Процедура закупівлі оголошена 26.01.2024 17:44. Дата останніх змін - 12.04.2024 15:58
Портативні та автомобільні радіостанції із послугами програмування -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-01-26-015134-a | |
| ID | 7ea1a59ef9b54188bab4a52e950600c1 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-01-26-004022-b |
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`177`409.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 4`177`409.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.01.24
Період уточнень
до 16.03.24
Період оскаржень
до 16.03.24
Подання пропозицій
до 19.03.24
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 08.03.24
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
01.04.24
29.01.2024, 13:46. ID: UA-2024-01-26-015134-a.b1
Вимога (Скарга)
Додаток 2 Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі
Шановний Замовнику, Законом про закупівлі передбачено що у разі посилання у технічній специфікації на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - слід передбачати надання еквіваленту. Предметом закупівлі згідно ТД є радіостанції Motorola DM1400 та Motorola DP 1400. Додатком 2 ТД Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у таблиці надано конкретні технічні показники зазначених моделей, що унеможливлює надання еквіваленту, зважаючи на те, що радіостанції інших виробників не забезпечують 100% співпадання по всім параметрам. Відповідно до вимог Закону та для забезпечення можливості надання еквіваленту, технічні показники мають бути вказані у форматі не гірше/ не більше/не менше, що має бути здійснено внесенням відповідних змін до Додатку 2 ТД.
Шановний Учаснику! Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При цьому, технічна специфікація в Додатку № 2 до ТД містить чіткі вимоги до предмету закупівлі для однозначного розуміння замовником і учасниками.
Посилання на конкретні марку / виробника радіостанцій є необхідним та обґрунтованим, відповідне обгрунтування міститься безпосередньо в технічній специфікації та містить вираз "або еквівалент".
Таким чином, вимоги Закону щодо складання технічної специфікації у складі тендерної документації виконані Замовником в повному обсязі. Ваше твердження про те, що технічні показники мають бути вказані у форматі не гірше/ не більше/не менше, є необґрунтованим, оскільки зазначення технічних показників предмету закупівлі у такий спосіб не передбачено жодним нормативним актом.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При цьому, технічна специфікація в Додатку № 2 до ТД містить чіткі вимоги до предмету закупівлі для однозначного розуміння замовником і учасниками.
Посилання на конкретні марку / виробника радіостанцій є необхідним та обґрунтованим, відповідне обгрунтування міститься безпосередньо в технічній специфікації та містить вираз "або еквівалент".
Таким чином, вимоги Закону щодо складання технічної специфікації у складі тендерної документації виконані Замовником в повному обсязі. Ваше твердження про те, що технічні показники мають бути вказані у форматі не гірше/ не більше/не менше, є необґрунтованим, оскільки зазначення технічних показників предмету закупівлі у такий спосіб не передбачено жодним нормативним актом.
Відповідь замовника: 01.02.2024 17:48
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
01.02.2024 17:48
31.01.2024, 17:33. ID: UA-2024-01-26-015134-a.a2
Вимога (Скарга)
ТТХ
Шановний Замовнику!
Просимо надати пояснення (або посилання), що за антена вказана в Додатку 2 тендерної документації. Справа в тому, що здійснивши пошук в мережі інтернет «Антена автомобільна ЕСМ-150, 146-174 МГц, на магнітній основі», відсутні будь-які співпадіння за результатами пошуку. Нам не вдалось знайти автомобільної антени, яка б мала в назві сполучення ЕСМ-150. Прохання надати посилання на неї або ж вказати характеристики антени. Також просимо вказати, який еквівалент вказаної антени Ви готові розглянути до закупівлі.
Просимо надати пояснення (або посилання), що за антена вказана в Додатку 2 тендерної документації. Справа в тому, що здійснивши пошук в мережі інтернет «Антена автомобільна ЕСМ-150, 146-174 МГц, на магнітній основі», відсутні будь-які співпадіння за результатами пошуку. Нам не вдалось знайти автомобільної антени, яка б мала в назві сполучення ЕСМ-150. Прохання надати посилання на неї або ж вказати характеристики антени. Також просимо вказати, який еквівалент вказаної антени Ви готові розглянути до закупівлі.
Шановний Учаснику! До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Відповідь замовника: 03.02.2024 19:06
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
03.02.2024 19:06
31.01.2024, 17:34. ID: UA-2024-01-26-015134-a.a3
Вимога (Скарга)
ТТХ
Шановний Замовнику!
В Додатку 2 тендерної документації ви вказуєте модель MOTOROLA DP1400E, а також вказуєте «*Ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку / виробника товару. При цьому, таке посилання є необхідним та обґрунтованим, оскільки на теперішній час Замовник використовує радіомережу створену на базі обладнання MOTOROLA. В зв’язку із цим, для розширення вже існуючої радіомережі та забезпечення її повноцінного та ефективного функціонування необхідне придбання радіостанцій того ж виробника».
Згідно інформації на сайті виробника в переліку обладнання відсутня вказана Вами модель радіостанцій. Згідно даних виробника (https://www.motorolasolutions.com/en_xu/products/mototrbo/dp1000-series/dp1400.html#tabproductinfo) існує лише одна модель в серії DP1000, яка розміщена під назвою DP1400.
Просимо надати пояснення (з посиланням на ресурс), де вказана модель DP1400E з технічними характеристиками до неї. Якщо ж була допущена помилка, в такому випадку просимо виправити неточність.
В Додатку 2 тендерної документації ви вказуєте модель MOTOROLA DP1400E, а також вказуєте «*Ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку / виробника товару. При цьому, таке посилання є необхідним та обґрунтованим, оскільки на теперішній час Замовник використовує радіомережу створену на базі обладнання MOTOROLA. В зв’язку із цим, для розширення вже існуючої радіомережі та забезпечення її повноцінного та ефективного функціонування необхідне придбання радіостанцій того ж виробника».
Згідно інформації на сайті виробника в переліку обладнання відсутня вказана Вами модель радіостанцій. Згідно даних виробника (https://www.motorolasolutions.com/en_xu/products/mototrbo/dp1000-series/dp1400.html#tabproductinfo) існує лише одна модель в серії DP1000, яка розміщена під назвою DP1400.
Просимо надати пояснення (з посиланням на ресурс), де вказана модель DP1400E з технічними характеристиками до неї. Якщо ж була допущена помилка, в такому випадку просимо виправити неточність.
Шановний Учаснику! До тендерної документації були внесені відповідні зміни, у першому рядку першої таблиці Додатку № 2 до тендерної документації словосполучення «Портативна радіостанція MOTOROLA DP1400E» було замінене на словосполучення «Портативна радіостанція MOTOROLA DP1400».
Відповідь замовника: 03.02.2024 19:05
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
03.02.2024 19:05
31.01.2024, 17:34. ID: UA-2024-01-26-015134-a.a4
Вимога (Скарга)
ТТХ
Шановний Замовнику!
В Додатку 2 тендерної документації вказано: «Якщо Учасник не є виробником радіостанцій, то він повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання/продажу радіостанцій на території України шляхом надання офіційного листа від виробника радіостанцій на ім’я учасника, або свідоцтва дистриб'ютора чи свідоцтва авторизованого провайдера, які видані виробником на ім’я учасника.»
Просимо Вас внести зміни в даний пункт та викласти наступним чином:
«Якщо Учасник не є виробником радіостанцій, то він повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання/продажу радіостанцій на території України шляхом надання офіційного листа на ім’я учасника від виробника радіостанцій, або від дистриб'ютора чи авторизованого провайдера, з обов’язковим підтвердженням повноважень дистриб’ютора/авторизованого провайдера у формі свідоцтва від виробника».
Таким чином ви надасте змогу прийняти участь в закупівлі тим учасникам, які закупляють обладнання не напряму від виробника, а від авторизованого дистриб’ютора чи провайдера виробника, і в той же час уникнете дискримінації Учасників, створивши рівні умови для подання пропозицій.
В Додатку 2 тендерної документації вказано: «Якщо Учасник не є виробником радіостанцій, то він повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання/продажу радіостанцій на території України шляхом надання офіційного листа від виробника радіостанцій на ім’я учасника, або свідоцтва дистриб'ютора чи свідоцтва авторизованого провайдера, які видані виробником на ім’я учасника.»
Просимо Вас внести зміни в даний пункт та викласти наступним чином:
«Якщо Учасник не є виробником радіостанцій, то він повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання/продажу радіостанцій на території України шляхом надання офіційного листа на ім’я учасника від виробника радіостанцій, або від дистриб'ютора чи авторизованого провайдера, з обов’язковим підтвердженням повноважень дистриб’ютора/авторизованого провайдера у формі свідоцтва від виробника».
Таким чином ви надасте змогу прийняти участь в закупівлі тим учасникам, які закупляють обладнання не напряму від виробника, а від авторизованого дистриб’ютора чи провайдера виробника, і в той же час уникнете дискримінації Учасників, створивши рівні умови для подання пропозицій.
Шановний Учаснику! До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Відповідь замовника: 03.02.2024 19:04
Тип відповіді: Задоволено
Розглянуто
03.02.2024 19:04
31.01.2024, 17:35. ID: UA-2024-01-26-015134-a.c5
Вимога (Скарга)
ТТХ
Шановний Замовнику!
В Додатку 2 тендерної документації вказано: «Учасник надає інформацію щодо сервісного(-их) центру(-ів) служби технічної підтримки на території Харківської області, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування Товару».
Дана вимога є дискримінаційною у відношенні до потенційних Учасників, оскільки не надає можливості подати пропозицію тим товариствам та фізичним особам підприємцям, які мають сервісні центри в інших регіонах України.
Просимо Вас внести зміни в даний пункт замінивши вираз «Харківської області» на вираз «України».
В Додатку 2 тендерної документації вказано: «Учасник надає інформацію щодо сервісного(-их) центру(-ів) служби технічної підтримки на території Харківської області, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування Товару».
Дана вимога є дискримінаційною у відношенні до потенційних Учасників, оскільки не надає можливості подати пропозицію тим товариствам та фізичним особам підприємцям, які мають сервісні центри в інших регіонах України.
Просимо Вас внести зміни в даний пункт замінивши вираз «Харківської області» на вираз «України».
Зазначена вимога є необхідною зважаючи на специфіку діяльності замовника, а саме:
Згідно з Положенням про Управління поліції охорони в Харківській області (яке затверджене наказом Національної поліції України від 21.10.2019 № 1058) Управління є територіальним органом Національної поліції.
Відповідно до норми статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» завданнями поліції є: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидія злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
На теперішній час, в умовах воєнного стану виконання цих завдань є значно складнішим та небезпечнішим, ніж в умовах мирного часу. Таким чином, від наявності та справності засобів зв’язку, безпосередньо залежить життя та здоров’я поліцейських, які виконують службові обов’язки в режимі 24/7. Крім того, проектом договору передбачено, що у разі постачання неякісного Товару або виникнення несправності Товару протягом гарантійного строку, Постачальник забезпечує заміну такого неякісного Товару якісним, чи здійснює його ремонт за власний рахунок і передачу Покупцю протягом одного дня. У разі знаходження сервісного центру в будь-якій іншій області України виконання зазначених вимог буде неможливим, що в свою чергу створить небезпеку для життя та здоров’я працівників Замовника.
При цьому Замовник вважає, що така вимога не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання не позбавлений можливості забезпечити наявність сервісного центу на території Харківської області, в тому числі, шляхом укладення відповідних партнерських договорів або в інший передбачений чинним законодавством спосіб.
У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, які фактично знаходяться та ведуть свою діяльність на певній території, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Згідно з Положенням про Управління поліції охорони в Харківській області (яке затверджене наказом Національної поліції України від 21.10.2019 № 1058) Управління є територіальним органом Національної поліції.
Відповідно до норми статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» завданнями поліції є: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорона прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидія злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
На теперішній час, в умовах воєнного стану виконання цих завдань є значно складнішим та небезпечнішим, ніж в умовах мирного часу. Таким чином, від наявності та справності засобів зв’язку, безпосередньо залежить життя та здоров’я поліцейських, які виконують службові обов’язки в режимі 24/7. Крім того, проектом договору передбачено, що у разі постачання неякісного Товару або виникнення несправності Товару протягом гарантійного строку, Постачальник забезпечує заміну такого неякісного Товару якісним, чи здійснює його ремонт за власний рахунок і передачу Покупцю протягом одного дня. У разі знаходження сервісного центру в будь-якій іншій області України виконання зазначених вимог буде неможливим, що в свою чергу створить небезпеку для життя та здоров’я працівників Замовника.
При цьому Замовник вважає, що така вимога не містить ознак дискримінації та не може жодним чином обмежити коло учасників, оскільки будь-який суб’єкт господарювання не позбавлений можливості забезпечити наявність сервісного центу на території Харківської області, в тому числі, шляхом укладення відповідних партнерських договорів або в інший передбачений чинним законодавством спосіб.
У даній закупівлі вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретну групу суб’єктів господарювання, які фактично знаходяться та ведуть свою діяльність на певній території, а на всіх потенційних учасників торгів і обов’язкові до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
При цьому, незгода суб’єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Відповідь замовника: 03.02.2024 19:03
Тип відповіді: Відхилено
Розглянуто
03.02.2024 19:03
03.02.2024, 22:14. ID: UA-2024-01-26-015134-a.b6
Скарга до АМКУ
ФОП Дорошенко Олександр Георгійович
дискримінаційні умови тендерної документації
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) прописані під обладнання одного виробника, унеможливлює надання еквіваленту, що є дискримінаціним згідно вимог Закону.
Порядковий номер пункту скарги: 1
оскарження технічних вимог замовника
Опис суті пункту скарги
Замовником порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель чим порушено права та інтереси Скаржника, якій не може прийняти участь у закупівлі та виконати вимоги Замовника викладені в існуючий редакціх ТД, хоча має можливість запропонувати еквіваленти з негіршими (кращими) технічними показниками.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) прописані під обладнання одного виробника, унеможливлює надання еквіваленту, що є дискримінаціним згідно вимог Закону.
Класифікація порушення
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ
тендерна документація Замовника та Додаток 2 ТД
тендерна документація Замовника Додаток 2 ТД , які містять дискримінаційні вимоги
Доказ
Наявність еквіваленту. Портативні радіостанції
У разі усунення технічних показників прописаних під обладнання одного виробника, існує можливість надання еквіваленту з негіршими (кращими) технічними та якісними показниками ніж зазначені у ТД
Доказ
Наявність еквіваленту. Портативні радіостанції
У разі усунення технічних показників прописаних під обладнання одного виробника, існує можливість надання еквіваленту з негіршими (кращими) технічними та якісними показниками ніж зазначені у ТД
Доказ
Наявність еквіваленту. Автомобільні радіостанції
У разі усунення технічних показників прописаних під обладнання одного виробника, існує можливість надання еквіваленту з негіршими (кращими) технічними та якісними показниками ніж зазначені у ТД
Дата розгляду скарги14.02.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.02.2024 № 2831-р/пк-пз, оприлюдненого в електронній системі закупівель 19.02.2024, до тендерної документації на закупівлю товару «Портативні та автомобільні радіостанції із послугами програмування» (код за ДК 021:2015 32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм) були внесені відповідні зміни.
Виконана замовником
08.03.2024, 22:17. ID: UA-2024-01-26-015134-a.a7
Скарга до АМКУ
ФОП Дорошенко Олександр Георгійович
Замовником не виконане рішення АМКУ, прийняте за результатами розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до рішення Колегії, Замовник мав усунути дискримінаціні вимоги тендерної документації, у частині технічних, якісних вимог до предмету закупівлі, які притаманні обладнанню одного виробника. Замовником були внесені зміни, які формально передбачають надання еквіваленту, але за своїми вимогами не збезпечують наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам Документації. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію лише одного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Порядковий номер пункту скарги: 1
Додаток 2 тендерної документації
Опис суті пункту скарги
Додаток 2 ТД зі змінами (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) містить вимоги, створені під обладнання одного виробника
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація), в якому збережена вимога про наявність в радіостанціях портативних та автомобільних, які є предметом закупівлі - функції, притаманної тільки обладнанню одного виробника -Motorola
Класифікація порушення
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Тип вимоги
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Доказ
Додаток 2 ТД Замовника
Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
(технічна специфікація) містить вимоги щодо наявноті в обладнанні, функції RAS «(restricted access to system)», яка є притаманною тільки радіостанціям Motorola та є проприєтарним рішенням одного виробника, При цьому, передбачена тендерною документацією «можливість» надання «еквіваленту» апріорі є незможливою до виконання.
Дата розгляду скарги18.03.2024, 10:00
Місце розгляду скаргиАнтимонопольний комітет України
Задоволено Органом оскарження
27.03.2024 15:14