Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.03.2024 17:13. Дата останніх змін - 03.05.2024 13:05

«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (8 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція). -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-15-011375-a  
ID 3d6a638c9a664a09b7de76a574206871  
Загальна очікувана вартість закупівлі
49`281`502.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (8 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 49`281`502.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 246`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
15.03.24
Період уточнень
до 22.03.24
Період оскаржень
до 22.03.24
Подання пропозицій
до 25.03.24
Кваліфікація переможця
з 25.03.24
Пропозиції розглянуті
з 19.04.24
Завершена
03.05.24
18.03.2024, 15:59
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору"
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог пункту 3.2 додатку 5 до тендерної документації Учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію (ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* з усіма невід’ємними частинами до нього, зазначені в довідці згідно вимог п.3.1.
Разом з тим оцінка Замовником відповідності наданих учасниками аналогічних договорів вимогам тендерної документації буде відбуватися, виходячи з предмету договору, дати його укладення, суми договору (що відображено безпосередньо у самому договорі) та співставлення її з довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі.
Додатки до договору не будуть впливати на зміст тендерної пропозиції учасника, оскільки не будуть містити обов’язкову для виконання вимог тендерної документації інформацію, однак створять додаткове навантаження на учасників закупівлі при підготовці тендерних пропозиції.
Крім того, відповідно до вимог додатку 5 до тендерно документації аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого є нове будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівлі (споруди) (клас наслідків (відповідальності) СС2 або СС3) укладений учасником у період з 2019 по 2023 роки та виконаний в повному обзязі.
Визначальним в даному випадку має бути саме предмет такого догвору, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі, а не дата його укладення.
У автора звернення є досвід виконання аналогічного договору, однак він не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки дата укладення згаданого вище договору була раніше 2019 року. Наявності такого договору цілком достатньо для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність досвіду виконання аналогічних договорів для даної закупівлі. Однак, незважаючи на аналогічність предмету закупівлі наявного у автора звернення договору, який планується надати на підтвердження досвіду, він не може претендувати на участь, і тим більше перемогу у даній закупівлі, адже Замовником значно обмежено поняття аналогічного договору.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти додаток 5 до тендерної документації у наступній редакції:
«Додаток 5
до тендерної документації


3.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного (аналогічих) за предметом закупівлі договору (договорів)*, яка має містити наступну інформацію:
- реквізити договору (№ та дата укладення);
- предмет договору, клас наслідків відповідальності;
- найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон;
- строк виконання робіт (початок, закінчення);
3.2. Копію (ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів)*, зазначені в довідці згідно вимог п.3.1 (додатки до договору надавати не обов’язково).
3.3. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі.
* аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого є нове будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівлі (споруди) (клас наслідків (відповідальності) СС2 або СС3) укладений учасником у період з 2018 по 2023 роки та виконаний в повному обзязі.»

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.03.2024, 15:38)
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.