Процедура закупівлі оголошена 04.04.2018 15:54. Дата останніх змін - 05.06.2018 00:00
Послуга з організації лікувального харчування хворим у КНП «ООМЦПЗ»ООР» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-04-04-000570-b | |
| ID | ca76910936304534860e68c3f366c345 |
Очікувана вартість закупівлі
4`021`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням тендерного комітету КНП «ООМЦПЗ»ООР» Протокол №12/18 від «04» квітня 2018 року (внесені зміни у ТД протокол № 13/18 від 12.04.2018року)внесені зміни ТК протокол№27/18 від 27.04.2018р.)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 4`021`200.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 20`106.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
04.04.18
Період уточнень
до 30.04.18
Період оскаржень
до 06.05.18
Подання пропозицій
до 10.05.18
Аукціон
11.05.18
Кваліфікація переможця
з 11.05.18
Пропозиції розглянуті
з 25.05.18
Закупівля не відбулась
05.06.18
10.04.2018, 12:50
Середньо-розрахункова вартість
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 6.1.3. Додатку 4 Тендерної документації вимагається надання середньо-розрахункової вартості готових страв харчування хворих на перший день ТИЖНЕВОГО меню, при цьому відповідно до пункту 6.1.1 зазначеного додатку необхідно надати зразок 2-ОХ ТИЖНЕВОГО меню.
Просимо роз’яснити наступне:
Середньо-розрахункову вартість необхідно надати на перший день 2-тижневого меню, що вимагається відповідно до пункту 6.1.1 чи необхідно надати середньо-розрахункову вартість готових страв на перший день першого та другого тижня відповідного меню.
Дякую.
Просимо роз’яснити наступне:
Середньо-розрахункову вартість необхідно надати на перший день 2-тижневого меню, що вимагається відповідно до пункту 6.1.1 чи необхідно надати середньо-розрахункову вартість готових страв на перший день першого та другого тижня відповідного меню.
Дякую.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2018, 15:41)
Доброго дня! надати середньо-розрахункову вартість готових страв на перший день першого тижня відповідного меню
10.04.2018, 12:51
Погодження меню
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 4.2.3. Додатку 4 Тендерної документації зазначено, що меню погоджується головним лікарем або призначеною особою за наказом головного лікаря.
Разом з цим, відповідно до пункту 6.1.1 зазначеного додатку вимагається надання в складі тендерної пропозиції зразку 2-тижневого меню. Однак, у разі погодження меню, необхідного для подання в складі тендерної пропозиції, Замовнику буде відомо імена Учасників ще до кінцевого строку подання пропозицій, та їх розкриття, всупереч вимогам Закону.
Прошу роз'яснити чи необхідно в складі тендерної пропозиції надавати погоджене меню, з урахуванням пункту 4.2.3 та 6.1.1. Додатку 4 Тендерної документації? Чи меню погоджується лише Переможцем (Постачальником) після підписання договору?
Разом з цим, відповідно до пункту 6.1.1 зазначеного додатку вимагається надання в складі тендерної пропозиції зразку 2-тижневого меню. Однак, у разі погодження меню, необхідного для подання в складі тендерної пропозиції, Замовнику буде відомо імена Учасників ще до кінцевого строку подання пропозицій, та їх розкриття, всупереч вимогам Закону.
Прошу роз'яснити чи необхідно в складі тендерної пропозиції надавати погоджене меню, з урахуванням пункту 4.2.3 та 6.1.1. Додатку 4 Тендерної документації? Чи меню погоджується лише Переможцем (Постачальником) після підписання договору?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2018, 15:44)
Добрий день, у складі тенденої пропозиції учасник надає зразок меню . Меню погоджується після підписання договору на протязі всього періоду надання послуг.
10.04.2018, 12:52
Персональні дані
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 3 Таблиці 3 Додатку 3 Тендерної документації вимагається надання листа-згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію згідно вимог даної тендерної документації).
Прошу надати роз’яснення чи необхідно надавати лист-згоду на використання інформації від кожного працівника, зазначеного в довідці, що містить інформацію про працівників Учасника (п. 2. Додатку 2 Тендерної документації)?
Прошу надати роз’яснення чи необхідно надавати лист-згоду на використання інформації від кожного працівника, зазначеного в довідці, що містить інформацію про працівників Учасника (п. 2. Додатку 2 Тендерної документації)?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.04.2018, 15:47)
Добрий день, так були зроблені зміни у ТД
Лист згода (Додаток6) на використання інформації від кожного працівника зазначеного в довідці
Лист згода (Додаток6) на використання інформації від кожного працівника зазначеного в довідці
13.04.2018, 11:50
Згода на обрабку персональних даних
Загальне запитання щодо оголошення
Прошу роз'яснити чи буде згода на обробку персональних даних, надана від кожного працівника, вважатися такою, що відповідає вимогам Замовника та тендерної документаії, у разі якщо вона зроблена не на бланку Учасника та не містить печатку Учасника (при тому, що на інших документах вона є, поряд з підписом уповноваженої посадової (службової)) особи) ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2018, 16:07)
Добрий день, згода на обробку персональних даних від кожного працівника надається на бланку фірми .
14.04.2018, 11:54
Харчування ветеранів війни
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно ТД харчування ветеранів війни надається відповідно до Наказу №262 від 21.04.2009. Даним наказом затверджено РЕКОМЕНДОВАНИЙ середньодобовий набір продуктів харчування на одного хворого, отже він є не обов’язковим до надання саме визначених продуктів, та надання останніх в повному обсязі. Просимо роз’яснити яким чином Замовник буде перевіряти меню, надане Учасником, на відповідність встановленій нормі, що носить рекомендований характер.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 18.04.2018, 16:09)
Добрий день,виконання рекомендованого набору продуктів згідно постанови КМУ №34 від 27.01.16р.