Процедура закупівлі оголошена 18.03.2024 18:47. Дата останніх змін - 18.03.2024 18:47
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-03-18-012672-a | |
| ID | 4b44d9d5d1c641adadb2d37c7a079097 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-03-18-015776-a |
Очікувана вартість закупівлі
1`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 1`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
18.03.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
18.03.24
Специфікація закупівлі
| 1) |
заправка картриджа Samsung ML1610/1615/1620/2010/2015/2160/2165/2510/3200/4321/4521/4729/4824 тонером - 4 посл.
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 послуга
|
| 2) |
заправка картриджа Саnon 2900/3010/3110/445/MF231/ 220/HP1010/6030/3010/1005/1522/4410 тонером - 4 посл.
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 послуга
|
| 3) |
поточний ремонт картриджа - 1 посл.
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.03.2024 18:47
Версія документу від: 18.03.2024 18:47
ID: c2e29383e578407f9ae088ec2da99b7d
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02011284 |
| Юридична адреса | 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 46/15 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
1`200.00
Гривня з ПДВ
Переможець
18.03.2024 18:47
Укладені договори
Номер договору
18
Дата підписання
15.03.2024
Дата початку дії
15.03.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
1`200.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
1`000.00 Гривня
