Процедура закупівлі оголошена 24.01.2024 12:20. Дата останніх змін - 15.03.2024 11:06
Послуги зі встановлення офісного обладнання (переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-01-24-006471-a | |
| ID | 55187c7b17e8474d847e2819ee5d0bbb |
Загальна очікувана вартість закупівлі
435`275.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Торги проводяться на прайс суми цін за одиницю послуги, в розрізі кожного окремого Лоту, визначену в Додатку 1, з встановленим порогом цін по кожній одиниці послуги, визначеного в Таблиці 1 Додатку1 до Тендерної Документації: 87 055,00 грн. з ПДВ (вісімдесят сім тисяч п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок). За результатом торгів з переможцем буде укладено договір з визначеною загальною вартістю, що не перевищить: за Лотом 1 – 2 216 700.00 грн (два мільйони двісті шістнадцять тисяч сімсот гривень 00 копійок); за Лотом 2 – 3 086 500.00 грн (три мільйони вісімдесят шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок; за Лотом 3 – 2 244 500.00 грн (два мільйони двісті сорок чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); за Лотом 4 – 539 800.00 грн (п’ятсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок); за Лотом 5 – 387 000.00 грн (триста вісімдесят сім тисяч гривень 00 копійок).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | АТ "Ощадбанк" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 435`275.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
24.01.24
Період уточнень
до 30.01.24
Подання пропозицій
до 02.02.24
Аукціон
02.02.24
Кваліфікація переможця
з 02.02.24
Пропозиції розглянуті
з 22.02.24
Завершена
15.03.24
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано