644  
Юридична адреса Україна