Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Увага, підключення до ЦБД відсутнє. Більшість функцій наразі недоступні
Процедура закупівлі оголошена 22.03.2018 14:28. Дата останніх змін - 30.03.2018 17:04

Закупівля канцелярських товарів -

Ідентифікатор закупівлі R-UA-2018-03-22-000007  
ID 06758f84796944f98e210a80d58808db  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1. Тендер вважається таким, що відбувся, якщо отримано щонайменше три пропозиції від постачальників. 2. Постачальник повинен бути неплатником ПДВ, або згодним пройти процедуру звільнення від ПДВ. 3. Доставка за рахунок постачальника. 4. Пропозиції подаються з розрахунку закупівлі на один квартал.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІННИЦЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД"  
Очікувана вартість закупівлі не визначено замовником  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
Процедура закупівлі Проста комерційна закупівля RIALTO  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.03.18
Період уточнень
до 26.03.18
Подання пропозицій
до 30.03.18
Закупівля не відбулась
30.03.18
Наразі немає жодного запитання від учасників