Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.02.2024 17:19. Дата останніх змін - 27.03.2024 15:02

ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-28-011267-a  
ID 6f93e5d995084377a69351835bcf7f81  
Загальна очікувана вартість закупівлі
400`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Миючі засоби

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції у місті Києві  
Загальна очікувана вартість закупівлі 400`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
28.02.24
Період уточнень
до 13.03.24
Період оскаржень
до 13.03.24
Подання пропозицій
до 16.03.24
Кваліфікація переможця
з 16.03.24
Пропозиції розглянуті
з 18.03.24
Завершена
27.03.24
02.03.2024, 13:53
Надання висновки ДСЕЕ є незаконною
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить вимогу, що суперечить чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Додатком 2 до тендерної документації 11 разів, а також проектом договору 1 раз встановлено вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи загалом за усіма позиціями та, додатково, – за позиціями 4, 6, 7 та 8, за якими ще й вимагається підтвердження сфери застосування (яка, в більшості, не стосується сфери діяльності Замовника) та інших характеристик, сукупність яких однозначно свідчить про те, продукцію якого саме виробника планує придбати Замовник, адже саме в такий спосіб, шляхом списування з потрібних висновків конкретної сукупності інформації, найчастіше раніше прописувалися дискримінаційні технічні вимоги до предмета закупівлі.
Разом з тим, наразі така методика вже півроку як застаріла, адже дана вимога тендерної документації тепер порушує чинне законодавство України в частині надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ).
З 01 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким й було врегульоване проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків, втратив чинність.
Серед іншого, з 01.10.2023 припинено видачу висновків ДСЕЕ Держпродспоживслужбою України, яка раніше їх й видавала. Тобто отримати висновки ДСЕЕ під вимоги Замовника вже неможливо, навіть не через обмеженість строку надання тендерних пропозицій, а взагалі.
Таким чином, вимога підтвердити будь-які характеристики товару або просто навіть надавати висновки ДСЕЕ є незаконною, щодо чого вже склалася усталена практика Комісії АМКУ.
Просимо виключити зазначену вимогу з тендерної документації, адже результат розгляду цього запитання цікаво побачити багатьом.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.03.2024, 19:24)
Замовником будуть внесені відповідні зміни
07.03.2024, 21:18
Подобається продукція ТОВ “МДМ” (або ТОВ “ДЕЗ-ЕКОМ”, що є тим самим)?
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Дякуємо за проведену роботу над тендерною документацією, але вона ще виглядає компрометуюче, як для такої поважної установи, яку мають брати за взірець інші замовники.
Зрозуміло, що вам з певних причин подобається продукція ТОВ “МДМ” (або ТОВ “ДЕЗ-ЕКОМ”, що є тим самим), але феноксіетанол у реєстрі дезінфекційних засобів у зазначеній кількості є вже надто відомою ознакою заздалегідь визначеного постачальника мийних засобів.
Все ж таки, дискримінаційні вимоги замовники мають прописувати не настільки відверто. Тому до цього нікому не потрібного у засобі для підлоги феноксіетанолу краще не привертати увагу. Краще знайти якийсь інший спосіб, непомітніший.
Учасники вас поважають, не оскаржують умови тендерної документації до Антимонопольного комітету, вірять, що ви й самі розумієте, що усі думають.
Також ви ще залишили кілька вимог висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (або СЕС за застарілою назвою). Розуміємо, що незумисне, адже феноксіетанолу для досягнення поставленої мети достатньо. Антимонопольний комітет вважає це дискримінацією навіть якщо є альтернатива, а у вашій тендерній документації вона не скрізь наявна.

Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.03.2024, 18:20)
Крім виробника МДМ, є інші виробники, які виробляють дезінфекційні засоби з такою діючою речовиною, тому це не дискримінаційні вимоги. Висновки вимагаються тільки на дезінфекційний засіб, так як з згідно зі ст.48 Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 6 вересня 2022 року № 2573-IV, висновок на дезінфекційні засоби не відмінили. ГУНП в м.Києві потрібен саме дезінфекційний засіб для миття підлоги та інших поверхонь, то він так і вимагає, а не просто засіб для миття підлоги. У всіх інших випадках було предоставлено вибір щодно надання Висновку СЕС- Будь який документ із нижче перечислених - Декларація відповідності технічному регламенту миючих засобів або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи(в разі якщо такий Висновок зареєстровано до 01.10.2023 року та він дійсний на кінцеву дату подання пропозицій) або Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству , дійсний на кінцеву дату подання пропозицій. Всі документи пронумеровані відповідно до номеру позиції, для зручності перевірки. Непронумеровані документи не будуть розглядатися, та будуть вважатися як відсутні