Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.02.2024 13:28. Дата останніх змін - 04.03.2024 11:33

Офісне устаткування та приладдя різне, за ЄЗС ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-27-006017-a  
ID 3dc397ec76ed4fdab0168207d6837fda  
Очікувана вартість закупівлі
5`978.28 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Оплата за товар за цим Договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник зобов’язаний сплатити вартість товару на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Остерської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 5`978.28 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
27.02.24
Подання пропозицій
до 01.03.24
Кваліфікація переможця
з 01.03.24
Пропозиції розглянуті
з 01.03.24
Завершена
04.03.24
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня